Door Anoniem: Ik heb een beveiligings lek ontdekt in een website waarbij alle gegevens + wachtwoorden lekken.
Ik had een e-mail gestuurd naar de Admin, maar die reageren niet.
Ik weet niet wat je met "de Admin" bedoelt.
Idealiter hebben bedrijven een abuse@ e-mail adres, maar in veel gevallen bestaat dat niet of er komt zoveel spam op binnen dat niemand ernaar kijkt. Jouw mail kan trouwerns ook als spam getagged zijn. Daarnaast is het vakantietijd.
Ten slotte betekent geen reactie niet per definitie dat er niets met jouw mail is gebeurd; in de praktijk is het niet zo dat een beheerder zelfstandig een lek even zelf sluit; meestal is er een third party die de software ontwikkelt. Je bent een brenger van slecht nieuws, bij grotere organisaties zullen veel mensen er wat van willen vinden en willen weten wat de kosten zijn voordat ze in actie komen.
Wat in mijn ervaring meestal (maar niet altijd) helpt is vriendelijk te zijn in jouw mail (bied hulp aan), en om feedback te vragen. Geef niet meteen alle details, dan is de kans groter dat ze contact met jou opnemen.
Gebruik Google om te zoeken naar mail adressen van werknemers van het bedrijf. Hoe moeilijker een mail adres te vinden is (bijv. scrambled tegen spambots), des te groter is de kans dat jouw mail ontvangen wordt en er iets mee gedaan wordt. Je kunt natuurlijk ook naar telefoonnumers zoeken en bellen om het eerste contact tot stand te brengen.
Succes!