Certified Secure Challenges - Over challenges en dergelijke

Date my Ports down?

14-04-2016, 08:57 door Wealot, 4 reacties
Hoihoi,

Ik ben weer opnieuw begonnen met date my ports challenge waarvan ik het begin al eens heb gedaan. Maar ik krijg een wachttijd verstreken error wanneer ik probeer te verbinden met de "inlog pagina" (na het eerste gedeelte van de challenge).
Soms als ik laad krijg ik een berichtje in firebug dat er een parse error is vanuit omni.ja

Ligt de server er uit of is er iets mis mee? Of doe ik iets raars? (ik weet niet hoeveel informatie over wat ik doe ik op dit forum mag zetten maar het komt neer op http://ip:port en https://ip:port)

Alvast bedankt!
Reacties (4)
14-04-2016, 09:16 door Anoniem
Zojuist getest, werkt hier gewoon.

Heb je misschien een outgoing firewall?

En volgens mij is het IP laatst ook veranderd, dus ff stap 1 op nieuw doen!
22-04-2016, 08:34 door Wealot
Excuus voor de late follow up! :D

Hij doet het bij mij nu ook weer, misschien was ik gewoon hardnekkig iets doms aan het doen ofzo en had ik een weekje nodig om dat te vergeten :D

Maar bedankt voor de reactie!
11-05-2016, 19:50 door Anoniem
Ik heb hetzelfde vreemde probleem. Werkt perfect vanaf kantoor, maar thuis word ik steeds redirect naar de portal als ik probeer deze challenge te starten.
11-05-2016, 21:43 door Anoniem
Door Anoniem: Ik heb hetzelfde vreemde probleem. Werkt perfect vanaf kantoor, maar thuis word ik steeds redirect naar de portal als ik probeer deze challenge te starten.

Ik had het ook ff, maar lijkt hier weer gefixed.

Als het probleem aanhoudt kan je het beste ff mailen naar info@certifiedsecure.com
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.