Microsoft is een actie gestart waarbij het voor elke download van Internet Explorer 8 acht maaltijden aan hongerige Amerikanen schenkt. De softwaregigant hoopt hiermee de honger in het land te een halt toe te roepen. De "Browser for the Better" campagne loopt tot 8 augustus. "Deze zomer leven miljoenen gezinnen op het randje van de honger. De vraag naar voedsel is groter dan het de afgelopen decennia is geweest. De Browser for the Better campagne verhoogt het bewustzijn over honger en geeft mensen een gemakkelijke manier om zonder enige moeite hun buren te helpen. Het is een win-win situatie voor Microsoft, Feeding America en alle mensen in het land", aldus Vicki Escarra, CEO van Feeding America.
"Onze klanten lieten ons weten dat ze een impact willen maken in het leven van hun vrienden en buren. De Browser for Better campagne maakt het makkelijk voor mensen om een echt verschil te maken. Niet alleen dragen ze bij aan hun gemeenschap, ze krijgen ook een veiligere, moderne browser ontworpen voor de manier waarop mensen vandaag de dag het internet gebruiken", zegt Microsoft's Amy Barzdukas.
Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.