Door Anoniem: Dit verhaal klopt niet, en lijkt bewust een misleidend karakter te hebben.
Anderzorg bied de klanten namelijk de mogelijkheid om hun polis 2015 via email te ontvangen.
Daarvoor moet de klant wel eerst deze mogelijkheid zelf activeren.
De link hiernaar is: http://www.anderzorg.nl/web/ZelfRegelen/DigitalePolis.htm
Kijk zo zien we het in perspectief, bedankt.
Maar dan:
Door Anoniem: Voor de duidelijkheid zou het aan te raden zijn, wanneer Security.nl het IP adres van de reaguurder mede zou publiceren.
De anonieme persoon in de laatste reactie is echt ongeloofwaardig, en lijkt meer op een rancuneuze klant van Anderzorg,
die dit forum meent te kunnen gebruiken om zijn of haar gramschap te halen.
Hahahahahahahahaha, dit gaat weer lekker zo - boze klant vs. klantenservice-medewerker, ROUND 2
De boze klant vertelde onzin, duidelijk, maar de klantenservicemedewerker...
Naast de intonatie en het taalgebruik icm de spelvouten.., ga ik dus echt geen premie betalen aan een verzekeringsmaatschappij (sowieso al
evil) die medewerkers "het klantcontact / de PR" via een publiek forum laat verlopen. Als ik bedenk wat daar aan vooraf moet zijn gegaan en hoe slecht het daar dan geregeld moet zijn... Nee bedankt.
NB: Misschien is het wel goed dat je hier even blijft plakken en wat meer artikelen leest, want als je denkt dat je iets hebt aan een IP-adres.... Sorry, dan moet ik je teleurstellen.
(Hint: VPN, Tor, proxy, socks, hotspot, etc.)
@Mod: ???