Archief - De topics van lang geleden

Casema brief

12-11-2005, 16:58 door Anoniem, 6 reacties
Hallo

Ik heb net een brief van casema ontvangen met betrekking tot
limieten op hun news service. Deze brief is op een andere
naam gesteld, maar wel op mijn adres. Hierin geeft Casema
dan ook de activatie gegevens ( login en password ) van een
andere klant. Met deze gegevens zou ik het wachtwoord kunnen
wijzigen en de email van de andere klant kunnen bekijken.
Casema schijnt nergens wat van af te weten, ben ik de enige,
of zijn er andere mensen die dit hebben opgemerkt (
misschien iemand met mijn account gegevens ? )
Reacties (6)
14-11-2005, 09:41 door Anoniem
De drap die Casema heeft. Als Casema werkt, dan werkt het. Werkt het
niet, probeer er maar eens doorheen te komen :P

Anyway. Terugsturen die hap.

-R.
14-11-2005, 09:45 door SirDice
Niet zo netjes van Casema..
22-11-2005, 22:01 door Anoniem
Gewoon terugsturen. Kan gebeuren al is het niet netjes.
23-11-2005, 09:44 door [Account Verwijderd]
[Verwijderd]
23-11-2005, 09:57 door Anoniem
Door Hugo
Het enige goede advies dat je met betrekking tot Kaasema kan
geven is:

zoek een andere provider!!

Nee hoor, wat ik zei: als het werkt, dan werkt het!

Heb het nu twee jaar, slechts twee dagen helemaal niet bereikbaar en
enkele keren een paar uur eruit gelegen. Dus helemaal zo slecht niet.

-R.
23-11-2005, 10:21 door Erika
Door Hugo
Het enige goede advies dat je met betrekking tot Kaasema kan
geven is:

zoek een andere provider!!
Anoniem
Nee hoor, wat ik zei: als het werkt, dan werkt het!

Heb het nu twee jaar, slechts twee dagen helemaal niet bereikbaar en
enkele keren een paar uur eruit gelegen. Dus helemaal zo slecht niet.
Ja Anoniem vind ik ook.
Zelf heb ik al 6 jaar Chello met veel plezier! In die 6 jaar heb ik geloof ik 3
keer wat gehad. Heb zelfs 1 keer, een monteur, binnen een half uur op de
stoep gehad. Ze bellen je zelfs terug, als je daar fatsoenlijk om vraagt.
Mensen bellen mij erg vaak en bijna altijd boos op, dat ik meteen moet
komen omdat ze problemen hebben met hun pc of dat ze niet meer
kunnen internetten. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ik wil niet zeggen dat Chello en Casema perfect zijn, maar om nou meteen
te zeggen: Ik wil/moet of jij moet een andere provider, vind ik wat 'kort om
de bocht'.

Wat betreft die brief, die zou ik gewoon terug sturen.
En vragen of of zij voor jouw ook zo'n brief hebben verstuurd.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.