Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2024, 19:51 door Anoniem

Door Anoniem: Ik ontvang een e-mail van mijn zorgverzekeraar met als inhoud dat standaard geen fysieke pas meer beschikbaar wordt gesteld maar dat er een digitale Europese zorgpas in hun app geladen moet worden zodat deze overal in Europa getoont kan worden. Aan het einde staat dat je alsnog een fysieke pas mag aanvragen (nog wel). Vraag die fysieke pas aan. Je hebt echter kans dat je ziektekostenverzekeraar dat het liefst ziet gebeuren vanuit een account bij hem (of nog liever: vanuit een app van hem). Zo is dat bij VGZ bijvoorbeeld. Het bekende verhaal van standaardisering. Dit betekent dat je enige/ veel overredingskracht in een telefonisch gesprek of een e-mail zult moeten mobiliseren om jouw ziektekostenverzekeraar ertoe te bewegen die pas naar je op te sturen zonder dat je een account aanmaakt. Dat lijkt mij een redelijk verzoek, maar ik ben dan ook geen apparatsjik. Succes! Ik ben in de veronderstelling dat het hele Europese gezondheids gedoe nog helemaal niet besloten was maar blijkbaar gaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha