Door Mathijs
Yo People,
Sinds enkele jaren ben ik abonnee bij Wanadoo, waarbij ik nooit echt
problemen heb gehad. Echter nadat ik enkele weken geleden informatief
gebeld heb met de helpdesk over het opzeggen van mijn abonnement is
dit
door hen opgenomen als een daadwerkelijke opzegging. Hiervoor
haddden
zij slechts mijn postcode of username voor nodig.
m.a.w een security lek van jewelste, je hoeft slechts te bellen met de
helpdesk, wat nummertjes kiezen et voila u kunt van een ieder het
abonnement opzeggen door te doen alsof jij de abonnee bent.
Lijkt mij een beetje vreemd of heb ik het verkeerd ?
Behalve als je echt van ze af wil, dan is er geen doorkomen aan.
Als je op de sit zoekt hoe je op moeten zeggen of je abonnement kan
wijzigen word je bij elke link doorgelinkt naar een site waar je je adres
kan wijzigen en telefonisch heb je kans dat je misschien na een 20
minuten een persoon aan de lijn krijgt, a.d. 50 c/m. En dan heb ik het nog
niet eens over de opzegterm,ijn van een jaar!!!!!!!! Ik ging verhuizen en
wilde geen vaste telefoon meer nemen, dus ook geen ADSL, maar of ik
toch maar wel de resterende 7 maanden abonnementsgeld kon storten.
Het meest klantONvriendelijke bedrijf wat ik meegemaakt heb!