image

EFF waarschuwt voor maatschappelijke gevolgen van coronapaspoort

vrijdag 23 april 2021, 11:37 door Redactie, 46 reacties

Het coronapaspoort waar verschillende landen aan werken kan vergaande maatschappelijke gevolgen hebben en leiden tot een infrastructuur en cultuur waar mensen het normaal vinden dat ze overal worden gevolgd, zo waarschuwt de Amerikaanse burgerrechtenbeweging EFF.

Via het coronapaspoort kunnen houders aantonen dat ze zijn gevaccineerd, getest of hersteld van een besmetting, om vervolgens toegang tot een bepaalde locatie te krijgen. Hoewel de voorstellen voor een coronapaspoort per land verschillen, gaat het om allerlei nieuwe manieren om medische data op een manier weer te geven die op dit moment niet normaal is, zo stelt de burgerrechtenbeweging.

Er moeten allerlei systemen worden opgetuigd om het coronapaspoort straks te faciliteren. Zo moeten mensen een token op hun telefoon downloaden waarmee ze aantonen over een coronapaspoort te beschikken, of dit token printen en bij zich dragen. Locaties moeten het paspoort kunnen uitlezen. Vervolgens moet het paspoort aan een portier worden getoond om toegang te krijgen. Wie zich niet heeft laten vaccineren of zijn telefoon is vergeten krijgt geen toegang. Daarnaast is er ook een risico dat het systeem niet werkt waardoor mensen niet kunnen worden toegelaten, zo stelt de EFF.

"Dit is een enorme stap richting het wijdverbreid tracken van onze dagelijkse bewegingen. En deze systemen creëren nieuwe manieren voor bedrijven om onze data te verdienen en voor dieven om onze data te stelen", zegt Alexis Hancock van de EFF. De burgerrechtenbeweging is bang dat deze nieuwe infrastructuur en cultuur lastig is te ontmantelen, ook als er straks sprake is van groepsimmuniteit.

Verder vreest de EFF dat het paspoort er wereldwijd voor zal zorgen dat veel mensen geen toegang meer tot publieke diensten en supermarkten kunnen krijgen, bijvoorbeeld omdat er in die landen geen vaccin beschikbaar is of mensen niet over een smartphone beschikken. Ook denkt de burgerrechtenbeweging dat veel van de oplossingen door bedrijven zullen worden ontwikkeld, wat weer zorgt voor nieuwe databases met informatie over mensen.

Daarnaast ligt "mission creep" op de loer, waarbij het systeem als het eenmaal is aangelegd voor heel andere doeleinden wordt ingezet. "Zodra de infrastructuur is ontwikkeld zijn er slechts een paar regels code nodig om digitale portiers te veranderen in een digitaal panopticon", aldus de EFF. De organisatie pleit er dan ook voor om de schaarse middelen in te zetten om iedereen te vaccineren en geen problemen, zorgen en hindernissen met experimentele technologie te creëren.

Reacties (46)
23-04-2021, 12:39 door Anoniem
Volledig eens met de EFF. Goed dat die dit geluid laten horen.

Al lang voor de corona-crisis stuurden ook in Nederland de overheid en grote bedrijven erop aan dat elke beweging van een Nederlandse burger getrackt en getracet kan worden - alsof we poststukken zijn geworden (Post.nl: "track & trace"). Dat gebeurde bijvoorbeeld met de OV-chipkaart. Eerst werden we daarover ook nog een aantal jaren lang voorgelogen: het zou mogelijk blijven "anoniem" te reizen.

Wanneer staat er in Nederland en in Europa een EFF op?
23-04-2021, 13:42 door Anoniem
Vervolgens moet het paspoort aan een portier worden getoond om toegang te krijgen.
Laatst zag ik beelden uit het buitenland van een 100 jarige vrouw die naar de winkel ging om eten te kopen. Omdat ze niet begreep hoe dit paspoort te verkrijgen werd door de bewaking de toegang tot de winkel ontzegd. Daarop ging ze bij de cassières vragen of ze toch binnen mocht, maar ze slaagde daar niet in. En dan sta je daar: geen eten in huis en de winkel gooit gewoon de deur voor je neus dicht. In mijn hele leven heb ik nog nooit zoiets beschamends gezien!
23-04-2021, 13:52 door Anoniem
De social credit maatschappij van China zal geleidelijk hier ook ingevoerd worden.

En de Corona epidemie is een uitstekend excuus hiervoor.

In China wordt het met harde dwang opgelegd

In het Westen wordt zachte dwang en de juiste berichtgeving (propaganda) gebruikt om de maatschappij te veranderen.

De maatschappij is reeds permanent veranderd na een jaar van de Corona epidemie

Het begon met mondkapjes het eindigt met buitensluiting uit de maatschappij als jij niet aan de corona maatregelen voldoet.
23-04-2021, 13:54 door Anoniem
Bureau Inlichtingen doet dit reeds lang bij uitkeringstrekkers.
Zero privacy left. Leuker kunnen ze hun maatschappij niet inrichten.
Als niemand ze enigszins hierin afremt gaan ze door.
Snap dat nu eens. Alles wat legaal genoemd wordt, is nog niet legitiem.
Joris Goedbloed
23-04-2021, 13:59 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 23-04-2021, 14:00
Toch zal er een manier gevonden moeten worden om de gevaccineerden van de wappies te scheiden en "indirect" misschien een paar wappies over de streep te trekken zich alsnog te laten vaccineren... De mutaties die vrijelijk kunnen ontstaan in niet gevaccineerde hosts zijn namelijk een gevaar voor de mensheid.

"Darwin" duurt te lang.
23-04-2021, 14:09 door Anoniem
Door Anoniem:Wanneer staat er in Nederland en in Europa een EFF op?
https://www.bitsoffreedom.nl/
23-04-2021, 14:17 door Anoniem
Rotsmoel verwoordt het regerings- en main stream media standpunt. Geen gedoogbeleid. Beteugel de twijfelaars. Vervolg den wap met harden hand.
23-04-2021, 14:25 door Anoniem
Door Rotsmoel: Toch zal er een manier gevonden moeten worden om de gevaccineerden van de wappies te scheiden en "indirect" misschien een paar wappies over de streep te trekken zich alsnog te laten vaccineren... De mutaties die vrijelijk kunnen ontstaan in niet gevaccineerde hosts zijn namelijk een gevaar voor de mensheid.

"Darwin" duurt te lang.

Ja, ik vond al die mensen zonder griepvaccins ook altijd al "wappies". Ben zelf tot op heden griep-wappie geweest. Anderzijds, ik ben/heb geen "rotsmoel". Wappies aller landen, verenigt u!

Ik heb veel vertrouwen in "Darwin", want zonder hem zaten we nu nog steeds opgescheept met miljarden T-rexen die jacht op ons maakten. Vaccins en hun (individuele en sociale) bijwerkingen zijn trouwens net zo goed een onderdeel van Darwin. Sommige soorten (bijv. buffels) hebben een kudde-instinct ontwikkeld. Dat kan bijdragen aan overleving (bij aanvallen door roofdieren), maar ook aan ondergang (bij aanvallen door cowboys die zich met geweren strategisch posteren en dan een massa-slachting aanrichten).

In China is het al strafbaar om democratie-wappie te zijn. Of mensenrechten-wappie. Daar worden mensen grootschalig "gevaccineerd" tegen democratie, bijvoorbeeld door ze fysiek gevangen te zetten ("fysieke vaccinatie") of door ze te martelen en te dwingen tot het voorlezen van een bekentenis ("geestelijke vaccinatie"). Via de Sociale Kredietscore komt daar in China nog "indirecte vaccinatie" bij.

In Amerika hebben ongeveer tienduizend zelfbenoemde dokters op 6 januari jl. geprobeerd in één keer alle congres-leden in het Kapitool te "vaccineren" tegen gematigde standpunten, maar dat mislukte vanwege resistentie tegen het vaccin.

Grapjas.
23-04-2021, 14:32 door Anoniem
23-04-2021, 15:00 door Anoniem
Door Rotsmoel: Toch zal er een manier gevonden moeten worden om de gevaccineerden van de wappies te scheiden en "indirect" misschien een paar wappies over de streep te trekken zich alsnog te laten vaccineren... De mutaties die vrijelijk kunnen ontstaan in niet gevaccineerde hosts zijn namelijk een gevaar voor de mensheid.

"Darwin" duurt te lang.
Verplichte vaccinatie lijkt me, ik vind het nog steeds apart dat we zonder al teveel discussie en onderbouwing een avondklok en mondkapjes doordrukken maar dat een vaccinatie welke aantoonbaar effect heeft schijnbaar wel een vrije keuze blijft (ik vermoed dat er veel anti-vaxxers bij o.a het CDA en CU zitten, die weten voor zichzelf altijd wel een uitzondering te bedingen als het om maatschappelijke verantwoordelijkheid gaat.)
23-04-2021, 16:19 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:
Door Rotsmoel: Toch zal er een manier gevonden moeten worden om de gevaccineerden van de wappies te scheiden en "indirect" misschien een paar wappies over de streep te trekken zich alsnog te laten vaccineren... De mutaties die vrijelijk kunnen ontstaan in niet gevaccineerde hosts zijn namelijk een gevaar voor de mensheid.

"Darwin" duurt te lang.
Verplichte vaccinatie lijkt me, ik vind het nog steeds apart dat we zonder al teveel discussie en onderbouwing een avondklok en mondkapjes doordrukken maar dat een vaccinatie welke aantoonbaar effect heeft schijnbaar wel een vrije keuze blijft (ik vermoed dat er veel anti-vaxxers bij o.a het CDA en CU zitten, die weten voor zichzelf altijd wel een uitzondering te bedingen als het om maatschappelijke verantwoordelijkheid gaat.)

Verplichte vaccinatie wordt door het Europees Hof in beginsel niet afgewezen wanneer het tot doel heeft "de gezondheid en de rechten van anderen te beschermen". Ik ben daar ook een groot voorstander van. De wap brengt anderen in ernstig gevaar.

De vaccinatiebereidheid is voornamelijk laag onder de complot-wappen van FvD en PVV. Ik denk dat er veel overlap is tussen beide groepen wappen.


Door Anoniem:Vervolg den wap met harden hand.

Anti-wappen, verenigt u!
23-04-2021, 17:42 door majortom
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:
Door Rotsmoel: Toch zal er een manier gevonden moeten worden om de gevaccineerden van de wappies te scheiden en "indirect" misschien een paar wappies over de streep te trekken zich alsnog te laten vaccineren... De mutaties die vrijelijk kunnen ontstaan in niet gevaccineerde hosts zijn namelijk een gevaar voor de mensheid.

"Darwin" duurt te lang.
Verplichte vaccinatie lijkt me, ik vind het nog steeds apart dat we zonder al teveel discussie en onderbouwing een avondklok en mondkapjes doordrukken maar dat een vaccinatie welke aantoonbaar effect heeft schijnbaar wel een vrije keuze blijft (ik vermoed dat er veel anti-vaxxers bij o.a het CDA en CU zitten, die weten voor zichzelf altijd wel een uitzondering te bedingen als het om maatschappelijke verantwoordelijkheid gaat.)

Verplichte vaccinatie wordt door het Europees Hof in beginsel niet afgewezen wanneer het tot doel heeft "de gezondheid en de rechten van anderen te beschermen". Ik ben daar ook een groot voorstander van. De wap brengt anderen in ernstig gevaar.

De vaccinatiebereidheid is voornamelijk laag onder de complot-wappen van FvD en PVV. Ik denk dat er veel overlap is tussen beide groepen wappen.


Door Anoniem:Vervolg den wap met harden hand.

Anti-wappen, verenigt u!
Wat een enge reacties. Het Europese Hof (tegen de rechten van de mens) was het spoor al bijster, nu zie ik een aantal reacties van mensen die het er nog mee eens zijn ook.

Ik ben geen anti vaxer, maar ik wordt het wel als er een verplichting gaat gelden.

En waarom brengt die "wap" de anderen ernstig in gevaar? Wanneer je zelf gevaccineerd bent ben je toch beschermd (in ieder geval tegen ernstige complicaties)? En kom nu niet aan met mutaties, want dan moet je wachten tot de hele wereld is geprikt, wat nooit gaat gebeuren. Die mutaties komen er ongeacht of Europa wel of niet volledig is gevaccineerd.
23-04-2021, 19:11 door Anoniem
Door Anoniem:
Vervolgens moet het paspoort aan een portier worden getoond om toegang te krijgen.
Laatst zag ik beelden uit het buitenland van een 100 jarige vrouw die naar de winkel ging om eten te kopen. Omdat ze niet begreep hoe dit paspoort te verkrijgen werd door de bewaking de toegang tot de winkel ontzegd. Daarop ging ze bij de cassières vragen of ze toch binnen mocht, maar ze slaagde daar niet in. En dan sta je daar: geen eten in huis en de winkel gooit gewoon de deur voor je neus dicht. In mijn hele leven heb ik nog nooit zoiets beschamends gezien!

leuk verhaaltje....hoe kon die vrouw iets aan de cassières vragen als ze de winkel niet inkomt?
23-04-2021, 22:41 door Anoniem
Door Rotsmoel: Toch zal er een manier gevonden moeten worden om de gevaccineerden van de wappies te scheiden en "indirect" misschien een paar wappies over de streep te trekken zich alsnog te laten vaccineren... De mutaties die vrijelijk kunnen ontstaan in niet gevaccineerde hosts zijn namelijk een gevaar voor de mensheid.

"Darwin" duurt te lang.
Ja, de gevaccineerden opsluiten met een groot hek er omheen. DAT zijn de mensen die lopen rond te kuchen zonder er zelf ziek van te worden!
dat een vaccinatie welke aantoonbaar effect heeft schijnbaar wel een vrije keuze blijft
En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten? Dan hebben we het nog niet eens over een medicijn wat niet getest is (immers, zo lang bestaat het nog niet) en waarvan de werking uiterst dubieus is (nog niemand weet hoe lang de vermeende immuniteit zou moeten gaan duren). Alleen maar omdat jij dat wilt zeker?!
23-04-2021, 23:09 door Anoniem
Ik denk dat men het vaccin niet verplicht wil stellen omdat alle gevolgen van dit experiment met deze vorm van neo-vaccins, in feite een soort van gentherapie, nog niet voldoende gekend zijn (zou de Belg zeggen).

Stel dat ze over een jaar of wat allerlei kwalen als ALS, Alzheimer, kuru (door prionen-vouwingen) e.d. kunnen veroorzaken of op grote schaal mensen onvruchtbaar maken, hoe zit het dan met de schadevergoeding? De grote vaccin-concerns wijzen hun verantwoording hiervoor af. De gevaccineerde in feite ook, want hij tekent voor een experimentele behandeling inclusief alle gevolgen van dien. Je krijgt nada, niks, naks als het misgaat. "Hoe slim kan je zijn, als je al je kaarten op zo'n experimentele tijdelijk toegelaten vaccinatie zet?".

Gaat het mis krijgen de niet-gevaccineerden vast en zeker de schuld en zullen worden vervolgd als vuige bedreigers van de volksgezondheid. (Maar de gevaccineerden en gezonden waren toch zo al beschermd (voor een week of 12?).
Rare tegenstrijdigheden in het opgediste verhaal krijgen steeds meer aandacht bij sommigen,
maar deze materie wordt echter nooit officieel aangeraakt.

Daar fietst men behendig langsheen en men rekent dus op de meeloper en zorgelozen en argelozen.

Overheden, gezondheidsraad, de wetenschap en de massa media zwijgen over deze kant van de zaak in alle talen.
Na 2023 in de staatsgeheimen laten kijken, schijnt te laat of veel te vroeg (wellicht over 80 jaar een keer).

Zint dus, lieve mensen, eer gij begint met 'spritzen'. Oh, en dokter Bibber komt u niet helpen in ieder geval.

Toch probeert men met alle middelen de vaccinatie-bereidheid op te schroeven.
De keerzijde van het veel te rooskleurig voorgestelde verhaal, een mager of niet bestaand rapportje.

Kans op misgaan even groot als door de bliksem getroffen te worden of is dat iets te rooskleurig voorgesteld?
We zullen wel zien of we zullen het wel beleven (of juist niet). DES, herinnert u zich nog iets van deze tragedie,
Rama magarine huiduitslag. Nooit meer als merk uit de ijskast gekomen, na dit debacle in Nederland

Tenslotte let op: BOA's en fact-checkers lezen hier mee.
Overdenken ze ook wat ze moeten uitvoeren en staan ze er dan ook voor de volle 100% achter?
"Geachte WAP, u dient nu dit globale voertuig te verlaten".

Joris Goedbloed
24-04-2021, 00:00 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 00:03
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!
24-04-2021, 10:32 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 10:33
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!

Laat eerst maar eens een echt bewijs zien, tonen of lezen dat het corona virus ooit aangetroffen of geïsoleerd is.
Kan je niet omdat ze nog nooit wat gevonden hebben of hebben kunnen bewijzen.
En zolang er niks gevonden is kan je ook niet van mutaties spreken.
Waarom denk jij dat er geen autopsie mag plaats vinden meer bij een zogenaamd corona slachtoffer?
Omdat ze dan moeten toegeven dat ze niks vinden en dat het allemaal poppenkast is.
En niet een aanname of een RIVM versie van het hele verhaal maar een onderbouwd verhaal van een gerenommeerd deskundige.

Weet ik wat ik altijd denk als ik zo'n chagrijn tegen kom in de supermarkt die een beetje angstig om zich heen kijkt.
Wat een rot........
Maar dat kan ook niet anders als je zo angstig door het leven gaat.
24-04-2021, 12:02 door [Account Verwijderd]
Door BertG.:

Laat eerst maar eens een echt bewijs zien, tonen of lezen dat het corona virus ooit aangetroffen of geïsoleerd is.
Kan je niet omdat ze nog nooit wat gevonden hebben of hebben kunnen bewijzen.
En zolang er niks gevonden is kan je ook niet van mutaties spreken.
Waarom denk jij dat er geen autopsie mag plaats vinden meer bij een zogenaamd corona slachtoffer?
Omdat ze dan moeten toegeven dat ze niks vinden en dat het allemaal poppenkast is.
En niet een aanname of een RIVM versie van het hele verhaal maar een onderbouwd verhaal van een gerenommeerd deskundige.

Weet ik wat ik altijd denk als ik zo'n chagrijn tegen kom in de supermarkt die een beetje angstig om zich heen kijkt.
Wat een rot........
Maar dat kan ook niet anders als je zo angstig door het leven gaat.

Laat eerst maar eens een echt bewijs zien, tonen of lezen dat het corona virus ooit aangetroffen of geïsoleerd is.
Kan je niet omdat ze nog nooit wat gevonden hebben of hebben kunnen bewijzen.
En zolang er niks gevonden is kan je ook niet van mutaties spreken.

Hilarische onzin, het internet staat er vol mee:

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1097276520305189
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/928724/S0790_NERVTAG_-_Is_there_evidence_for_genetic_change_in_SARS-CoV-2.pdf

Waarom denk jij dat er geen autopsie mag plaats vinden meer bij een zogenaamd corona slachtoffer?

Een leugen. Er wordt gewoon autopsie gepleegd op corona-doden:

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/informatie-voor-professionals/postmortale_zorgverlening
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/221620/Pathologen-halen-nuttige-informatie-uit-corona-autopsies
https://nos.nl/collectie/13824/artikel/2333750-pathologen-zien-veel-schade-bij-overleden-coronapatienten
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200820_00172469

Weet ik wat ik altijd denk als ik zo'n chagrijn tegen kom in de supermarkt die een beetje angstig om zich heen kijkt.
Wat een rot........

Weet je wat de meerderheid van de Nederlanders denkt wanneer die een wap tegen het lijf loopt? Isoleren van de samenleving of een spuit erin, want dat kan ook gewoon niet anders wanneer je anderen in gevaar brengt door eigen stupiditeit.
24-04-2021, 12:12 door Anoniem
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!

Je wentelt de verantwoordelijkheid voor jouw angsten af op anderen. Iedere persoon heeft het recht te proberen zichzelf te beschermen door zich te laten vaccineren, ook zonder bewijs dat het op korte of langere termijn goed uitpakt. Maar iedere persoon heeft ook het recht te proberen zichzelf te beschermen door zichzelf niet, of pas later te laten vaccineren.

Ieder mens is zijn leven lang een kweekvijver voor mutaties, en dat geldt voor de hele natuur (planten, dieren, zogenaamd "anorganische" materie zoals water). Als je daar niet tegen kan, lijk je op de mensen die uit angst voor virussen hun kinderen in een steriele omgeving laten opgroeien. Resultaat: kinderen bouwen geen weerstand op. Er is ook ervaring opgedaan met kinderen die opgroeiden dichtbij de noordpool, waar heel weinig virussen waren. Ze hebben dat niet overleefd.

Biodiversiteit is op de lange termijn beter en gezonder dan monocultuur. En ja, dat brengt risico's met zich mee. Maar de risico's van een zogenaamd "volkomen veilige" monocultuur zijn veel groter.
24-04-2021, 12:14 door [Account Verwijderd]
Weet je wat er over gebleven is van dat bewijs van jou?
Controleer het even voordat je weer zo overtuigd bent van jezelf.
---------------------------------------------------------------------------------

The page you were looking for has not been found

Let’s see if we can help you out with the following options:

You can perform a search at the top of this page or report a broken link to prevent others from ending up with this error.

Alternatively, we suggest using this opportunity to take a little break from work and read some of the interesting articles below.
24-04-2021, 12:19 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 12:33
En van alle links waar je mee aan komt?
Gekleurde sites zo als van het RIVM, NOS enz.
Iets waar ik nadrukkelijk dus niet om vroeg, maar iets wetenschappelijks.
Dit zijn sites die vrijwel allemaal dezelfde eigenaars hebben. Zeker de plaatselijke kranten.

Je denkt toch niet serieus dat ik ook maar iets van het RIVM of NOS nog als waarheid beschouw.
Net zo als vele andere miljoenen Nederlanders, iets gekleurder bestaat er niet.

En je eerste link over jou bewijs? Is onvindbaar op diezelfde site.

Nou ik ben helemaal overtuigd. Zo gaat het altijd als ze iets moeten laten zien. Ze kunnen het niet.
Ze hebben geen echte bewijzen laten zien dat het ooit is aangetoond, gevonden of geïsoleerd., alleen aannames.

En kijk maar uit voor mij, als je mij tegenkomt.
Ik weiger zelfs om een masker te dragen. En geen mens om mij heen heeft enig commentaar hierop.

We zullen zien wie er nog rond loopt op 1 januari 2022.
En wie er allemaal zijn overleden door alle bijwerkingen.
Oh wacht, die moffelen we dan gewoon weg als corona slachtoffers, want dat ze eigenlijk ook.
Zelfs mijn huisarts valt onder de wappies. Zelf weigert de man ieder vaccin.
Misschien is dat wel omdat de man wel de juiste info heeft en niet afgaat om wat het RIVM de man verteld om te moeten geloven
24-04-2021, 12:41 door Anoniem
Je ziet dus aan de reacties hierboven, dat de "medische" apartheidsstaat al volop in de steigers staat.
Dat duurt geen jaartje meer, lieve vrienden. Openbaringen hoofdstuk 13 ten uitvoer gelegd..
Maar ja, dat leest in seculier global village vast en zeker geen hond meer.
De mensen "van het boek" zullen het eerst dienen te verdwijnen van deze planeet.

Men protesteert niet vanwege de discriminatie van en de aantatsting van de lichamelijke integriteit van nog niet gevaccineerden (eigenlijk kan dat gezien onze huidige grondwet niet, maar met een "inlegvelletje" kan veel bereikt worden). Tevens kan veel bereikt worden via welwillende rechterlijke uitspraken. Of mensen, die om een of andere reden niet gevaccineerd kunnen worden (bijwerkingen bij voorbaat te groot risico) niet vervolgd gaan worden, is nog maar de vraag.

Neen, men gaat naadloos mee in het angst aanjagen en de demonisering. Big Pharma en de Gezondheidsraad gaan hier zeer dwingend in mee (heer Pierik). Alleen de Super League is zo weggeprotesteerd, waarom dan deze rare corona-kolder-aspecten nog niet?

Het enige waar men over inzit, is dat in de komende "test-maatschappij" de bijkomende 7,50 euro voor het nuttigen van een bak koffie op een terras wel eens een te hoge drempel kan zijn voor de gegadigden. Dat is het enige dat de horeca lastig vindt, verder houden ze zich koest. Zeker later als de subsidie voor de tests niet meer van overheidswege beschikbaar zijn,
gaat de vaccinatie-dwang en -drang opspelen, maar dan zal het voor velen onder ons al veel te laat zijn.

Je voelt dus al op je klompen aankomen waar 'men' heen wil. Ik niet natuurlijk, maar wie ben ik? Rotsmoel laat ons zeker in de steek op dat moment. Hij strijd voor het algemeen te aanvaarden verhaal.

Politikers als de franse Attali hebben al aangegeven, wat de achterliggende agenda zou kunnen zijn. Een flinke gewenste reductie van "onnutte, ziek, zwak en misselijk-zijnden" wereldwijd en dat op termijn. In ene beweging eens schoon schip maken door de elite. Niet a la minuut natuurlijk, dat zou te veel te veel opvallen, maar ongezien en vrij direct.

De 'sheople' dienen zelf gedwee naar de slachtbank te wandelen. Een zwaar overdreven complot-theorie of wrange komende realiteit? Maar je kunt erover polemiseren, toch?

De gevolgen van het beleid kunnen hoe dan ook desastreus zijn. Waarom hamert men zo op die 75 jarige leeftijd als mooi punt voor een voorgesteld voltooid levenseind? Wie lonkt er naar onze pensioenpotten van zo'n 1300 miljard of is dat geld al 'weggegeven"? Wanneer gaan we cashloos? Wanneer begint de oorlog tegen CO2-uitstoot de mensheid te verwoesten? We leven niet in vrolijke tijden, dat zeker niet. Maar we blijven optimist tot in de kist.

Jodocus Oyevaer
24-04-2021, 12:55 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 13:07
Door BertG.: En van alle links waar je mee aan komt?
Gekleurde sites zo als van het RIVM, NOS enz.
Iets waar ik nadrukkelijk dus niet om vroeg, maar iets wetenschappelijks.
Dit zijn sites die vrijwel allemaal dezelfde eigenaars hebben. Zeker de plaatselijke kranten.

Je denkt toch niet serieus dat ik ook maar iets van het RIVM of NOS nog als waarheid beschouw.


Iets waar ik nadrukkelijk dus niet om vroeg, maar iets wetenschappelijks.

Ik postte links naar wetenschappelijke artikelen, klaarblijkelijk weet je ze niet te herkennen. Maar kom jij eens zelf met links naar wetenschappelijke artikelen die jouw kul onderbouwen.

Je denkt toch niet serieus dat ik ook maar iets van het RIVM of NOS nog als waarheid beschouw.

Het meest opvallende kenmerk van iemand met een paranoïde persoonlijkheidsstoornis is een enorm wantrouwen jegens andere mensen. Iemand met deze stoornis is voortdurend achterdochtig naar anderen.

https://www.parnassiagroep.nl/uw-probleem/persoonlijkheidsstoornis/paranoide-persoonlijkheidsstoornis


Zelfs mijn huisarts valt onder de wappies. Zelf weigert de man ieder vaccin.
Misschien is dat wel omdat de man wel de juiste info heeft en niet afgaat om wat het RIVM de man verteld om te moeten geloven

Hoe heet jouw huisarts?


En kijk maar uit voor mij, als je mij tegenkomt.
Ik weiger zelfs om een masker te dragen. En geen mens om mij heen heeft enig commentaar hierop.

Ik spreek iedereen aan die geen mondkapje draagt waar het moet. En zonder goede reden laat ik ze stuk voor stuk verwijderen of bekeuren.

Je bent een gevaar voor de mensheid Bert. En ik hoop dat snel een coronapaspoort wordt ingevoerd om jou en jouw medestanders af te schermen van de maatschappij. Ik denk dat de stap daarna verplichtte vaccinatie wordt om mensen zoals jij ook te beschermen tegen zichzelf en definitief het muteren van het SARS-CoV-2 virus te stoppen.
24-04-2021, 13:16 door [Account Verwijderd]
Ik krijg geen enkel antwoord waar je link van dat PDF is gebleven.
En moet ik jou nou nog ook nog gaan uitleggen of welke wijze het NOS alle jarenlang al het nieuws manipuleert en inkleurt zo als de overheid het graag ziet. Dat was al voordat ze ooit van corona hadden gehoord.
Over het RIVM is wel genoeg gezegd, die baseren alles op voorspellingen en aannames om de angst er in te houden.
Daar worden ze ook voor betaald, en het laatste wat ze willen is die macht opgeven.
Vrijwel iedereen daar heeft al ruimtelijk toegegeven dat b.v. maskers complete onzin zijn, net zo als de 1,5m regel.
En over al die vaccins hebben ze geen enkele kennis behalve wat ze verteld wordt.
De functie van een soort van door geef luik voor de mensen die niet meer in staat zijn om zelf na te denken.
Zelf hebben ze geen enkel onderzoek hierna verricht, ze nemen enkel de info hiervan over.

Kom nou gewoon eens met echt bewijs.
Geeft niet hoor als het je niet lukt want het is nog helemaal niemand gelukt.
Anders stonden morgen de kranten er vol mee, als ze het wel hadden.
24-04-2021, 13:22 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 13:23
Maar reageer vooral verder over wat je niet kan aantonen.
Ik vind het mooi geweest want het is net zo zinloos als wat ik jou probeer te vertellen.
Maar in 1 ding ben je wel vrij handig, namelijk overal om heen blijven draaien.
En ik jou de naam van mijn huisarts geven? Je durft zelfs hier niet eens je eigen naam te plaatsen.
Of was dat het eerste de beste wat je moeder te binnen schoot als naam bij je geboorte, wat een rotsmoel.
24-04-2021, 13:23 door Anoniem
Misschien zijn de zorgwekkende gevolgen van vaccinatie al bij Rotsmoel opgetreden. Wie zal het zeggen? Het Boa-toontje zit er al duidelijk in. Ongevaccineerden naar de isolatie-kampen. De gotspe alleen al.
24-04-2021, 13:32 door Anoniem
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!

Dus hoe gaat u geheel Afrika injecteren met experimentele medicamenten binnen 2 maanden, en waarvan de lange termijn effecten volledig onbekend zijn? Want vooralsnog gaat men ervan uit dat dat zeker tot 2023 gaat duren, en onderwijl lopen diversen van hen hier ongehinderd, positief getest en al, als ze al getest zijn, naar binnen. Week in, week uit.

Uw gehate kweekvijver gaat derhalve tot zeker 2023 blijven bestaan, met miljoenen en miljoenen mensen, uw argumentatie ontbeert iedere vorm van logica. Als dit virus werkelijk een serieus gevaar zou zijn voor de planeet, dan zaten de grenzen wereldwijd potdicht (feit is dat meer en meer plekken op de aarde alle maatregelen laten vallen, en de cijfers gaan naar beneden), met controles om zo'n beetje iedere hoek van de straat, en deportatie naar afgesloten kampementen voor een ieder, ongeacht sociale/maatschappelijke status (ook gij, Ferd), die zich niet aan de afgedwongen regels houdt.

Feit is, angst is een slechte raadgever, luister niet naar de woorden, maar kijk naar de daden. Ga niet uit van wat u voorgekauwd krijgt, maar stel voor uzelf vast of de gebruikte redenatie en argumentatie daadwerkelijk overal wordt doorgevoerd. Het antwoord is: driewerf nee. Dus is het lariekoek, en dient derhalve een ander doel.

Kan ik u overigens interesseren voor de aanschaf van een auto? Zo goed als nieuw, en alleen maar gebruikt door een oud vrouwtje. Koopje! Buitenkans! Heus, echt waar. En ik doe u deze aanbieding alleen maar uit naastenliefde, echt niet voor persoonlijk gewin.
24-04-2021, 13:37 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 13:42
Door Anoniem: Misschien zijn de zorgwekkende gevolgen van vaccinatie al bij Rotsmoel opgetreden. Wie zal het zeggen? Het Boa-toontje zit er al duidelijk in. Ongevaccineerden naar de isolatie-kampen. De gotspe alleen al.

Dat is hetzelfde volk wat de politie belt als jij met een paar vrienden in de tuin gezellig een biertje aan het drinken bent.
Waarbij mr. nog een paar foto's als bewijs inlevert om aan te tonen dat je de 1,5m niet respecteert onderling.
Het type NSB'er in hart en nieren. Alleen rotsmoel doet het gratis, ze buren verraden.
Je zal 'm hebben als buurman, daar ben je dan ook lekker klaar mee.
24-04-2021, 13:44 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: Ik krijg geen enkel antwoord waar je link van dat PDF is gebleven.
En moet ik jou nou nog ook nog gaan uitleggen of welke wijze het NOS alle jarenlang al het nieuws manipuleert en inkleurt zo als de overheid het graag ziet. Dat was al voordat ze ooit van corona hadden gehoord.
Over het RIVM is wel genoeg gezegd, die baseren alles op voorspellingen en aannames om de angst er in te houden.
Daar worden ze ook voor betaald, en het laatste wat ze willen is die macht opgeven.
Vrijwel iedereen daar heeft al ruimtelijk toegegeven dat b.v. maskers complete onzin zijn, net zo als de 1,5m regel.
En over al die vaccins hebben ze geen enkele kennis behalve wat ze verteld wordt.
De functie van een soort van door geef luik voor de mensen die niet meer in staat zijn om zelf na te denken.
Zelf hebben ze geen enkel onderzoek hierna verricht, ze nemen enkel de info hiervan over.

Kom nou gewoon eens met echt bewijs.
Geeft niet hoor als het je niet lukt want het is nog helemaal niemand gelukt.
Anders stonden morgen de kranten er vol mee, als ze het wel hadden.

Door BertG.: Maar reageer vooral verder over wat je niet kan aantonen.
Ik vind het mooi geweest want het is net zo zinloos als wat ik jou probeer te vertellen.
Maar in 1 ding ben je wel vrij handig, namelijk overal om heen blijven draaien.
En ik jou de naam van mijn huisarts geven? Je durft zelfs hier niet eens je eigen naam te plaatsen.
Of was dat het eerste de beste wat je moeder te binnen schoot als naam bij je geboorte, wat een rotsmoel.

Weet je Bert, jij hebt gelijk. Het is allemaal een groot complot jullie, de intelligentia, een prik in de arm te kunnen geven om jullie onder controle te kunnen krijgen. Wereldwijd zitten tientallen miljoenen mensen in dat complot. (maar sttt, niet verder vertellen he!)

Ik ga deze door jouw goed gevoerde discussie stoppen omdat ik 'm niet kan winnen. Tegen jouw feitelijkheden en onderbouwingen kan ik niet op! (het door jou aangeleverde bewijs van jouw stellingen is nu eenmaal overweldigend...) Nu lekker de bloemetjes buiten zetten op een geheime locatie (zonder mondkapjes en 1,5m afstand) van de wekelijkse check van Soros.

Doei Bert.
24-04-2021, 14:36 door [Account Verwijderd]
Toeval? Of toch een nieuwe naam bedacht voor iets wat al eeuwen aanwezig is.
En waar inderdaad mensen aan kunnen overlijden en waar de ziekenhuizen elk jaar mee vol liggen.

NUL sterfgevallen door de griep in het seizoen 2020/2021 gemeld. Nog nooit eerder in de geschiedenis van de geneeskunde is een jaarlijkse ziekte volledig verdwenen om door een andere met exact dezelfde symptomen vervangen te worden.
24-04-2021, 15:06 door majortom
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!
Beste rotsmoel. Hoe wil jij voorkomen dat er geen mutaties ontstaan? Je kunt hooguit iets regelen voor een deel van de wereld (Nederland, desnoods Europa, desnoods nog iets breder), maar nooit voor de hele wereld. Er zullen vele landen zijn waar de vaccinatiegraad straks (en in de toekomst) zeer laag zal blijken te zijn. Mutaties gaan er dus komen, is het niet in Europa, dan wel in andere delen van de wereld. Dit is niet tegen te houden. En deze mutaties zullen uiteindelijk ook Nederland bereiken, ook dat hou je niet tegen.

Dus om nu naar mensen in Nederland te wijzen, die, wellicht om zeer goede redenen, niet gevaccineerd willen of kunnen worden, en deze als "gevaarlijk" te beschermen gaat echt veel te ver.
24-04-2021, 15:08 door Anoniem
Door BertG.: Toeval? Of toch een nieuwe naam bedacht voor iets wat al eeuwen aanwezig is.
En waar inderdaad mensen aan kunnen overlijden en waar de ziekenhuizen elk jaar mee vol liggen.

NUL sterfgevallen door de griep in het seizoen 2020/2021 gemeld. Nog nooit eerder in de geschiedenis van de geneeskunde is een jaarlijkse ziekte volledig verdwenen om door een andere met exact dezelfde symptomen vervangen te worden.

Dat is inderdaad wel vreemd, ja. Het zou betekenen dat iedereen die vroeger aan griep overleed, in het seizoen 2020/2021 niet de kans daarvoor kreeg omdat hij/zij al eerder besmet was met corona en daar ook nog eens aan overleed. Het zou dus betekenen dat er niemand van de zeer kwetsbare groep was die wel met griep besmet werd, maar niet met corona. Dat lijkt me statistisch gezien zeer onwaarschijnlijk.

Meer waarschijnlijk is de verklaring dat als iemand met bepaalde symptomen overleed, ervan werd uitgegaan dat het door corona kwam.

In hoeverre er bij ernstig zieke patiënten en bij overleden patiënten met griepachtige symptomen is onderzocht (testmonsteres, autopsie) of ze met één of beide categorieën virussen waren besmet of geïnfecteerd, is mij niet bekend. Als er bijvoorbeeld alleen getest is op "corona", dan is het natuurlijk geen wonder dat er "alleen" corona-doden zijn gevallen. Maar hoe zijn dan de doden geregistreerd die geen corona hadden, maar wel een variant van de traditionele griep?

En als er alleen getest is op "corona", wat is dan de grond om te concluderen dat iemand die "met" (besmet met of geïnfecteerd door) corona is overleden, dus ook "aan" (d.w.z. ten gevolg van) corona is overleden, en niet "aan" griep?

Het roept in ieder geval veel vragen op. Ik vind het vreemd dat het RIVM (voor zover ik weet) op dit punt geen duidelijkheid heeft verschaft - zoals dit "wetenschappelijke" instituut op zoveel punten geen duidelijkheid heeft verschaft.

Ik vermoed dat corona (Covid-19) wel bestaat, naast traditionele griep, en ook "oversterfte" veroorzaakt (meer doden per jaar), maar dat er over de meet- en observatiemethoden en over precieze, geobserveerde feiten en aantallen allesbehalve transparant wordt gecommuniceerd door de instanties (bijv. RIVM) in wie wij geacht worden vertrouwen te hebben.

Wat hebben deze instanties te verbergen? Ik wil niet in samenzweringstheorieën vervallen, maar waarom maken de bevoegde instanties het voor mij, als ik mijn gezonde verstand gebruik, zo moeilijk om dat niet te doen?

In vroeger tijden zocht men, bij gebrek aan betere verklaringen voor bepaalde verschijnselen, vaak zijn toevlucht tot occulte verklaringen, bijvoorbeeld magie of hekserij. Dus RIVM, Kabinet, Covid-19-taskforce of hoe jullie ook allemaal mogen heten, laat mij nu eens zien waarom jullie NIET aangestuurd worden door de illuminati. Dat kunnen jullie doen door eerlijk en transparant te gaan communiceren. Maar misschien zijn jullie vergeten hoe dat moet, omdat jullie tot in je vezels geïndoctrineerd zijn geraakt door de "Rutte-doctrine".

Reminder: Machiavelli zei al dat het voor een meedogenloze heerser loont om soms de waarheid te spreken en iets te doen waar zijn onderdanen echt bij gebaat zijn. Waarom? Niet omdat het goed is voor die onderdanen, maar omdat het de heerser helpt om zijn gezag te behouden.

Ook al hebben jullie dan geen greintje integriteit meer in jullie lijf, probeer dan althans de lessen van Machiavelli te onthouden. Please... Dat is toch niet te veel gevraagd?

Of heeft Covid-19 ook een verwoestende uitwerking op het verstand van politici, bestuurders, ambtenaren, rechters en wetenschappers? In dat geval zou ik zeggen: onmiddellijk isoleren die groepen, in een paar wolkenkrabbers in Den Haag, waar ze alleen nog maar uit mogen komen met een "testbewijs integriteit", nadat er een test is afgenomen door BertG (die stelt zich tenminste niet tevreden met slap gewauwel).
24-04-2021, 15:20 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 15:24
Wat toevallig is het toch allemaal.
Laat er van de griep nou ook elk jaar een andere mutatie op te duiken. Het kan een jaartje over slaan.
Zo hadden we laatst, dacht ik, de Mexicaanse griep. En iedereen helemaal in paniek.
Waarna ze haastig op zoek gingen naar een ander nieuw soort van vaccin.
Wat soms verkeerd of totaal nutteloos ingespoten wordt, bij vrijwel alleen ouderen.
Daar is zo'n gast van het RIVM nog miljonair mee geworden, maar daar moet je verder niks achter zoeken.
En dan overlijden er soms mensen, wat misschien niet nodig was geweest.
Maar ja, die angst dat je iets krijgt en daar aan overlijd is dan toch groter bij vele.
En laten ze daar nou eens op een gruwelijke misleidende manier voor gevonden te hebben om daar misbruik van te maken en om die angst er in te houden.
Griep bestaat niet meer, aan corona gaan we voortaan dood.
Want daar heeft nog nooit iemand van gehoord, dan weten ze ook niet wat het is.
En als niemand het kent, dan kunnen we ze alles wijs maken. Zeg maar dat het niet waar is.
24-04-2021, 18:46 door Anoniem
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!
Hoezo? Jij bent toch proefkonijn? Dan heb je niks meer te vrezen! Dus die redenatie slaat nergens op.
24-04-2021, 18:51 door Anoniem
Weet je wat de meerderheid van de Nederlanders denkt wanneer die een wap tegen het lijf loopt? Isoleren van de samenleving of een spuit erin, want dat kan ook gewoon niet anders wanneer je anderen in gevaar brengt door eigen stupiditeit.
Wat een onzin. Omdat jij het wilt proefkonijn zijn. Zullen we het gewoon niet doen?
Dat virus sterft vanzelf uit. Kijk naar de Spaanse griep. Heb je helemaal geen proefkonijnen bij nodig.
24-04-2021, 21:34 door [Account Verwijderd]
Door majortom:

Beste rotsmoel. Hoe wil jij voorkomen dat er geen mutaties ontstaan? Je kunt hooguit iets regelen voor een deel van de wereld (Nederland, desnoods Europa, desnoods nog iets breder), maar nooit voor de hele wereld. Er zullen vele landen zijn waar de vaccinatiegraad straks (en in de toekomst) zeer laag zal blijken te zijn. Mutaties gaan er dus komen, is het niet in Europa, dan wel in andere delen van de wereld. Dit is niet tegen te houden. En deze mutaties zullen uiteindelijk ook Nederland bereiken, ook dat hou je niet tegen.

Dus om nu naar mensen in Nederland te wijzen, die, wellicht om zeer goede redenen, niet gevaccineerd willen of kunnen worden, en deze als "gevaarlijk" te beschermen gaat echt veel te ver.

Iets 100% voorkomen gaat je nooit lukken zoals je zelf ook al begrijpt. Daarom is maximaal drempels opwerpen en scherp blijven monitoren het enige wat gedaan kan worden, net als in de IT security.

Hoe minder corona-uitbraakjes er nadat +70% van de bevolking is gevaccineerd kunnen plaatsvinden en hoe minder mutaties er tussen de (kwetsbare) bevolking kunnen ontstaan hoe beter. Voor de volksgezondheid en de economie. Wanneer iemand daar niet aan mee wil werken zal er opgetreden moeten worden, zoals dat met veel zaken al lang het geval is.
24-04-2021, 21:52 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 22:12
Door Anoniem: Wat hebben deze instanties te verbergen? Ik wil niet in samenzweringstheorieën vervallen, maar waarom maken de bevoegde instanties het voor mij, als ik mijn gezonde verstand gebruik, zo moeilijk om dat niet te doen?

Er zijn nog geen voldoende wetenschappelijke onderbouwde antwoorden om "het verdwijnen van griep" te verklaren. De meeste onderzoekscapaciteit wordt besteed aan het SARS-CoV-2 virus lijkt het. De meest gangbare hypothese is dat griep, het RS-virus, buikgriep en kinkhoest, die allemaal weinig voorkomen momenteel, minder besmettelijk zijn dan SARS-CoV-2 en dus sterker tegen gehouden worden door de maatregelen.

Edit: om "het verdwijnen van griep" te verklaren toegevoegd om het voor den wap begrijpelijker te maken.
24-04-2021, 22:00 door botbot
Door Rotsmoel:
Door Anoniem:En waar meen jij het recht vandaan te halen om ook maar *iets* bij mij in te spuiten?

En waar denk jij het recht vandaan te halen jouw ongevaccineerde lijf een kweekvijver voor mutaties te laten zijn en daardoor mij, mijn familie en vrienden en de rest v/d planeet in gevaar te brengen!

Dan neem je toch gewoon nog een spuit. Want AZ, Pfizer, Janssen, Sputnik en alle 70 anderen ontwikkelen wel door hoor. Dus loop niet zo te zeiken, haal gewoon lekker straks ieder jaar, net zoals bij de jaarlijkse griepprik, een lekkere ongeteste spuit anti-corona opgewassen tegen de nieuwste mutaties, houd verder je rotsmoel of ga je moeder trollen.
24-04-2021, 22:04 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 22:15
Rotsmoel heeft nou een andere taktiek bedacht, inkletsen bij wie hij enige twijfel vermoed.
Denkend dat ie dan meer kans maakt dan tegen die Bert te blijven zeuren, want is nogal kansloos.
Maar wat zeg je nou toch weer, Rotsmoel.
Zijn er nog geen voldoende wetenschappelijke onderbouwde antwoorden.
Ze waren er toch uit met ze alle dat we voortaan allemaal dood gaan aan corona, tenzij je een vaccin gaat halen.
Ben je alsnog vatbaar voor corona, net zo als andere in jou omgeving. Buiten alle bijwerkingen.
Maar ach, dat mag de pret niet drukken, je bent dan wel verdomd goed bezig geweest.
We zullen het op je steen achter laten, maar hij deed wel ze best.

En hoe zait het dan met de gene die zich aan geen enkele maatregel storen.
Die zouden toch op ze minst ergens stervend in een hoekje moeten liggen want die zijn nogal dwars van alles wat het zou moeten afremmen.
Of hebben die gewoon nog steeds mazzel en komen ze later wel aan de beurt.
Dat zou dan voor het eerst van mijn leven zijn dat ik griepachtige verschijnsels zou krijgen, griep komt namelijk helemaal niet voor in mijn familie.
Zelfs mijn ouders van over de 80 lopen onbeschermt rond en zijn nog steeds niet besmet.
Want die kennen uiteraard ook geen griep dus hebben ze maling aan al die poppenkast.
24-04-2021, 22:14 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 22:34
[Verwijderd door moderator]
24-04-2021, 22:49 door [Account Verwijderd]
[Verwijderd door moderator]
24-04-2021, 22:56 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 23:05
[Verwijderd door moderator]
24-04-2021, 23:06 door [Account Verwijderd]
[Verwijderd door moderator]
24-04-2021, 23:16 door Anoniem
Kijk naar de ongebreidelde macht die een centrale overheid in samenwerking met giga grote Big Tech en Big Pharma bedrijven zal gaan krijgen over u en uw lichamelijke integriteit.
Je bent niet langer baas over eigen lichaam straks en zal een pariah worden, een uitgestotene.

De ongevaccineerden lopen straks temidden van een heel leger GMO-zombies, net als in de clip Thriller.
Wat dat betreft was Michael Jackson een visionair, net als Pink Floyd: "teachers let young kids alone",
zingen we thans Hugo toe (uit: Another brick in the wall).

Een centraal ID zal straks aan je vaccinatie-status worden gekoppeld en bepalen wat je nog tot expressie kan brengen aan persoonlijke vrijheid in deze dystopische maatschappij van de toekomst.

Macht corrumpeert en totale macht corrumpeert volledig. Vertrouwt u eigenlijk uw overheid overal mee?

Hoe staat het met de vergoedingen voor de schade geleden in Grunne?
En hoe voor het snel oplossen van de toeslagaffaire narigheid?
Is hier steeds de volle waarheid over gesproken?

Vertelt de heer Zuckerberg de waarheid tijdens een hoorzitting of komt ie wel weer heel erg makkelijk weg.
Met in zijn kielzog een lobby van hier tot gunter. Giga-verkiezingswinst voor de Draco-partijen
(Draco-66 o.a. met 'publiekslieveling' de beoogde Groene PM, S.K.).

Als we het niet afstoppen en lieden als Rotsmoel hier e.d. gaan dat zeker niet doen, komt dit soort hel op aarde hier permanent. En geloof maar niet dat het tijdelijk is. Men had ook graag Snowden in de USA gehad vanwege zijn onthullingen.

Over het lot van Assange? Dat zal wel niet zo best zijn.

De covid-getroffenen nu op de IC hebben toch reeds hun "prikjes" gehad?
Het was toch deze categorie ouderen en met onderliggende kwalen die het eerst beschermd moest zijn?
Leg eens uit?

Nu horen we dat een prikje gelijk een levenslang prik-abonnement inhoudt net als bij de griep destijds.
Tel uit de giga-winst voor Big Pharma. Oh, influenza is wonderwel verdwenen.
En wel door deze rhino-virus-besmettingen. Zo verklaart men het althans.

Hoe zong Wim Zonneveld dat ook weer" iets over bel*zerd en bed*nderd zijn", geloof ik.

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel, zegt het Nederlandse spreekwoord.
Leugens hebben korte beentjes, zegt men centraal Europa.

Joris Goedbloed
24-04-2021, 23:34 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 24-04-2021, 23:35
Geen onvertogen woord geplaats, niemand die aan het schelden is.
Het bleef allemaal behoorlijk beschaafd, ondanks een totaal andere mening.
En dat mag, dat gebeurt wel eens.
En toch verwijderd zonder reden of opgave. Ach, je doet er verder niks aan.
Laat dan op ze minst als moderator weten dat je het nou wel mooi vind geweest.
25-04-2021, 12:50 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: Kijk naar de ongebreidelde macht die een centrale overheid in samenwerking met giga grote Big Tech en Big Pharma bedrijven zal gaan krijgen over u en uw lichamelijke integriteit.
Je bent niet langer baas over eigen lichaam straks en zal een pariah worden, een uitgestotene.

De ongevaccineerden lopen straks temidden van een heel leger GMO-zombies, net als in de clip Thriller.

Joris Goedbloed

Ik en andere honderden miljoenen zijn gevaccineerd en het gaat prima hoor. Niks om bang voor te zijn. Ik voel me alleen dwangmatig aangetrokken tot Microsoft producten...
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.