Computerbeveiliging - Hoe je bad guys buiten de deur houdt

Garantie

10-07-2012, 18:39 door Anoniem, 4 reacties
Ik heb meer dan 3 maanden geleden bij een computerzaak een defect headset teruggestuurd.
Het is maar half jaar gebruikt dus het valt onder garantie.
Maar ik heb al een bericht naar helpdesk toegestuurd 2 maanden terug waarbij ik een standaard berichtje(onzin waar je niks aan heb) terugkreeg.
Bij consumentbond las ik dat er geen maximum aan tijd zit wanneer je een product terugkrijg.(in principe ze mogen zo lang over doen als ze maar willen)
Is er iets wat ik kan doen? want emailen en vragen erover bij desbetreffende bedrijf helpt niet.
Reacties (4)
11-07-2012, 10:42 door SirDice
Betere plek voor dat soort vragen: http://gathering.tweakers.net/
11-07-2012, 10:47 door Anoniem
Je hebt recht op vervanging binnen een redelijke termijn. Die lijkt me hier allang verstreken.

Meer informatie over garantie en je wettelijke rechten kun je vinden op http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Garantie
11-07-2012, 12:11 door Anoniem
'Maar ik heb al een bericht naar helpdesk toegestuurd 2 maanden terug waarbij ik een standaard berichtje(onzin waar je niks aan heb) terugkreeg. ""

Dat is alweer 2 maanden geleden. Wat is er sindsdien gebeurd, en heb je zelf sindsdien al eens geprobeerd om ze te bellen, of op andere wijze contact op te nemen ? Bellen werkt meestal wel sneller.
11-07-2012, 14:55 door Anoniem
bellen helpt niet.
Heb al vaker ervaring met klantenservice gehad.
Maar nog nooit zo lang als nu.

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie tips en suggesties.
Ik ga gewoon naar dat bedrijf toestappen en daar wel een hartig woordje met hun spreken.
En hopelijk krijg ik dan een vervangende of headset.
Want als het zo doorgaat ga ik daar nooit meer een cent uitgeven.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.