image

DM-organisatie wil anti-spamwet

donderdag 24 oktober 2002, 14:28 door Redactie, 1 reacties

De Amerikaanse directmarketingorganisatie DMA ziet het licht: spam is niet goed en ruïneert legitieme marketingactiviteiten. De organisatie begint een lobby voor anti-spamwetgeving. Opt-in blijft echter uit den boze. (Planet Multimedia)

Reacties (1)
24-10-2002, 17:59 door Anoniem
Ach het enige dat je kunt doen is het de adverteerders, dus niet het bedrijf dat de spam voor ze verstuurd, zo moeilijk mogelijk maken.

Kijk als ik een e-mail met een advertentie van een amerikaanse verzekeraar krijg dan zoek ik uit wat het emailadres is waarmee ze normaal comuniceren.

Meestal is dat iets van Sales@ of Info@ en daar stuur ik dan de mail die ze in m'n box gedropt hebben naartoe met de mededeling dat ze hem daar verloren zijn en dat het een vruchtbare mail was en dat de mail inmiddels 1000 nazaten heeft gekregen die ze er ook gratis bij mogen hebben.

Dat alles met de vriendelijke groeten van een europese afzender die niet geinterreseerd is in Amerikaanse verzekeringen en leningen.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.