Archief - De topics van lang geleden

Kinderen mogen alleen onder begeleiding surfen

03-02-2004, 14:40 door Redactie, 52 reacties

Op vrijdag 6 februari vindt de eerste Europese Dag voor Internetveiligheid plaats. In zestien Europese landen worden activiteiten georganiseerd die met name kinderen bewuster moeten maken van de risicos van internet. Naar schatting een miljoen Nederlandse kinderen maken gebruik van de digitale snelweg. Vorig jaar november bleek uit een onderzoek van de Nationale Kinderkrant dat eenderde van de kinderen tussen acht en twaalf jaar daarbij weleens iets naars meemaakt. Het initiatief van de overheid valt zeker te prijzen, maar alleen bewust maken is niet voldoende. Onze stelling luidt dan ook: Kinderen mogen alleen onder begeleiding surfen

Reacties (52)
03-02-2004, 16:01 door Anoniem
Nee, ze kunnen best alleen surfen, maar de verantwoording van de
ouders ligt in het voorlichten over hoe je goed op internet srft.
Het is natuurlijk wel eens tijd dat er een softwarefabrikant een deuglijk
programma uitbrengt om zaken zoals sex, geweld etc, echt te kunnen
filteren. Niet alleen voor de kinderen, maar ook ik (vrouw 48) zit echt niet
te wachten op al die ongevraagde pagina's. Wanneer een kind naar
spelletjes (on-line) zoekt komt er echt vanalles tevoorschijn. Daar kun je
als ouder toch niet voorkomen. Helaas!
03-02-2004, 16:02 door Anoniem
Door Anoniem
Nee, ze kunnen best alleen surfen, maar de verantwoording van de
ouders ligt in het voorlichten over hoe je goed op internet srft.
Het is natuurlijk wel eens tijd dat er een softwarefabrikant een deuglijk
programma uitbrengt om zaken zoals sex, geweld etc, echt te kunnen
filteren. Niet alleen voor de kinderen, maar ook ik (vrouw 48) zit echt niet
te wachten op al die ongevraagde pagina's. Wanneer een kind naar
spelletjes (on-line) zoekt komt er echt vanalles tevoorschijn. Daar kun je
als ouder toch niet voorkomen. Helaas!
Ben ik het geheel mee eens ! ! ! !
03-02-2004, 17:22 door Anoniem
Jonge kinderen (jonger dan 13 jaar bijv.) hebben niets te zoeken op het
Inet. De naiviteit van deze kinderen is een te groot gevaar. Willen ze toch
dan zou ik ze daar als ouder mee begeleiden. Maar uiteraard is dat ieder
zijn eigen verantwoordelijkheid; het zou m.i. niet goed zijn dat wettelijk te
regelen.
03-02-2004, 17:29 door Anoniem
"Het is natuurlijk wel eens tijd dat er een softwarefabrikant een deuglijk
programma uitbrengt om zaken zoals sex, geweld etc, echt te kunnen
filteren. "
Helaas.
Geen enkel filter is in staat of zal ooit in staat zijn alle sex en geweld uit te
bannen, en geen enkel filter zal ooit in staat zijn om onderscheid te
maken tussen bijvoorbeeld pornographische content en sexuele
voorlichting.
Daarom is een filter *nooit* een vervanging voor ouderlijk (of
onderwijzerlijk) toezicht. Hooguit een aanvulling ervoor.

Dus Sjonnie is het deze keer eens met de stelling.
03-02-2004, 22:56 door Anoniem
Door Anoniem
Jonge kinderen (jonger dan 13 jaar bijv.) hebben niets te zoeken op het
Inet. De naiviteit van deze kinderen is een te groot gevaar. Willen ze toch
dan zou ik ze daar als ouder mee begeleiden. Maar uiteraard is dat ieder
zijn eigen verantwoordelijkheid; het zou m.i. niet goed zijn dat wettelijk te
regelen.

Kinderen jonger dan 13 jaar worden tegenwoordig ook door school
gestimuleerd om boekbesprekingen en spreekbeurten voor te bereiden
met behulp van internet...
Daar moet je als ouder dus een beetje bij in de buurt blijven, want
behalve dat sommige pagina's onbedoeld verschijnen, zijn jongetjes van
bijna 11 ook bijzonder nieuwsgierig wat een zoekactie "tieten" in Google
oplevert.
Begeleiding is dus zeker gewenst, maar dat wil niet zeggen dat ik er met
mijn neus bovenop ga zitten, in dezelfde ruimte zijn lijkt me voldoende om
een oogje in het zeil te houden.
04-02-2004, 00:12 door Anoniem
jo flikker lekker op met dat!!! laat je kids leekr hun gang gaan wees geen
heks voor ze!!
04-02-2004, 08:49 door Anoniem
Het internet steekt nou eenmaal zo in elkaar. Als ze
interesse hebben in geweldadige sites etc, dan bekijken ze
die heus wel...
En als het verboden wordt, doen ze het juist!
04-02-2004, 09:26 door Anoniem
niet zo zeike er zijn ergere dingen
04-02-2004, 10:14 door Anoniem
Door Anoniem
Jonge kinderen (jonger dan 13 jaar bijv.) hebben niets te zoeken
op het
Inet. De naiviteit van deze kinderen is een te groot gevaar.
Willen ze toch
dan zou ik ze daar als ouder mee begeleiden. Maar uiteraard is
dat ieder
zijn eigen verantwoordelijkheid; het zou m.i. niet goed zijn dat
wettelijk te
regelen.

Ik weet niet wat ik lees, natuurlijk begint de opleiding van pc en
internet niet vanaf 13, de kinderen krijgen al onderwijzing onder
de 13, thuis en op basisicholen, en dat is ook goed zo
04-02-2004, 10:27 door Anoniem
idd ik vind dat je eerst es moet kijken na dingen die je kind echt kunnen
schade. ik vind het pas een schande dat ouder hun kinder van 8 allen na
school laten fietsen. omdat ze te lui zijn om uit hun nest te komen.


en ik denk dat als je zelf duildelijke afspraken maakt met je kinder over
het bezoeken van dergelijke website's

En hoeveel ouders gaan 4 uur na een foxkids website lopen staren
omdat kindje liev een speletje wil doen
04-02-2004, 10:32 door Anoniem
Ik vind btw dat ze wel wat mogen doen aan MSN taal. oke het is lekker
snel typen maar voor een kind van een jaar of 13 gaat het nederlands
schrijven er wel van op achter uit. ( merk ik bij me zelf ook wel eens)

als MSN gewoon ff een versie uitbrengen waarbij de Nederlandse taal
goed moet worden te gepast voor dat een bericht kan worden verstuurd...
of net als bij word fouter woorden worden onderstreept.
04-02-2004, 10:36 door Anoniem
haha kan zelf ook wel weer een cursus volgen
04-02-2004, 11:41 door Anoniem
en wie gaat controleren of dat ook echt gaat gebeuren.

of heb je kans op invallen van ME ofzo
04-02-2004, 12:13 door Anoniem
Wat van belang is, is dat alle internetproviders een service aanbieden om
kinderen zo veilig mogelijk te kunnen laten surfen. Ik heb dat nu via
Solcon geregeld.
Daarnaast is het van belang om je kind(eren) uit te leggen dat er mensen
op internet zitten die andere bedoelingen kunnen hebben dan de rest van
de gemeenschap.
Veilig internetten moet een tweede natuur worden net als je fiets op slot
zetten.
Als vuistregel kan je stellen dat alles wat je leuk vindt, onveilig is (Kazaa,
MSN, Spelletjes)
Geef nooit je echte naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer van
je familie of vrienden etc.
Hanteer nooit vaste tijden om te internetten. Laat je pc nooit onbewaakt
achter.
Maar ja, dit zijn toch wel super-open deuren mag ik hopen.
04-02-2004, 12:21 door Anoniem
nou kijk das iets wat ik denk tog cker 8 van de 10 kinder al wordt verteld.

vooral de punten geen nooit je echte naam en het duidelijk maken dat
somige mensen niet te vertrouwen zijn
04-02-2004, 16:26 door Anoniem
Ik denk dat kinderen beter in een kamer kunnen internetten
waar ouders toezicht kunnen houden. Het hoeft niet zo te
zijn dat ouders er continue naast gaan zitten, maar laat
kinderen niet alleen achter een PC zitten op hun eigen kamer.
04-02-2004, 17:20 door Anoniem
Laten internetten onder toezicht is geen oplossing. Je gaat toch niet dag
en nacht bij je kind zitten als deze op het internet surft?
Vanzelfsprekend ligt er wel een grens qua leeftijd tot wanneer je
uberhaubt je kind laat internetten. Als deze bijvoorbeeld 10 jaar is, dan
lijkt het mij als ouder niet nodig dat je kind moet internetten, dus vind ik
dat je als ouder dit moet verbieden/niet toegankelijk maken.

Boven de 10/11/12 jaar kan ik me voorstellen dat je kind wel op internet
bepaalde dingen voor school moet opzoeken.
In dat geval ben ik van mening dat er software beschikbaar gesteld moet
worden door de overheid welke je als ouder op je pc kunt installeren,
zodat bepaalde websites alleen middels een password beschikbaar
worden.
In mijn ogen dient een persoon van 14 of 15 absoluut geen toegang te
krijgen tot websites over bijvoorbeeld geweld of drugs. Het is in
algemeen nederlands belang dat dit soort kinderen hier niet mee in
aanraking komen. Kortom, de overheid dient dit (deels) op te pakken.

Edwin
05-02-2004, 14:35 door Anoniem
tis inderdaad ook de verantwoordelijkheid van de overheid tis nu een
kleine investering wat later veel geld kan besparen. maar ook zonder
internet komt je kind vroeg of laad met drug e,d. in aanraaking
05-02-2004, 14:40 door Anoniem
Ja, maar weet je wel wat je eventuele dochtertje van 10 te zien krijgt als ze
op 'My little pony' gaat zoeken ?
05-02-2004, 20:56 door Anoniem
kijk, ikzelf heb rond 10j beginnen internetten. Als je zo'n dingen wil
mijden, dan heb je direct door dat alt + F4 drukken een handig
middeltje is zodat je niets ziet wat je niet wil. De opvoeding speelt
hier van belang. Men moet goed beseffen wat wel en wat niet kan,
da's het probleem met sommige ouders de dag van vandaag. ze
laten *alles* toe
06-02-2004, 00:05 door Anoniem
Door Anoniem
kijk, ikzelf heb rond 10j beginnen internetten. Als je zo'n
dingen wil
mijden, dan heb je direct door dat alt + F4 drukken een handig
middeltje is zodat je niets ziet wat je niet wil. De
opvoeding speelt
hier van belang. Men moet goed beseffen wat wel en wat niet
kan,
da's het probleem met sommige ouders de dag van vandaag. ze
laten *alles* toe

Dank je voor je reactie.
06-02-2004, 10:22 door Anoniem
sterf deze topic ofzo kom op mensen :D
06-02-2004, 11:52 door Anoniem
Ach, de jeugd heeft gesproken. Ik denk dat veel ouders daar maar eens
over moeten nadenken. (hoewel een reactie na 24:00 uur, hij is ook niet
zo jong meer). Iedere IT kenner zal echter toe moeten geven dat het 1)
geen kleine investering is. 2) dat medewerking van ISP's hiervoor
noodzakelijk zal zijn en deze zullen zonder enige twijfel geld willen zien in
ruil voor hun medewerkers waardoor regel 1 weer in werking treedt. Het
probleem is dat ondernemers altijd hun uiterste best zullen doen om de
grenzen van het toelaatbare op te zoeken en hier zelfs uitgebreid
overheen te gaan. Kijk inderdaad maar eens op 'My little pony' op google.
Zonder de medewerking van de ISP's kom je nergens. Misschien moet
er wel gewoon een kidsnet met o.a. wat educatieve sites komen. Een
paar gerenomeerde ISP's zouden dat samen best kunnen realiseren en
ik denk dat daar best een markt voor is, waardoor ze er weer geld aan
kunnen verdienen.
06-02-2004, 12:03 door Anoniem
Zit wel handel in maar niet als een op zich staand product. waarom voor
een beperte inet versie kiezen als papa ook wel es ff wil kijken wat ie had
kunnen hebben ipv wat ie getrouwd is :D
06-02-2004, 12:06 door Anoniem
Ik vind dat kinderen tot een jaar of 13/14 beter buiten kunnen spellen
das veeeeeeeeel beter voor ze. Dus Ouders Laat je kind buiten spelen
ook al regent het is gezond voor ze vrise lucht en natuurlijk licht (in plaats
van beeldscherm light en stank van een klein computer hok).
verder kun je met geen enkle filter zo iets tegen houden.
en dat is gewoon zo ik zit ook niet te wachten op al die pop ups dus ik
heb een pop up killer ik heb een programmatje gedouwnload dat het
meeste troep zo als sex en Zoo bij google zoeken er uit haalt zo dat die
links het niet doen tenzij ik een toets combinatie in druk tijdens het aan
kliken en ik denk dat dat de op lossing zou kunnen zijn en als de internet
profiders er dan ook hun best voor doen komen we een heel end

dachte ik zo

Greets DayWalker
06-02-2004, 12:13 door Anoniem
het grootse gedeelde bestaat uit sexsites het verbieden gaat providers
klanten kosten toch vind ik dat kinder idd te vaak achter de pc kruipen. als
het voor school is en ff een spelletje savonds moet kunnen maar voor de
rest.....
06-02-2004, 13:42 door Anoniem
Kinderen mogen alleen begeleid de snelweg oversteken...
06-02-2004, 17:54 door Anoniem
"jo flikker lekker op met dat!!! laat je kids leekr hun gang gaan wees geen
heks voor ze!!"
en
"Het internet steekt nou eenmaal zo in elkaar. Als ze interesse hebben in
geweldadige sites etc, dan bekijken ze die heus wel... En als het
verboden wordt, doen ze het juist! "
en
"niet zo zeike er zijn ergere dingen "
Ziehier hoe de volgende generatie gewoonweg NIET opgevoed wordt.

"het probleem met sommige ouders de dag van vandaag. ze
laten *alles* toe" --> da's een verstandige opmerking !
07-02-2004, 02:53 door Anoniem
ah WtF Wat zeuren Jullie man Dit is..Bull
STFU! oh nee dat is msn taal wat dseed dat met je NEderlands
dat maakte het klte tog Oeps Shiet..Shiet Nog een paar jaartjes en alles
draait met computer
Jha ik was 7 kreeg ik me eerste Computer Ben nu 14
en ik ken PHP ASP JAVA HTML VBrun De pc van buiten en van binnen
Nix boeken Nix lereen ervaring en ervaring doe je Op door Te kloten
achter zn Ding . je kan Nix verbieden van een kind Hij zal het tog doen
Mij is nooit verboden dat ik Niet mog roken en ik rook Nog steeds niet
jha en zijn ze 13 dan gaan ze zich intreseren In Porno
11.12.13 dat zijn de jaren als ze 14 of 15 zijn gaan ze geeneens meer
naar Porno sites wand Dat wordt saaai hij is geintreseerd laaat hem
leren.
En op skool Krijg je maar 1 uur informatica dat is te weining
En msn verbieden voor kinderen Of Weghouden van chatboxen heb geen
zin EEn slim Kind weeet dat ie geen Afspraak moet maken via chat
En een nog slimmer kind doet het wel:P (back-ground-check)
meer weet ik niet tre lullen maar Dit id bullshit Kan hier Niet tegen dit is
typish weer iets wat volwassenen bedacht hebben :( zielig hoor.
Ik haaat VOLWASSENEN gaan ze mij dingen verbieden Doe ik het juist
That's Nature Cya Bihatch
08-02-2004, 15:10 door Anoniem
Sterker nog: KINDEREN MOGEN HELEMAAL NIET SURFEN.
09-02-2004, 09:48 door Anoniem
Okee.. laatste 3 replies mogen weg van mij part.. ahoewel de 1e daarvan
nog wel enigszins klopt.
09-02-2004, 10:06 door Anoniem
.. dus eigenlijk bedoel je de laatste 2
09-02-2004, 11:54 door Anoniem
Door Anoniem
Het internet steekt nou eenmaal zo in elkaar. Als ze
interesse hebben in geweldadige sites etc, dan bekijken ze
die heus wel...
En als het verboden wordt, doen ze het juist!
precies want wat niet mag is juist interessant of zijn we zelf geen kids
geweest!!!
veel interessanter is het om aan te geven wat goed en wat fout is of heb ik
het dan over normen en waarden!!!
09-02-2004, 12:44 door Anoniem
ik vind dat de ouders er moeten opletten als hun kind achter de pc zit
wantje weet maar nooit tegenwoordig wie het is het is dus beter erbij te
blijven
09-02-2004, 14:41 door Anoniem
opvoeding blijft een vak appart en het lijkt erop dat je het nooit helemaal
goed kunt doen...
09-02-2004, 21:49 door Anoniem
Zelf geef ik informatica lessen aan kinderen van 11 en 12. Deze kinderen
zijn zich best bewust van wat kan en niet kan op het net. Porno e.d.
interesseert hen nog niet zoveel. Het gevaar bestaat er wel in dat deze
kinderen veel te goed gelovig zijn en niet altijd het goede van het kwade
kunnen onderscheiden. Na een week of twee heb je de pc's vol staan met
hotbars enzo. Gelukkig dat met breedband de dialers al niet meer werken.

Best is toch om als ouder je kinderen wat in de gaten te houden.
Voorlichting is natuurlijk al het begin.
10-02-2004, 16:18 door Anoniem
tis natuurlijk ook niet bepaald een activeteit die in zomaar ff opo school
aanklikt :d
24-02-2004, 12:27 door Anoniem
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
=============================================
allemaal zever
als ze iets moeten weten, dan vinden ze het toch
ouders zijn meestal controlefreaks, guess what, inet kan je niet
controleren, het ligt buiten je bereik
1 gouden regel:
OPVOEDING BEGINT THUIS

het aantal keren dat ik al iemand zijn pc ben moeten gaan
opkuisen omdat het vol dialers en andere rommel stond ...
en tuurlijk, dan zijn het altijd de kinderen geweest.
laat me dit zeggen, die mensen zijn naïever als hun nageslacht.
we leven niet in china waar je alles zomaar kan censureren.
doe ze een blinddoek om, een kuisheidsgordel, doe drugstests,
ga elke dag met een blacklight hun lakens door, wanneer is het
genoeg?
leer eerst eens je kinderen op te voeden, zodat ze zelf
verantwoordelijk zijn, dan heb je die problemen niet.
en guess what, als je zelf naïef zijt, dan ben je niet rijp genoeg
voor kinderen.
weet je wat ze moesten invoeren?
EEN ATTEST VOOR OUDERS, waarin staat dat je mentaal, etc wel
in orde bent. (iedereen heeft recht op kinderen, maar niet als je
zelf nog halfrijp bent)
Kersverse ouders verwachten het roze wolkje wat altijd goed
gaat luisteren, en als het dan eens misgaat, dan komen de
familiedramas omdat ze het niet meer in de hand hebben.

sorry dat ik mijn gal hier even kwam uitspuwen, maar dit waren
MY TWO CENTS ...

=============================================
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24-02-2004, 12:39 door Anoniem
ivm de reactie van "my little pony"
er bestaan in google ook nog zoiets als -sex
typ "my little pony" -sex in
na elke query trouwens (filtert 99% van de ... sites weg)
dan zie je dat je ineens de helft minder resultaten hebt :-)
internet is een MIDDEL (geen DOEL)
een boormachine moet ge ook leren gebruiken.
ivm met popups, toolbars, dialers enzo
1) je krijgt dat niet door naar http://www.msn.com te surfen
2) als ge overdondert wordt door 100den popups, dan is dat het
DOEL van die mensen, ze willen je overspoelen en doen
pannikeren zodat ge ergens toch op OK klikt en ze zijn binnen.
3) als ze vragen om iets naar aantal mensen te forwarden, don't.
je bent toch geen naïeve koei die alles doet wat ze je zeggen.
4) als iets te mooi is om waar te zijn, DAN IS HET OOK ZO.

CIAO
24-02-2004, 12:52 door Anoniem
welk jochie van 14 zit er om 3 uur 's-nachts nog te internetten??
24-02-2004, 13:28 door Anoniem
Hé, in het zuiden blijken ze slimmer en nuchterder te zijn dan in het koele
noorden.

Bravo
24-02-2004, 13:32 door Anoniem
.......
weet je wat ze moesten invoeren?
EEN ATTEST VOOR OUDERS, waarin staat dat je mentaal, etc wel
in orde bent.......
Over China gesproken....en wie kontrolleert de kontroleur ?
24-02-2004, 14:17 door Anoniem
IK L:D
17-06-2004, 11:21 door Anoniem
ik ben zo falikant tegen het beteutelen van kinderen en hun gevo0elens.
Wanneer kinderen sexplaatjea willen zien, mogen ze dat van mij.
Ik ben ook klein geweest, en was al erg jong GEIL, net als volwassenen.
Ik denk dat de meeste mensen gewoon JALOERS zijn op de kinderen die
een vrije sexuele opvoeding krijgen, omdat ze die ZELF niet hebben
gemaakt.
Dus gunnen ze het de andere kinderen ook niet!

DNH http://willem-alexander.tripod.com
17-06-2004, 11:38 door Anoniem
Door Anoniem
.......
weet je wat ze moesten invoeren?
EEN ATTEST VOOR OUDERS, waarin staat dat je mentaal, etc wel
in orde bent.......
Over China gesproken....en wie kontrolleert de kontroleur
?


Quis custodiet ipsos custodes

gr

E Weiss
17-06-2004, 11:43 door Anoniem
nee kinderen mogen porno porno porno gaan bekijke op het IE Duhhh
natuurlijk moeten kinderen wel in de gaten gehouden worden...maar tot een
bepaalde leeftijd je moet zelf die bepaalde leeftijd grens gaan trekken maar
doe het niet te vroeg of nie te laat! kijk ik denk dat kinderen van een jaar of
13,14 wel aleen mogen gaan serfen op het IE
17-06-2004, 12:06 door Anoniem
als het maar bij serfen blijft en niet surfen! :-)
17-06-2004, 12:48 door Anoniem
Zeer uitéénlopende meningen.

Zo ik het "geregeld" heb: (kids van 7-9-11)

De kids hebben een eigen PC die geprepareerd is.
(dat is best een langdurig werkje, en het up to date houden ook)
Die pc staat in de woonkamer waar altijd wel iemand aanwezig
is als ze willen
internetten.
Alle 3 hebben ze een eigen account waar hun favoriete
spellen en sites opstaan.
De pagina's waarvan ik vind dat (per kind/leeftijd
verschillend) mijn kind niet mag bezoeken vallen onder de
restricties.
De pop killer voorkomt ook het nodige.

Ik zal niets wegklikken indien er pagina's komen waarvan ik
vind dat deze niet kunnen, wel wordt er vaak overgesproken.
Via de historie zet ik (als het kind niet meer internet)
alsnog op block.

Dit systeem gebruiken we nu ruim een jaar op deze manier, en
het heeft als resultaat dat ik de kids rustig hun gang kan
laten gaan, ouders van vriendjes die het overgenomen hebben
(omdat het vertrouwen geeft)
vriendjes en vriendinnentjes die graag bij ons internetten
omdat er geen vervelende rare dingen gebeuren.

Ik ben het dus neit eens met de stelling dat kids onder een
bepaalde leeftijd niet mogen surfen, die stelling is wel
logisch en komt volgens mij door de gevaren die internet met
zich mee brengt.
Maar op de stoep lopen of naar school fietsen is net zo
gevaarlijk en daarvan zeggen we toch ook niet dat mogen ze niet?
Je doet met die dingen toch ook je best je kind zo veilig
moegelijk te laten zijn?

De jeugd heeft de toekomst en de toekomst bestaat voor een
groot deel uit internet, dat houden we niet tegen.
Laat ze dus op zeer jeugdige leeftijd leren om te gaan met
internet en breng ze "spelenderwijs" op de hoogte van de
gevaren net zoals we dat met de overige zaken doen die onze
kinderen bedreigen.
17-06-2004, 14:25 door Anoniem
idd.
24-06-2004, 13:23 door Anoniem
Aktie P E D O F R O N T !


bericht van het P E D O F R O N T


Dit is de eerste PEDOFRONT-pagina op het www.
Radicale pedofielen samen met andersgeaarde medestrijders en
mishandelde ex-kinderen hebben hier op het web een front geopend.
Zij zijn samengebald door het idee dat geweld het enige wapen tegen
de fascistische pedohetze van de anti-pedofielen is, dat geweld het
enige wapen tegen het schenden van de rechten van pedofielen is, en
dat geweld het enige wapen is tegen het schenden door
heterofascisten/homofascisten van de rechten van kinderen en
minderjarigen.
Geweld en oproepen van geweld tegen de anti-pedofielen staat voor
het PEDOFRONT boven argumentatie en begripsvorming.
Geweld en genoegendoening!

Het pedofront richt zich tegen de misdaden van de heterofascisten, de
anti-pedofielen.
Zij gelooft dat deze misdaden, die zich richten tegen pedofielen en
kinderen, alleen maar met grof persoonsgericht geweld te vergelden
zijn, en met ditzelfde geweld te voorkomen is.
Het pedofront ziet af van geweldloosheid en begripsvorming, omdat zij
gelooft dat de essentie van de anti-pedofielen een misdadige is, welke
alleen maar met grof (dodelijk) geweld gekeerd kan worden.
Het persoonsgerichte geweld heeft tot doel de fascistische hetero's te
dwingen hun misdaden openbaar te maken en tot stoppen te brengen.
Tot de paladijnen van de pedofielenvervolging worden de volgende
mensen en groeperingen gerekend:

Justitiemedewerkers (agenten, rechters, psychiaters en
inrichtingmedewerkers).
Journalisten en media (redacteuren, uitgevers, schrijvers en cineasten)
Jongeren- en jeugdwerkers
Vrouwenbewegingen
Anti-pedofielenverenenigingen


Methodes der genoegendoening

De op een na de beste methode van genoegendoening van de
misdaden die samenhangen met de pedofielenvervolging is het
realizeren van een zo pijnlijk mogelijke dood.
Dit kan gebeuren door castratie, waarbij niet alleen het scrotum, maar
de algehele genitalieen van de hetero-fascist wordt afgesneden, waarna
doodbloeden alsvanzelf volgt.
Het liquideren (doodschieten, doodslaan, verstikken, doodrijden) van
heterofascisten en anti-pedofielen is eveneens toegestaan, echter een
pijnlijke, langzame dood geniet de voorkeur.
De beste methode van genoegendoening is het afnemen van de
kinderen van anti-pedofielen.
Een afstraffing werkt het beste, wanneer zij dezelfde methodes
hanteert die door de misdadiger gebezigd zijn. Het doden van kinderen
van hetero-fascisten is daarom de door het pedofront meest begeerde
methode.
Wanneer de kinderen van pedo-hetze-opjutters vermoord worden,
zullen andere hetero/homo-fascisten wel beter nadenken voordat ze
nogmaals een haatbericht of leugens over pedofielen de wereld
ingooien.
Dus het zo pijnlijk vermoorden van heterofascisten mag, maar hun
kinderen afnemen heeft bij ons de voorkeur.
15-10-2006, 19:33 door Anoniem
Door Anoniem
idd ik vind dat je eerst es moet kijken na dingen die je kind echt kunnen
schade. ik vind het pas een schande dat ouder hun kinder van 8 allen na
school laten fietsen. omdat ze te lui zijn om uit hun nest te komen.


en ik denk dat als je zelf duildelijke afspraken maakt met je kinder over
het bezoeken van dergelijke website's

En hoeveel ouders gaan 4 uur na een foxkids website lopen staren
omdat kindje liev een speletje wil doen

Tijdje terug dat je zelf op school geweest bent zeker?
15-10-2006, 22:45 door Anoniem
Aan de andere kant snap ik ook software bedrijven niet waarom deze geen
kind vriendelijke browsers maken.Hoe moeilijk is het om gewoon een
aantal kind vriendelijke sites te verzamelen en deze in een paket te
douwen zodat het lijkt dat het kind het net op kan.Maak er wat leuke
knoppies op zodat het voor zo kind ook duidelijk te zien.Zijn de ouders
gerust en kan het kind zich educatief ontwikkelen en dat zelfs zonder
toezicht.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.