NRC Handelsblad biedt haar excuses aan voor de spam-actie waar wij zondag over meldden:
Namens de marketingafdeling van NRC Handelsblad bied ik mijn excuses aan
voor de door u eerder dit weekend ontvangen e-mail met daarin een aanbieding
van NRC Handelsblad.U kunt ervan uitgaan dat wij u niet meer op deze manier zullen benaderen., schrijft marketingmanager Jan Willem Bartels. Kennelijk is de nuance van een met klachten gevulde mailbox niet aan hem ontgaan. Ook Planet Multimedia en Webwereld besteden aandacht aan de trieste manier waarop de krant abonnees tracht te werven. Spamfabriek Abfab kan ondertussen ongestraft doorgaan. De hoop bestaat dat provider WideXS binnenkort de stekker uit de server van deze mailboxvervuilers zal trekken, de kans daarop is echter klein. In het zijn enige reacties op de spam te lezen: Alleen HUFTERS spammen schrijft een onbekende. Echt schandalig! is de mening van een andere ontvanger van NRC's spam.
Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.