image

Installatie Windows XP Service Pack 2 verstandig?

donderdag 7 oktober 2004, 12:45 door Redactie, 50 reacties

Inmiddels hebben miljoenen mensen Service Pack 2 voor Windows XP geinstalleerd. Toch zijn er nog altijd zeer veel gebruikers die de mega-update van Microsoft links hebben laten liggen. Sommige onbewust, anderen kijken de kat uit de boom, bang voor mogelijke problemen die door de installatie kunnen ontstaan. Dit artikel vraagt zich af of het verstandig is om Service Pack 2 te installeren en vraagt verschillende mensen naar hun mening. Tevens heeft men een klein onderzoekje gehouden, waaruit blijkt dat 74% van de mensen geen problemen met de installatie had en dat de pop-up blocker de populairste nieuwe feature is.

Reacties (50)
07-10-2004, 13:32 door Anoniem
mee eens......

Kheb ook totaal geen problemen ondervonden.
En die pop-upblocker werkt ook wel goed. Alleen iritant dat wanneer je iets
download, hij twee keer vraag of je het wel wil uitvoeren.
Voor mensen die zomaar wat raak klikken is dat ideaal, maar als je weet wat
je doet kan het soms wat iri zijn.

Maar ik vindt het een goede SP
07-10-2004, 13:42 door Anoniem
SP2 is een must. Binnen enkele maanden gebruikt iedereen het. De
discussies of het al dan niet installeren van die service pack is in het leven
geroepen door mensen die voordeel hebben bij dat soort discussies.
Eigen belang eerst. dus.....Waarom lees ik dat soort artikelen nog...SP2
werkt . ik ben een 100pc/maand builder...Heb toch wel een beetje ervaring
zeker. Alleen idioten gaan nu active-x componenten installeren op hun
favoriete pornosite. Nu goed, dan verdien ik toch iets om dat weer recht te
trekken.
In bedrijven is er een laisser-faire-attitude die al jaren bestaat omdat een
groot deel admins 9 to 5ers zijn die meer geinteresseerd in hun loon (en
voetbal) dan in de veiligheid van het bedrijf. Met SP2 gaat dit ook niet
veranderen. SP2 heb je met goed beleid niet eens nodig.
07-10-2004, 13:44 door Anoniem
Die popup blocker is toch oude koek.

Als men de MSN of Google toolbar downloade had men ook een
popup blocker.
Met een filtering proxy à la Privoxy heeft men dit zelfs
niet nodig.
Daarnaast heeft Mozilla een pop-up blocker al jaar en dag
ingebakken.

Wat wel interessant is is het beheren van invoegtoepassingen
(ActiveX), zodat we nu eens op een simpele manier weten
welke ocx rommel IE gebruikt en alle overbodige rommel
kunnen afleggen.
07-10-2004, 13:58 door Anoniem
alleen amateurs hebben problemen met sp2
07-10-2004, 14:52 door Anoniem
op mijn 64bits Athlon draait XP SP2 slecht. Nikon Capture
4.0 bijv. resulteerd in een BSOD... sterker nog.. geen eens
een bluescreen maar een complete reboot voor je met je ogen
kan knipperen. In mijn geval gaat SP2 dus niet goed. Ook
het disablen van no execute loste dit probleem niet op
07-10-2004, 14:55 door Anoniem
Ik installeerde het vanmorgen (automatisch met Windows XP update).
Hij installeerd alles netjes, daarna start ik opnieuw op...start MSN op..
en de pc blijft ineens hangen. Vreemd. Ik resetten en daarna start hij
helemaal niet meer op, maar biljft al hangen bij het booten. PC doet
helemaal niet meer booten van hardeschijf of CD, alleen nog maar van
diskette...vreemd????of niet???

SP2 SUCKS BIG TIME!!! BILL bedankt!
07-10-2004, 15:02 door Anoniem
SP2 zorgde ervoor dat mijn pc niet meer opstartte. Heb toen in veilige modus
zonder problemen de SP weer weggeflikkerd. Ben toen maar begonnen met
een nieuwe installatie van m'n pc. Draait nu prima, moet zeggen dat m'n pc
in eerste instantie stampvol zat met allerlei software.
SP2 is prima patch, op zich weinig redenen voor mij om over te stappen op
iets anders eigenlijk.
07-10-2004, 15:25 door Anoniem
Door Anoniem
Ik installeerde het vanmorgen (automatisch met Windows XP update).
Hij installeerd alles netjes, daarna start ik opnieuw op...start MSN op..
en de pc blijft ineens hangen. Vreemd. Ik resetten en daarna start hij
helemaal niet meer op, maar biljft al hangen bij het booten. PC doet
helemaal niet meer booten van hardeschijf of CD, alleen nog maar van
diskette...vreemd????of niet???

SP2 SUCKS BIG TIME!!! BILL bedankt!
HAD JE EEN ORIGINELE XP VERSIE ??? nee hè.....
07-10-2004, 15:36 door Anoniem
Door Anoniem
Ik installeerde het vanmorgen (automatisch met Windows XP
update).
Hij installeerd alles netjes, daarna start ik opnieuw
op...start MSN op..
en de pc blijft ineens hangen. Vreemd. Ik resetten en daarna
start hij
helemaal niet meer op, maar biljft al hangen bij het booten.
PC doet
helemaal niet meer booten van hardeschijf of CD, alleen nog
maar van
diskette...vreemd????of niet???

SP2 SUCKS BIG TIME!!! BILL bedankt!
De enige reden die hier denkbaar is voor het niet meer
booten van je pc is dat ie helemaal vol zat met bout. Moet
je je pc maar beter onderhouden.
07-10-2004, 15:37 door Anoniem
Orginele CD ofcourse!

Nog tips???
07-10-2004, 15:42 door Anoniem
Ik heb toch wel wat aanpassingen moeten doen na de installatie van SP2. Zo
bleek het poppen langer te duren na de installatie en bleek validator.w3.org
het niet meer te doen. Na wat wijzigingen in de firewall en de registry ging het
beter. Wie weet wat ik nog meer tegen kom. Maar feit blijft dat leken het zeker
niet gelukt was om mijn problemen te verhelpen.
07-10-2004, 16:27 door Anoniem
Komt een leek dan op validator.w3.org? Lol

w00t, geen probelemen gehad met installatie, wel met ATI
drivers maar dat is niet de schuld van Microsoft. Na
complete herinstallatie uiterst tevreden! :D
07-10-2004, 16:46 door [Account Verwijderd]
[Verwijderd]
07-10-2004, 16:57 door Anoniem
Het installeren van SP2 heeft kan wel degelijk problemen opleveren.
Voor thuis gebruik is dit misschien minder dan voor bedrijven.

op
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/maintain/winxpsp2.m
spx kun je lezen wat er allemaal gewijzigd is binnen sp2. Vergeet niet dat er
bij je thuis bijvoorbeeld mssql draait, of dat je gebruikt maakt van de poorten
die de ingebouwde firewall disabled. Wanneer je 100 server systemen hebt
draaien dan update je niet zomaar even naar sp2. Elke applicatie die niet
standaard is moet toch eerst getest worden of alles nog doet wat het hoort te
doen.

En de mening dat het niet geinstalleerd word door systeembeheerders omdat
"In bedrijven is er een laisser-faire-attitude die al jaren bestaat omdat een
groot deel admins 9 to 5ers zijn die meer geinteresseerd in hun loon (en
voetbal)" is natuurlijk flauwekul. Ten eerste een systeembeheerder heeft
geen 9 tot 5 baan dat weet iedereen. Mocht je dit wel hebben geef mij dan
alsjeblieft je bedrijfs naam want dan werk je in bij een bedrijf waar het wel de
moeite waar is. Een systeem draait tenslote 24 per dag. en storingen
wachten echt niet tot je er bent. Het installeren van sp2 wacht bij ons dus nog
even af totdat we alle applicaties hebben getest en nog eens hebben getest.

Gelukkig heeft iedereen hier een eigen mening over. Maar wees niet zo
doorzichtig door te zeggen alleen amateurs installeren geen sp2. Ik denk
eerder dan het anders om is. Maar goed dat is mijn mening. En niet zoals ik
ieder ander zijn mening respecteer, ga ik ervan uit dat mijn mening ook
gerespecteerd word.

Ps Ik haat voetbal.
07-10-2004, 17:15 door Anoniem
Door Anoniem
op mijn 64bits Athlon draait XP SP2 slecht. Nikon Capture
4.0 bijv. resulteerd in een BSOD... sterker nog.. geen eens
een bluescreen maar een complete reboot voor je met je ogen
kan knipperen. In mijn geval gaat SP2 dus niet goed. Ook
het disablen van no execute loste dit probleem niet op

Heeft niks met SP2 te maken...
Sinds maart 2004 is er een update voor Nikon Capture waarmee hij prima
werkt met WinXP-SP2
07-10-2004, 17:17 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
Ik installeerde het vanmorgen (automatisch met Windows XP update).
Hij installeerd alles netjes, daarna start ik opnieuw op...start MSN op..
en de pc blijft ineens hangen. Vreemd. Ik resetten en daarna start hij
helemaal niet meer op, maar biljft al hangen bij het booten. PC doet
helemaal niet meer booten van hardeschijf of CD, alleen nog maar van
diskette...vreemd????of niet???

SP2 SUCKS BIG TIME!!! BILL bedankt!
HAD JE EEN ORIGINELE XP VERSIE ??? nee hè.....

En vermoedelijk ook zijn drivers en software niet geupdate.
07-10-2004, 17:29 door Anoniem
Wat dacht je met servicepack 2
MSN werkt goed ook met geluid, maar als ik aan het praten ben, juist op MSN
met geluid duurt het laden van een pagina heel lang en mijn e.mail adressen
scan duurt ook heel lang. Doe ik het praten met geluid uit werkt alles weer
goed. Snel naar een web site en snel scannen de e.mail adressen. Is
gekomen naar het opzetten van Service Pack 2. (voorheen helemaal geen
last)

Antwoord van MSN

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.
We verontschuldigen ons voor de vertraging in het beantwoorden van je
vraag.
Door de buitengewoon hoge hoeveelheid emails die we sindskort ontvangen
hebben, zijn we niet in staat geweest om je vraag binnen onze normale
reactietijd te beantwoorden.

We zijn bekend met het probleem dat je beschrijft en we kunnen je hiervoor
de volgende oplossing aanbieden.
Microsoft werkt voortdurend aan de verbetering van zijn software. In dat kader
worden
updates en correcties van bekende problemen ontwikkeld en uitgebracht
voor gebruik
door de klant. Deze updates worden aangeduid als service packs.
Als je gebruik maakt van Service Pack 2, maar het geeft problemen wanneer
je MSN Messenger of een applicatie start,
raden we je dan ook aan om naar deze pagina te gaan voor meer informatie
en ondersteuning.
http://www.microsoft.com/netherland...p2/default.aspx

We hopen je met deze informatie van dienst te zijn geweest, maar laat het
ons alsjeblieft weten als je nog vragen hebt.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Laura
MSN Messenger Support Team

Je wordt dus alleen maar door gewezen naar een URL
Kom er nog niet uit. Werkt wel maar internet explorer werkt dan zeer traag. Je
ziet de pagina op bouwen. Zodra ik het geluid en webcam uit zet is het weer
goed. Gewoon chatten gaat wel goed.
Nogmaals is gekomen naar het op zetten van service pack 2
Wie heeft hier ook ervaring mee en een oplossing?
Ik weet niet meer waar ik het in moet zoeken op mijn pc.
7.0 van msn ook al even gedraait en ziet er leuk uit maar het zelfde probleem.
p.s is wel een beta versie.
Heb al weer een e.mail gestuurd maar die is nu al een week onderweg
zonder antwoord.
Heb inmiddels service pack er weer af gegooid en alles draait weer goed.


__________________
07-10-2004, 17:30 door Anoniem
Door Anoniem
Het installeren van SP2 heeft kan wel degelijk problemen opleveren.
Voor thuis gebruik is dit misschien minder dan voor bedrijven.

.....

Ps Ik haat voetbal.

Begrijp ik hier nu uit dat je plusminus 100 winXP servers hebt draaien en dat
je thuis, vermoedelijk niet legaal, een mssql server op windows XP in bedrijf
hebt staan?
07-10-2004, 19:56 door Anoniem
Ik vraag me af of het wel verstandig is om überhaupt Windows
te installeren.
07-10-2004, 19:58 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
Het installeren van SP2 heeft kan wel degelijk problemen
opleveren. Voor thuis gebruik is dit misschien minder dan
voor bedrijven.
.....Ps Ik haat voetbal.
Begrijp ik hier nu uit dat je plusminus 100 winXP servers
hebt draaien en dat
je thuis, vermoedelijk niet legaal, een mssql server op
windows XP in bedrijf
hebt staan?
Cool, 100 Windows XP servers :D :D
07-10-2004, 22:17 door Anoniem
Door Anoniem
Ik vraag me af of het wel verstandig is om überhaupt Windows
te installeren.

ROTFL, idd ;-)
08-10-2004, 01:53 door Anoniem
Pet af voor de Linux-gebruikers die hier niet meteen gaan
roepen LInux is veel beter enz. Betekent dat Linux een
volwassen systeem is dat door volwassen, rijpe mensen met
verstand wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot berichten
over Linux waarin altijd meteen windowsgebruikers zich in de
thread wringen en beginnen met hun vuilspuiterij.
08-10-2004, 09:39 door Anoniem
Windows XP server bestaat niet moet Windows 2003 server zijn dan.

Trouwens er zijn meer "updates" die soortgelijke problemen geven als SP2.
Nog steeds niets meer van gehoord van M$.

Servers die hangen bij het booten plotseling vastlopen bij een bepaald aantal
users, noem maar op. Thuis zijn deze problemen niet zo erg, maar in een
bedrijfkritische omgeving heb je gelijk 50 man op je nek, met de directeur
voorop.

De enige methode is uittesten voordat men uitrolt en iedere softwarefabrikant
uithoren over problemen met servicepacks.
08-10-2004, 10:32 door Anoniem
Geen problemen gehad met de NL SP2 versie.
08-10-2004, 11:22 door Anoniem
Thuis gebuik ik sp2 zonder problemen, maar zoals al eerder hier gezegd is,
in een bedrijfsomgeving ligt het toch even wat anders.
We hebben nu bij 3 bedrijven (allemaal zo'n 100 werkplekken) een testcase
opgezet, en bij alle drie bedrijven werken de bedrijfskritische applicaties niet
meer. Tuurlijk, Word en Excel doen het, maar bijvoorbeeld de database
applicatie met klantgegevens werkt niet meer.

Dus thuis kun je het best wel uitproberen, maar zorg, zoals altijd, wel voor
een goeie backup. In bedrijfskritische omgevingen goed testen van te voren
zodat je om 5 uur naar huis kunt.
08-10-2004, 14:30 door Anoniem
Wanadoo internet werkt niet onder SP2. :P
08-10-2004, 15:05 door Anoniem
Door Anoniem
alleen amateurs hebben problemen met sp2

Zo bezien valt het nog erg mee dat 74% zegt geen problemen te hebben.
Of zouden tot nu toe vooral professionals SP2 hebben geinstalleerd?

Persoonlijk zou het me niet verbazen als heel veel WinXP-users NOOIT SP2
gaan installeren, zoals ze ook nooit (bijvoorbeeld) Blaster-patches hebben
geinstalleerd. Gewoon automatic update uit en kop in het zand. En ja, de
zogenaamde professionals geven ook allemaal tegenstrijdige adviezen.
Krijg je problemen dan zie je wel weer verder, ofwel: dan haal je er de nerd
bij van drie deuren verderop.
08-10-2004, 17:21 door Anoniem
Ik denk dat het zuren toch een hollandse gewoonte is.
Allereerst heb je een product gekocht waar je zelf bij stond, oftewel je hoeft
het niet te kopen.
Omdat er helaas veel mensen zijn die het leuk vinden om te hacken mag
microsoft GRATIS dit proberen op te lossen.
Op duizende websites staat dat je eerst een backup moet maken en dat je
het dan eens kunt proberen.
Werkt het niet? uitzoeken of gewoonweg pech, dan geen sp2.

Als je voor sp2 moet betalen geef ik je gelijk.

Groeten van iemand die gekozen heeft voor Microsoft.
08-10-2004, 21:59 door Anoniem
HAD JE EEN ORIGINELE XP VERSIE ??? nee hè.....[/quote]
Wie heeft er nou een ORGINELE XP VERSIE. in nog geen 124,95
jaar!!!

RHQQ
09-10-2004, 10:31 door Anoniem
windows xp sevise pack 2 verschijnt al dagen op deze machiene
maar ik ben er van overtuigt dat het meer lekken opend dan dat het
dicht
dus ik download het niet
laat oom bill de krampe maar krijgen met deze nieuwe poging om mij
nog verder op kosten te jagen
dat de troep lek is wisten we al maar de uitleg is zeer sommier

ik bedank voor een verdere update en heb microsoft in de banned list
van norton gezet
het zal helaas niet helpen want elke keer zegd de computer dat ik een
update heb
en dat dat microsoft is
dus norton block nix
norton sucks denk ik
microsoft komt gewoon door norton heen
met we hebben een nieuwe update voor je tig keer per dag

nou mzzl he
09-10-2004, 15:48 door Anoniem
Door Anoniem
windows xp sevise pack 2 verschijnt al dagen op deze machiene
maar ik ben er van overtuigt dat het meer lekken opend dan dat het
dicht
dus ik download het niet
laat oom bill de krampe maar krijgen met deze nieuwe poging om mij
nog verder op kosten te jagen
dat de troep lek is wisten we al maar de uitleg is zeer sommier

ik bedank voor een verdere update en heb microsoft in de banned list
van norton gezet
het zal helaas niet helpen want elke keer zegd de computer dat ik een
update heb
en dat dat microsoft is
dus norton block nix
norton sucks denk ik
microsoft komt gewoon door norton heen
met we hebben een nieuwe update voor je tig keer per dag

nou mzzl he
zo te zien heb je de spelchecker ook geblockt...
10-10-2004, 13:25 door Anoniem
Pack 2 wordt geinstalleerd, automatisch en dan kapt tie
ermee, hij kan het niet uitvoeren. XP heb ik gekocht...
Tis mij wel goed al die goed bedoelde rommel
10-10-2004, 14:03 door Anoniem
Door Anoniem
windows xp sevise pack 2 verschijnt al dagen op deze machiene
maar ik ben er van overtuigt dat het meer lekken opend dan
dat het
dicht
dus ik download het niet
laat oom bill de krampe maar krijgen met deze nieuwe poging
om mij
nog verder op kosten te jagen
dat de troep lek is wisten we al maar de uitleg is zeer sommier

ik bedank voor een verdere update en heb microsoft in de
banned list
van norton gezet
het zal helaas niet helpen want elke keer zegd de computer
dat ik een
update heb
en dat dat microsoft is
dus norton block nix
norton sucks denk ik
microsoft komt gewoon door norton heen
met we hebben een nieuwe update voor je tig keer per dag

nou mzzl he

Zet eenvoudig auto-update dan uit!
10-10-2004, 22:10 door Anoniem
SP2 zet automatisch de firewall aan !!
10-10-2004, 23:18 door Anoniem
Door Anoniem
SP2 zet automatisch de firewall aan !!

Je hebt gelijk maar daar gaat het hier niet over.
11-10-2004, 21:15 door Ferdi
Ik heb sinds een tiental dagen Service Pack 2 geinstallerd.
Het enige probleem dat mij is overkomen is dat ik mijn
ADSL-connectie terug heb moeten installeren.
Verder tot op heden geen andere problemen.
Ferdi
23-10-2004, 14:36 door Anoniem
heb zojuist sp2 geinstalleerd zonder enig probleem tegen te komen.
was wel van een cd-rom en heb de harde schijf opgeruimd en
gedefragmenteerd alvorens de update te starten.
ben nu firepanel xp 1.5.1720 aan het installeren zodat ik kan volgen wat
firewall doet.
wel eerst .net framework installeren
hopelijk gaat het jullie ook zo goed af

:d
24-10-2004, 12:38 door Anoniem
Door Anoniem
mee eens......

Kheb ook totaal geen problemen ondervonden.
En die pop-upblocker werkt ook wel goed. Alleen iritant dat wanneer je
iets
download, hij twee keer vraag of je het wel wil uitvoeren.
Voor mensen die zomaar wat raak klikken is dat ideaal, maar als je weet
wat
je doet kan het soms wat iri zijn.

Maar ik vindt het een goede SP
werkt prima geen problemen meer met pop ups
24-10-2004, 16:04 door Anoniem
Hallo aan iedereen !
Ik vond het echt heel goed om zoveel verschillende reactie's van jullie te
kunnen lezen (toevallig via google gevonden) Voelbaar een open gesprek
en ieders zijn eigen mening. Bedankt hiervoor.
Ikzelf ga de SP2 niet installeren. Reden: - x + = - Meningen verschillen te
veel.
De groeten en doe zo verder hé met het uiten van ieders gedachte (en
gevoelens)
24-10-2004, 21:31 door Anoniem
mee eens, ga hem niet installeren aangezien de nadelen te groot zijn als ik het
zo lees!
25-10-2004, 13:44 door Anoniem
Ik heb Service Pack 2 geinstalleerd en ik kreeg zelfs géén icoontjes meer
op het scherm, toen resetten, en lukte alles wel, volgende dag : weer
hetzelfde probleem, geen icoontjes op het scherm, toen had ik ook een
foutmelding van Norton virsscanner en toen kwam zelfs de startknop niet
meer, niks kon ik nog, dan heb ik maar beslist om Service Pack 2 te
verwijderen via software ...
Ik zet het niet meer op mijne pc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26-10-2004, 02:27 door Anoniem
pfff,ik had zojuist servicepack 2 geannuleerd, wilde eerst eens kijken wat
voor schade wat dat kon veroorzaken.............
net op tijd dus..................
ik vertrouw windows al niet niet sinds versie 3.0, vandaar.
geluk ermee allemaal
26-10-2004, 11:29 door Anoniem
waarom zijn er toch zo veel problemen met service pack 2????????
Is het beter om het niet te instaleren ik zie meer negatieve dan positieve
reacties.
Ik ben nog aan het twijfelen,maar als ik dit zo lees kan ik het beter dus niet
doen.
Graag een reactie
J.S
26-10-2004, 18:57 door Anoniem
Heeft het zin om WIN XP te installeren? Voorwaar een retorische vraag!!!
Vraag dit bijv. eens aan een LINUX gebruiker (Heeft u een uurtje of
twee???)
Maar goed, ik "draai" onder XP Pro , Engelse versie. Het enige probleem
dat ik ondervond is, dat Win Media player niet draaide. (Versie 9) Versie 10
gedownload en geinstalleerd en zie: alles werkt perfect. Dus tot op
hedengeen kalchten. Ik kan trouwens niet zeggen dat e.e.a. nu sneller of
beter draait.
Wie heeft ervaringen met ZoneAlarm Pro in samenwerking met de nieuwe
update? Iemand slechte of goede ervaringen?
Nog even een vraag: IE start nu op als mijn standaard browser. Dit wil ik
niet; ik wil OPERA als standaard browser. Hoe stel ik dit in??
29-10-2004, 01:43 door Anoniem
Ook bij mij geen icoontjes meer in beeld, sterker nog: helemaal niets
meer in beeld, behalve de achtergrondfoto (nu dus voorgrondfoto). Geen
reactie op rechtermuisknop of windowstoets.
In de veilige modus werkte alles wel normaal. Dus meteen SP2 er weer af
gegooid. Ik zou het toch wel eens willen zien, dus als iemand me kan
vertellen hoe ik dit probleem oplos: graag!
29-10-2004, 09:00 door Anoniem
Door Anoniem

Nog even een vraag: IE start nu op als mijn standaard browser. Dit wil ik
niet; ik wil OPERA als standaard browser. Hoe stel ik dit in??

In het startmenu heb je nu een item "Set program access and defaults".
Daarmee kun je dat instellen.

Grz
ND
29-10-2004, 15:21 door Anoniem
Ik had Windows XP service pack 2 geïnstalleerd maar toen had ik geen
DIRECTE toegang tot hotmail meer, alleen via internet.
Dus ik heb snel service pack 2 gedesinstalleerd en oef, nu is alles weer
als voorheen.
30-10-2004, 13:44 door Anoniem
Ik heb nu ook sp2 erop gezet ik heb een hele tijd gewacht om het er op te
zetten maar ik ben wat gaan lezen en er zijn toch meer positieve reactie's
dan negatief .
mocht je er nog een probleempje mee krijgen dan is dat wel snel opgelost
als je een beetje ervaring hebt met computers moet dan niet voor
problemen zorgen

en heb ook geen problemen met de firewall en virusscanner alles loopt
vloeiend
27-01-2005, 09:06 door Anoniem
Ik ben erg blij met de release van Service Pack 2. Ik kan mij niet voorstellen
dat iemand daarmee problemen ervaart. De installatie is zo gebeurd en je
kunt zonder enig probleem - ook buiten internet om - je Hotmail in. Je moet
wel erg dom zijn om dat ineens niet te kunnen.

Sandra
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.