Poll
image

Ga jij de gratis upgrade naar Windows 10 installeren?

maandag 8 juni 2015, 10:30 door Redactie, 23 reacties
Ja
43.9%
Nee
21.95%
Misschien
18.61%
Ik gebruik geen Windows 7 of 8.1
1.94%
Ik gebruik geen Windows
9.42%
Gratis upgrade??
4.18%
Reacties (23)
08-06-2015, 10:46 door Anoniem
Ik zou wel willen,maar de microsoft check-lists wijzen uit dat mn beide pc's,eentje met vista en de andere met windows 7 erop (is eigenlijk een windows vista pc met upgrade naar windows 7) qua hardware-configuratie dit niet ondersteunen.Dat wordt dus een nieuwe pc kopen of huidige laptop hardware-matig aanpassen,maar ik weet niet of dit kan en hoeveel dat zou gaan kosten,maar omdat het beestje toch al 7 jaar oud is en wat beschadigingen heeft denk ik dat het niet zinvol zou zijn om het uberhaupt te gaan onderzoeken en kan ik beter een nieuwe windows 10 laptop of nog snel een windows 8.1 laptop met gratis upgrade naar w10 aanschaffen.
08-06-2015, 10:53 door Anoniem
Eindelijk weer een normaal startmenu (zonder het installeren van third-party software daarvoor).
08-06-2015, 11:01 door Anoniem
Ingevuld: misschien. Zoals ik het nu zie ga ik vooralsnog niet upgraden (van Windows 7 naar Windows 10).

Ik zie geen enkel voordeel mijn goed werkende systemen waarin ik alles zo heb ingesteld zoals ik het prettig vind (oa Classic Theme met aangepaste lettergrootte voor de menu's) te vervangen door een systeem met starre, nauwelijks aan te passen tegelschermen.

Ik weet dat ik met Classic Menu in elk geval het normale startmenu weer terug kan krijgen, maar die niet aan te passen lettergrootte (en andere gegevens van menu's) stoort me bijzonder. Ook heb ik een gruwelijke hekel aan het 'lint', zoals nu ook gebruikt bij de File Explorer. Explorer++ is jammer genoeg zwaar verouderd en onthoud de schermposities niet (zoals wel met ShellFolderFix in Win7).

Daarnaast vind ik wat ik heb gelezen over volautomatisch updaten ook niet echt bemoedigend. Je loopt zo de kans dat je de ene dag prima met de PC kunt werken en de andere dag na een update de PC ineens niet meer goed werkt, terwijl je geen idee hebt hoe dat komt.Er zijn het laatste jaar teveel fouten gemaakt bij de updates, wie zegt dat dat in de toekomst beter gaat worden. En je kunt ook niet zeggen: die update hoef ik niet want die doet dingen die me niet aanstaan (zoals de spyware update in windows 7).

Mijn gevoel is dat Microsoft de updates over de ruggen van de home-users test: als er iets fout gaat wordt er wel gemekkerd en dan kijken ze of er een verbetering nodig is. Dat er intussen zoveel systemen niet (goed) meer werken interesseert ze geen steek.

Ik ben eigenlijk te verknocht aan de programma's die ik onder Windows gebruik, anders was ik allang naar Linux overgestapt. Maar met de introductie van Windows 10 heb ik wel steeds meer neiging daar toch maar eens naar te kijken en misschien ga ik ooit wel om.
08-06-2015, 12:03 door Vandy
Mijn HTPC draait prima op Windows 7, en ik zie geen toegevoegde waarde om Win10 te installeren. Mijn laptop draait op Ubuntu, de Ipad draait op IOS, en de smartphone draait op Android / Cyanogen, dus voor die apparaten geldt: n.v.t.
08-06-2015, 12:45 door Spiff has left the building - Bijgewerkt: 08-06-2015, 12:47
Ga ik de gratis upgrade naar Windows 10 installeren?
Misschien.

In de eerste plaats is mijn beslissing wel of niet te upgraden vanaf Windows 7 afhankelijk van wat ik het komende jaar zie over Windows 10 en de ervaringen ermee.
Enkel wanneer ik Windows 10 kan zien als een redelijke opvolger van Windows 7, en niet als Windows 8.2 of erger, dan kan ik een een upgrade vanaf Windows 7 overwegen.

In de tweede plaats is mijn beslissing wel of niet te upgraden vanaf Windows 7 vooral ook afhankelijk van de ondersteuningstermijn van Windows 10, waar op dit moment nog steeds géén duidelijkheid over geboden wordt.
Enkel wanneer de ondersteuningstermijn bij een upgrade vanaf Windows 7 duidelijk langer wordt dan de ondersteuningstermijn van Windows 7 is, vind ik een upgrade potentieel lonend.

Dat nog steeds géén duidelijkheid bestaat over de ondersteuningstermijn van Windows 10, dat heb ik eerder aangegeven:
https://www.security.nl/posting/430237#posting430247
https://www.security.nl/posting/430423#posting430447
https://www.security.nl/posting/430642#posting430727 -->
Door Spiff, 02-06-2015, 17:47 uur:
Microsoft's formulering is "Free Upgrade to Windows 10"..."for the supported lifetime of the device".
Maar wat betekent "for the supported lifetime of the device"?
Dat is nog steeds ronduit onduidelijk.
"Supported lifetime" kan mijns inziens enkel betrekking hebben op de ondersteunde looptijd van een geldige licentie, en niet op de levensduur van (de hardware van) een apparaat, want die wordt niet door Microsoft ondersteund (behalve in het geval van een Microsoft-merk apparaat).
Daarom interpreteer ik Microsoft's formulering "for the supported lifetime of the device" als tot de datum dat de oorspronkelijke Windows 7 of Windows 8 licentie geldig is(!), dat is dus tot 14-1-2020 voor Windows 7, en tot 10-1-2023 voor Windows 8.
Als mijn interpretatie juist is, dan verandert Microsoft's aanbod voor een gratis upgrade naar Windows 10 dus niks aan de netto looptijd van de Windows licentie, en het verandert dan niks aan de noodzaak voor een nieuwe licentie tegen het einde van de oorspronkelijke licentie-periode.

Ik mag hopen dat Microsoft tenminste op 29 juli duidelijkheid gaat geven over de ondersteuningstermijn van Windows 10, en met name de ondersteuningstermijn voor wie upgrade vanaf Windows 7 of 8.
Ik vind het bizar dat Microsoft zich wat de ondersteuningstermijn betreft tot op heden enkel uitdrukt in multi-interpretabele vaagheden.
08-06-2015, 14:22 door [Account Verwijderd]
Mijn Windows 8 PC wil ik wel upgraden naar Windows 10. Dan heb ik tenminste het start menu weer terug. Voor mijn PC met Windows 7 zie ik niet echt te toegevoegde waarde van Windows 10, en wacht ik denk ik nog even af. Afhankelijk hoe Windows 10 mij bevalt op de andere PC.

Wacht wel denk ik 1 a 2 maanden om te zien of er geen problemen zijn bij het upgraden naar Windows 10.
08-06-2015, 16:02 door Whimpysinger
Mijn desktop en mijn laptop draaien op W7. Dat bevalt me prima en dus laat ik het zo; if it isn't broken, don't fix it! Daarnaast heb ik een Asus Transformer Book op W8 waarmee ik constant ruzie heb. Ik kan niet overweg met die lullige tegelinterface en ik wil het ook niet kunnen.

Ik gebruik dat ding uitsluitend voor tekstverwerking en buitenshuis internetten. Hij is er een stuk hanteerbaarder op geworden nadat ik Classic Shell er op heb gezet, maar intussen heb ik er een even hardnekkig als ondoorgrondelijk probleem mee met Windows Update. Dat blijft hangen op nul procent (in het beginstadium "download updates") en doet vervolgens niks meer. De eerste keer dat het fout ging, installeerde hij de updates wel maar wilde hij naderhand niet meer opstarten; uiteindelijk moest ik 'm opnieuw installeren vanaf de herstelpartitie. Grrr...! F*ck Windows 8!

Daarna heb ik WU twee keer vlot kunnen trekken zonder precies te weten wat ik nu eigenlijk heb uitgericht, maar bij de laatste maandelijkse update ging het weer fout en ik ben het gedoe inmiddels meer dan zat. Dus ja, die Transformer Book ga ik upgraden naar W10 zodra het kan. Ik heb begrepen dat ik dan weer een min of meer normaal startmenu krijg, en met een beetje geluk ben ik dan misschien ook voorgoed verlost van dat update-probleem.
09-06-2015, 13:21 door Anoniem
Door Spiff: Ga ik de gratis upgrade naar Windows 10 installeren?
Misschien.

In de eerste plaats is mijn beslissing wel of niet te upgraden vanaf Windows 7 afhankelijk van wat ik het komende jaar zie over Windows 10 en de ervaringen ermee.
Enkel wanneer ik Windows 10 kan zien als een redelijke opvolger van Windows 7, en niet als Windows 8.2 of erger, dan kan ik een een upgrade vanaf Windows 7 overwegen.

In de tweede plaats is mijn beslissing wel of niet te upgraden vanaf Windows 7 vooral ook afhankelijk van de ondersteuningstermijn van Windows 10, waar op dit moment nog steeds géén duidelijkheid over geboden wordt.
Enkel wanneer de ondersteuningstermijn bij een upgrade vanaf Windows 7 duidelijk langer wordt dan de ondersteuningstermijn van Windows 7 is, vind ik een upgrade potentieel lonend.

Dat nog steeds géén duidelijkheid bestaat over de ondersteuningstermijn van Windows 10, dat heb ik eerder aangegeven:
https://www.security.nl/posting/430237#posting430247
https://www.security.nl/posting/430423#posting430447
https://www.security.nl/posting/430642#posting430727 -->
Door Spiff, 02-06-2015, 17:47 uur:
Microsoft's formulering is "Free Upgrade to Windows 10"..."for the supported lifetime of the device".
Maar wat betekent "for the supported lifetime of the device"?
Dat is nog steeds ronduit onduidelijk.
"Supported lifetime" kan mijns inziens enkel betrekking hebben op de ondersteunde looptijd van een geldige licentie, en niet op de levensduur van (de hardware van) een apparaat, want die wordt niet door Microsoft ondersteund (behalve in het geval van een Microsoft-merk apparaat).
Daarom interpreteer ik Microsoft's formulering "for the supported lifetime of the device" als tot de datum dat de oorspronkelijke Windows 7 of Windows 8 licentie geldig is(!), dat is dus tot 14-1-2020 voor Windows 7, en tot 10-1-2023 voor Windows 8.
Als mijn interpretatie juist is, dan verandert Microsoft's aanbod voor een gratis upgrade naar Windows 10 dus niks aan de netto looptijd van de Windows licentie, en het verandert dan niks aan de noodzaak voor een nieuwe licentie tegen het einde van de oorspronkelijke licentie-periode.

Ik mag hopen dat Microsoft tenminste op 29 juli duidelijkheid gaat geven over de ondersteuningstermijn van Windows 10, en met name de ondersteuningstermijn voor wie upgrade vanaf Windows 7 of 8.
Ik vind het bizar dat Microsoft zich wat de ondersteuningstermijn betreft tot op heden enkel uitdrukt in multi-interpretabele vaagheden.

Volgens mij betekent "for the supported lifetime of the device" ook letterlijk wat er staat.
Ik denk wat voor versie je oo hebt OEM of losse windows, deze alleen werkt op de pc waar je deze op hebt geinstalleerd.
Dus heb je deze geinstalleerd naast je Mac OSX en je koopt een nieuwe pc, dan kun je je Windows ook weer lekker opnieuw gaan kopen.
Maar dan is de vraag of ze ook zo lullig zijn je windows 10 te deactiveren wanneer je het ram geheugen of je hdd upgrade?
Mocht dit zo zijn dan vind ik dit een slechte ontwikkeling.

Roland
09-06-2015, 16:26 door Anoniem
Upgraden: gratis of voor geen goud ?

Nee, ik wacht op de gratis update naar ………………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..……
……………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..………
"El Capitan"
………………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..……
……………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..…………………..………
!!?????

Is dit één of ander nieuw Walt Disney karakter?
Nee, het is ook de naam van een rotspartij in park Yosemite waar het huidige OS X naar vernoemd is.
Dat neemt niet weg dat een dergelijke naam een meer dan te ver doorgeschoten eigendunk suggereert die werkelijk hilarisch en lachwekkend is.
Meesterlijk zou het zijn als het om een vette ironische knipoog ging, dat zal wel niet het geval zijn.

Wat ben ik blij dat er ook nog versienummers bestaan, de volgende wordt dan 10.10.11
Ooohhneee ook dat nog, 11 is toch het getal voor …?
De vraag is of het marketingtechnisch handig is wereldwijd de lachlust op te wekken, niet alleen van anti-Apple trollen maar ook van Apple gebruikers zelf.
Nouja, lachen is het wel, ergens.

Ik gebruik dus geen Windows, maar als het louter om de naam ging zou ik bijna..?
Onee, ook niet, in de naam WINdows zit ook al zo'n zelfdunk verwerkt.
Kijken maar welke naam OS X 10.10.12 brengt, of zou het volgende OS X dan 10.11 worden?
Wat een gedoe die getallen symboliek.
WIN11? Zouden zij het ooit wel aandurven?
Voorlopig maar dus even helemaal geen enkele upgrade, niente, nada !
(spaans lijkt het helemaal te gaan maken ;)

Gelukkig kent OS X geen gehannes met stuiterende licenties als je je hardware wat aanpast.
Voorzover het tegenwoordig nog kan met Apple hardware, dat dan weer niet.

WINdows en El Capitan, gratis goud!

;)
09-06-2015, 17:04 door Anoniem
Ik zelf gebruik uitsluitend Linux. De security tools en zelfs gespecialiseerde security distro's zoals Kali en ArchAssault zijn ruim aanwezig.

Vraag me af wat de reden is voor het overheersende Windows gebruik hier.
09-06-2015, 19:58 door Anoniem
Wow. Verbazend hoeveel mensen bij Windows blijven na de zoveelste product verslechtering van dit OS. Windows 10 wordt een echt cloud OS dat autonoom nog maar tot weinig in staat is. Ipv met Windows 10 hadden ze beter virtuele desktops uit een cloud kunnen aanbieden wat universeel via webbrowsers werkt.

Ze lopen weer achter de feiten aan bij Microsoft, zoals gewoonlijk. Een goed OS moet ook functioneel zijn zonder internetverbinding. En het moet universeel zijn, zonder allerlei (onzinnige) opgelegde beperkingen.
10-06-2015, 08:54 door Anoniem
Door Anoniem: Ik zelf gebruik uitsluitend Linux. De security tools en zelfs gespecialiseerde security distro's zoals Kali en ArchAssault zijn ruim aanwezig.

Vraag me af wat de reden is voor het overheersende Windows gebruik hier.

Die reden is vrij makkelijk, namelijk games.

Voor al het andere gebruik ik alleen nog maar Linux, geen enkele reden meer om Windows te gebruiken voor mij.

Maar Linux zit redelijk in de lift als het om gaming gaat, dus wie weet schakel ik over een paar jaar volledig over op Linux.
10-06-2015, 17:15 door Anoniem
Nee, geen upgrade.
Vanaf 10 beta update 2 werkt het niet meer op mijn i7 en a8, toch vrij recente A merk machines.
Terwijl 10 beta 1 als een trein vlamde.
Booten in 2 seconde, inloggen in 2...
Jammer weer.
12-06-2015, 08:05 door Anoniem
Windows 10 is niet aan mijn besteed. Ik ben Linux gebruiker en daar houd ik het bij.
12-06-2015, 12:52 door Anoniem
Na Windows 7 ga ik upgraden naar Windows Exit. Oftewel: een ander besturingssysteem.
Eén van de redenen is dat ik niet met apps wil werken. Die voegen in mijn beleving helemaal niets toe aan een desktopomgeving.
Ik ben een verstokt pc-gebruiker en erg gesteld op de vertrouwde desktopomgeving, waarin ik nagenoeg alles naar mijn hand kan zetten.

Wat mij betreft heeft Microsoft al zijn kansen verspeeld wat betrouwbaarheid betreft.
Dat updgrade-icoonje is nou zo'n typisch voorbeeld daarvan. Had ik dat eenmalig gekregen en na wegklikken niet meer gezien, prima, alle respect daarvoor. Maar dan komt Microfts arrogantie weer te voorschijn: het icoontje kwam steeds terug en moest de boel worden getweakt.

Automatische updates: prima. MAAR: zolang de gebruiker niet met OK heeft bevestigd, hoort er helemaal niets gereboot te worden.
Ik heb enkele keren meegemaakt dat mijn werk niet was opgeslagen. Zo werd ik 's ochtend een keer gebeld, even snel een aantekening in kladblok, waarna ik moest vertrekken. Door alle haast vergeten op te slaan en na terugkomst was het weg! Windows is overigens niet de enige waar dat gebeurt.

Trouwens, het wachten is op een (bewuste) rotte update voor Windows 7, daar zie ik Microsoft wel voor aan.
Ik heb die Windowsupdate tegenwoordig op handmatig staan. Alleen notificaties ontvangen, zodat ik de updates zelf op een gewenst tijdstip kan installeren (en dus rebooten). Dat installeren gebeurt met enige delay, omdat ik tevens afwacht of er geen verhalen rondgaan over rotte updates.

Door Anoniem: Nee, geen upgrade.
Vanaf 10 beta update 2 werkt het niet meer op mijn i7 en a8, toch vrij recente A merk machines.
Terwijl 10 beta 1 als een trein vlamde.
Booten in 2 seconde, inloggen in 2...
Jammer weer.

Intel i7 niet compatible? Huh?
Dat zou voor mij een extra reden zijn om niet te upgraden! Mijn robuuste pc is gekocht in oktober 2011 en dus nog niet oud. Microsoft kan echt wel vergeten dat ik alweer een nieuwe pc ga aanschaffen binnen korte tijd. Ze zorgen er maar voor dat alle hardware van de afgelopen 7-8 jaar compatible is!
Overigens vind ik opstartsnelheid een non-argument. Mijn pc is ook ontzettend snel (die is prima geschikt om zware grafische pakketten op te draaien). Of ik nou met opstarten 10 of 2 seconden moet wachten, dat boeit me echt niet. Bovendien gebruikt het merendeel een laptop, die men doorgaans uit slaapstand haalt.
12-06-2015, 13:43 door Spiff has left the building
Door Anoniem, 12:52 uur:
Na Windows 7 ga ik upgraden naar Windows Exit. Oftewel: een ander besturingssysteem.
Eén van de redenen is dat ik niet met apps wil werken. Die voegen in mijn beleving helemaal niets toe aan een desktopomgeving.
Ik ben een verstokt pc-gebruiker en erg gesteld op de vertrouwde desktopomgeving, waarin ik nagenoeg alles naar mijn hand kan zetten.
[...]

Ik deel je andere kritiekpunten, ook ik ben om diverse redenen voorlopig nog bepaald niet weg van Windows 10.
Enkel wanneer de ondersteuningstermijn na een upgrade vanaf Windows 7 duidelijk veel langer wordt dan de ondersteuningstermijn van Windows 7, die nu tot 14-1-2020 is, dan vind ik een upgrade mogelijk lonend, maar over zoiets bestaat vooralsnog geen enkele duidelijkheid, zie ook mijn eerdere bijdrage, https://www.security.nl/posting/431009#posting431323

Wat de apps betreft, begrijp me niet verkeerd, ik verafschuw apps op desktop of notebook, houd die zooi op smartphones en tablets, zo vind ik.
Maar dat wat aan vermaledijde apps wordt geboden op Windows 8 en 10 kun je toch negeren verbergen of verwijderen, zo lijkt me? Je hoeft toch niet met apps te werken? Je kunt een desktop-applicatie naar eigen wens kiezen.
Ook ik verafschuw apps, maar ook eerdere Windows versies (ook Windows 7) hadden componenten en/of settings die me ergerden en die ik om die reden moest verdragen of tweaken.
Of.. zie ik wat over het hoofd?
13-06-2015, 12:03 door superglitched
Windows 10 komt helaas wel met een prijskaartje. Na 12 maanden vervalt de support voor gratis gebruikers.
13-06-2015, 14:13 door Spiff has left the building
Door superglitched, 12:03 uur:

Windows 10 komt helaas wel met een prijskaartje.
Na 12 maanden vervalt de support voor gratis gebruikers.

En, ha, dat baseer je op ... wat precies?
Bijzonder graag je broninformatie :-)

Er zijn uiteraard allerlei rumoeren, door de vage berichtgeving door Microsoft.
Maar veel van de rumoeren zijn niet meer dan dat, rumoeren, gebaseerd op persoonlijke interpretaties van de berichtgeving.
Je kent het wild wild web toch, hè? ;-)

Berichtgeving door Microsoft,
onder meer hier:
http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/01/21/the-next-generation-of-windows-windows-10/
[...] a free upgrade for Windows 10 will be made available to customers running Windows 7, Windows 8.1, and Windows Phone 8.1 who upgrade in the first year after launch.
[...] once a Windows device is upgraded to Windows 10, we will continue to keep it current for the supported lifetime of the device – at no cost.
Daaruit duidelijk af te leiden:
Als je upgrade binnen een jaar na het uitbrengen van Windows 10, dan wordt Windows 10 vervolgens gratis ondersteund "for the supported lifetime of the device".
Dat werd later hier bevestigd:
http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/05/15/genuine-windows-and-windows-10/
With Windows 10, we have extended an offer to our Genuine Windows 7 and Windows 8.1 customers to upgrade to Windows 10 for free. Once a customer upgrades, they will continue to receive ongoing Windows innovation and security updates for free, for the supported lifetime of that device.

Die periode van 12 maanden is de periode waarbinnen gratis upgrade mogelijk is.
Er is niets dat erop wijst dat na 12 maanden de support zou vervallen.

Wat wél nog steeds bijzonder vaag is, dat is de betekenis van "for the supported lifetime of the device".
Want wat betekent dat precies?
Daarover bestaat vooralsnog geen enkele duidelijkheid.
Zie hierover ook mijn eerdere bijdrage, https://www.security.nl/posting/431009#posting431323
13-06-2015, 15:46 door Anoniem
Door Anoniem: Wow. Verbazend hoeveel mensen bij Windows blijven na de zoveelste product verslechtering van dit OS. Windows 10 wordt een echt cloud OS dat autonoom nog maar tot weinig in staat is. Ipv met Windows 10 hadden ze beter virtuele desktops uit een cloud kunnen aanbieden wat universeel via webbrowsers werkt.

Ze lopen weer achter de feiten aan bij Microsoft, zoals gewoonlijk. Een goed OS moet ook functioneel zijn zonder internetverbinding. En het moet universeel zijn, zonder allerlei (onzinnige) opgelegde beperkingen.

Dat is dan jou persoonlijke constatering. Bang voor de cloud? Ik heb mer dan genoeg genoeg IT collega's die prima kunnen werken met Win8 dat beter en lichter draait dan Win7. Voor enkelen zoals ik is de modern gui een draak, maar ben blijk met Win10.

De beweging van MS naar de Cloud is helemaal van deze tijd als je kijkt naar de noodzakelijke inrichting van IT architecturen van deze tijd, zeker als je de inrichting van je beveiliging in de picture houd. Apple heeft zich als leverancier van vooral consumentenproducten al volledig om de cloud heen ingericht. Google gaat zelf volledig over op "Cloud", inclusief zijn producten, en al onze klanten gaan deels of volledig over naar op Cloud ingerichte IT omgevingen.
14-06-2015, 01:54 door Anoniem
Microsoft says Windows 10 will be “always up-to-date,” and they mean it. There’s no way to turn Windows Update off. Microsoft says feature updates will be tested on consumer devices before they’re rolled out to business PCs. (!!)

With Windows 10, Windows becomes a lot more like Google Chrome or a web application — it will automatically update. But they’re forcing more than security updates, and Microsoft has a troubling track record with broken Windows updates recently.
14-06-2015, 10:56 door Anoniem
Door Anoniem: Microsoft says Windows 10 will be “always up-to-date,” and they mean it. There’s no way to turn Windows Update off. Microsoft says feature updates will be tested on consumer devices before they’re rolled out to business PCs. (!!)

With Windows 10, Windows becomes a lot more like Google Chrome or a web application — it will automatically update. But they’re forcing more than security updates, and Microsoft has a troubling track record with broken Windows updates recently.

Bron vermelden!
Kleine moeite, vermoedelijk deze.
http://www.howtogeek.com/219166/you-won%E2%80%99t-be-able-to-disable-or-delay-windows-updates-on-windows-10-home/
29-07-2015, 21:39 door Anoniem
Ik heb hem al geïnstalleerd, maar dan moet hij niet zeuren dat ik geen legale Windows 8.1 licentie heb, want de bon met betalingsbewijs van bol.com heb ik nog. Zijn we een beetje achterdochtig Microsoft? Vertrouw je de supermarkt ook al niet meer? Stel je voor, dat je iets lekkers te eten koopt wat lekker smaakt, dat mag niet. Nee, dat vertrouwen we niet. Zelfs die licentie waar je 115!!!!!!! euro voor betaald, die trek je nu in twijfel. Wat is er geloof je me niet? Moet je daar ook nog bewijs van zien? Kun je krijgen hoor. Jullie denken dat ik moeilijk ben, maar van jullie word je ZOOOOOOOOOO moe.

Als al die automatiseerders eens gingen denken, maar dat is het probleem alles gaat vanzelf maar niets automatisch. Discretie kennen jullie niet. Privacy? IK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... stel je voor dat hij het kerkblaadje opmaakt, nee dat mag niet. We moeten hem keihard op zijn bek laten gaan nietwaar?
21-10-2015, 17:57 door Anoniem
Door Anoniem: Eindelijk weer een normaal startmenu (zonder het installeren van third-party software daarvoor).
Classic shell, voor menu functie terug te brengen. windows 10 32 bits op laptops vista en xp . ze doen het de eerste maanden, maar na updaten loopt ie vast. 1.3 ghz 1 gb geheugen en 150 gb harde schijf.
mooie gratis aanbod maar dat wist ik al van te voren dat die pcs of laptops het niet aan kunnen.
I5 is minimaal nodig voor 64 bits.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.