Archief - De topics van lang geleden

Foutmeldingen door Norton Internet Security

30-06-2007, 18:48 door Anoniem, 2 reacties
Geachte computerkenners,

Ikzelf heb weinig verstand van computers en toebehoren, maar ik hoop
dat jullie mijn probleem kunnen verhelpen. Het zit als volgt.

Begin 2007 hebben wij de legale Norton Internet Security geinstalleerd
van de CD-Rom. Alles verliep goed, totdat wij na 167 dagen, de
melding kregen dat ons abonnement verlopen was. Na onderzoek
bleek dat deze nog 198 dagen geldig was.

Vervolgens heeft mijn vader op zijn computeraccount een scan met
Norton uitgevoerd, deze is wel afgesloten met enkele foutmeldingen,
maar de dag erna functioneerde Norton gewoon weer normaal.

Nu het probleem: Sindsdien kan ik op mijn account de volgende
programma's niet meer openen en krijg ik steeds deze melding:

- Het openen van Norton Internet Security, en het uitvoeren van scans
- Het openen van Adobe Reader
- Het openen van internetsites die te maken hebben met
PDFbestanden
- Het werken met HP Image Zone (foto's worden niet getoond)
- Limewire kan niet geopend worden
- Windows ActiveSync (synchroniseren met mijn PDA)

Verder krijg ik constant deze melding (5 x Wanneer mijn computer net
is opgestart): uiStub.exe (Dit veranderd dikwijls) met het volgende: Kan
de toepassing niet juist initialiseren (0xC000022). Klik op OK op de
toepassing te beindigen.

Verder kan ik dus vrij weinig me de computer, en Symantec, die
overigens alleen in het Engels contacteerbaar waren, adviseerde me
mijn computer 4 dagen terug te zetten, terwijl de foutmelding al veel
langer van kracht is. En het probleem dat ik misschien programma's
en documenten verlies, is voor mij de reden deze raad niet op te volgen.

Ook wanneer ik Norton opnieuw wil installeren, krijg ik de melding, de
kans is groot dat uw abonnement verloopt, wanneer u Norton opnieuw
installeerd.

Kortom ik ben radeloos, dus ik hoop dat iemand van jullie mij verder
kan helpen!

Met vriendelijke groet Sandra
Reacties (2)
02-07-2007, 11:01 door pikah
Heb dit zelf nog niet meegemaakt, maar je kan dit proberen

http://www.developerfood.com/application-error/microsoft-public-windowsxp-help-and-support/3f7446ee-e079-4d0a-8697-57c81d82f438/article.aspx
Gevonden via Google, het is wel engels.

Gr. Ronald
02-07-2007, 11:04 door Anoniem
Terug naar Symantec. Zij moeten je helpen.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.