Door Anoniem: Je geeft zelf al je antwoord betaalde optie.
Dat je vervolgens probeert daar om heen te werken en het half bakken werkt tja.
Neem contact met ze op voor handleiding hoe je het handmatig geheel kunt verwijderen.
Je leest het verkeerd, in de sectie "
optie wachtwoordloze aanmelding" kan nu iedere gebruiker een hardware sleutel voor verificatie instellen, en er word geen onderscheid gemaakt welk merk sleutel. Maar voorheen was dat niet mogelijk, omdat LastPass dit ook had voorbehouden aan betalende gebruikers. Maar in de sectie "
Opties voor meervoudige verificatie" wordt nog steeds dat voorbehoud gemaakt. LastPass is gewoon aan het knoeien.
Er wordt dus nergens om heen gewerkt, het is software waar elementen in zitten die elkaar tegenwerken, bekijk de instructie video maar eens.
https://support.lastpass.com/s/document-item?language=en_US&bundleId=lastpass&topicId=LastPass/passwordless_login_desktop_security_keys_enable_use.html&_LANG=enus
Maar omdat er geen mogelijkheid voor mij bestaat om de sleutel te verwijderen, immers er woord aangegeven dat er geen hardware sleutel is geïnstalleerd valt er niks te verwijderen. Ik heb dus geen enkel optie anders dan de sleutel te gebruiken. Natuurlijk kan ik zonder sleutel door middel van authenticatie ook inloggen, maar dat is niet waar het hier om gaat.