Computerbeveiliging - Hoe je bad guys buiten de deur houdt

ook nieuw hier met een webshopvraag

20-10-2010, 10:39 door Anoniem, 3 reacties
Mijn naam is Marja, heb 3 weken geleden een screenprotector online besteld, betaald via Ideal maar niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en email wordt niet beantwoord. Ik zocht naar een cyberpolitie om raad te vragen en kwam bij jullie terecht. Ik zit misschien helemaal fout hier met mijn vraag maar weet iemand van jullie waar ik wel met mijn vraag naar toe kan?

Groetjes,
Marja
Reacties (3)
20-10-2010, 11:12 door Anoniem
Bij wie was dat ? Kan ik even speuren. Verder aangifte doen wegens oplichting.
20-10-2010, 11:48 door Anoniem
Opties : bij de bank waar je aan betaald heb klagen, bij de serviceprovider klagen ( waarschijnlijk heeft de webshop via een payment service provider betaald, en had dus zelf geen Ideal contract ) of je eigen bank.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.