Door Hugo
Het enige goede advies dat je met betrekking tot Kaasema kan
geven is:
zoek een andere provider!!
Anoniem
Nee hoor, wat ik zei: als het werkt, dan werkt het!
Heb het nu twee jaar, slechts twee dagen helemaal niet bereikbaar en
enkele keren een paar uur eruit gelegen. Dus helemaal zo slecht niet.
Ja Anoniem vind ik ook.
Zelf heb ik al 6 jaar Chello met veel plezier! In die 6 jaar heb ik geloof ik 3
keer wat gehad. Heb zelfs 1 keer, een monteur, binnen een half uur op de
stoep gehad. Ze bellen je zelfs terug, als je daar fatsoenlijk om vraagt.
Mensen bellen mij erg vaak en bijna altijd boos op, dat ik meteen moet
komen omdat ze problemen hebben met hun pc of dat ze niet meer
kunnen internetten. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ik wil niet zeggen dat Chello en Casema perfect zijn, maar om nou meteen
te zeggen: Ik wil/moet of jij moet een andere provider, vind ik wat 'kort om
de bocht'.
Wat betreft die brief, die zou ik gewoon terug sturen.
En vragen of of zij voor jouw ook zo'n brief hebben verstuurd.