De kabelprovider Telekabel heeft onlangs de abonnees verzocht
href=http://194.73.22.30/vragenlijst/vragenlijst.htm target=_blank>een enquete in te vullen
om Internet via de kabel beter op de wensen van de consument af te stemmen. Dit is een mooi streven, ware het niet
dat de resultaten van de enquete voor iedereen
voor het grijpen liggen. Saillant detail is de volgende tekst op de enquete pagina: 'De door u
verstrekte informatie in deze enquete wordt door Telekabel vertrouwelijk behandeld.'.
Uit de resultaten blijkt overigens dat een vrij groot deel van de abonnees van Telekabel ontevreden is.
Update Link naar gegevens verwijderd. Excuses aan de Telekabel abonnees voor het plaatsen hiervan. Zie reacties.
Uit de newsgroep telekabel.cable-gang bleek dat het probleem al
sinds zondagnacht 0:33 bekend was. Telekabel asleep at the switch ?
Update Zondagavond is er rond 22:00 contact geweest met de storingsdienst van Telekabel (0800-1424).
Maandagochtend om 10:30 (12 uur later) is het bestand nog steeds beschikbaar.
Update Maandagmiddag 16:45: het bestand is nog steeds opvraagbaar.
Update Maandagmiddag 17:45: de toegang tot het bestand is eindelijk afgesloten, bijna twee dagen nadat het
bekend werd.
Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.