Door Rolfieo: Door buzzerjump: ik heb een klacht ingediend bij kpn voor het niet terug bellen ze hebben toen een terugbel afspraak gemaakt om het over deze klacht te hebben waarschijnlijk maar ze bellen maar niet terug wat kan ik het beste doen om te zorgen dat kpn dit serieus neemt ?
Misschien snapte KPN helemaal niets van je zin? Meestal gebruiken we namelijk hoofdletters, en lees tekens in een zin. Dat maakt het namelijk een stuk gemakkelijker om te lezen.
Ik kan best begrijpen dat KPN je niet kon terug bellen, over iets was ze niet begrijpen.....
Als ik de tekst van Rolfieo goed begrepen heb, dan heeft hij een klacht ingediend bij de KPN omdat hij niet teruggebeld wordt door de KPN.
Vervolgens heeft de persoon die deze melding aannam een
terugbel-notitie aangemaakt over deze klacht mbt het niet terugbellen.
Ik vindt het wel humor eigenlijk. Een mooie cirkel-redenatie.
Geen idee wat de werkelijke aanleiding is.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat Rolfieo zo maar met de KPN gaat bellen dat ze hem nooit terugbellen.
Ander andere kant: gezien zijn schrijfstijl... je weet maar nooit ::-)
Het kan dan troiuwens een heel kort gesprek worden:
"Ik bel u terug omdat u aangaf dat wij u nooit terugbellen. Tot ziens."
Niet echt moeilijk lijkt me.