Eurostar heeft voor klanten met een Eurostar-account een wachtwoordreset verplicht, maar die blijkt niet te werken waardoor klanten niet meer op hun account kunnen inloggen. Op Twitter regent het klachten. In een e-mail aan klanten meldt Eurostar dat het bezig is om de veiligheid van accounts en persoonlijke gegevens "te upgraden". Om het Eurostar-account te kunnen blijven gebruiken moeten klanten een nieuw wachtwoord instellen.
De wachtwoordresetlink blijkt echter niet te werken. Klanten die een nieuw wachtwoord willen instellen krijgen een foutmelding te zien dat het resetten van het wachtwoord op dit moment niet mogelijk is. Op 10 februari bevestigde Eurostar via Twitter dat er problemen waren met het inloggen. Zo werd onder andere aangeraden cookies te verwijderen. Vier dagen later melden klanten echter nog steeds dat de wachtwoordreset niet werkt en ze geen toegang tot hun accounts hebben.
Je bent niet ingelogd en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.