Internetprovider Odido stopt over twee weken met de eigen e-maildienst T-Mobile Thuis. Volgens het bedrijf "geeft de dienst 'niet meer de ervaring die we vinden passen bij de behoeftes van de gebruiker' en zijn er hele goede (gratis) oplossingen. "Daarom kiezen we ervoor om ook als Odido niet door te gaan met de eigen e-maildienst." Het einde van de dienst werd vorig jaar al aangekondigd.
Klanten die geen actie ondernemen kunnen vanaf 31 maart geen e-mail meer ontvangen en versturen en zullen ook geen toegang meer tot oude e-mails hebben. "Het is dus belangrijk om actie te ondernemen. Dan blijf je bereikbaar. Voor ons, maar ook voor je bank, verzekering of andere diensten. Je moet een paar dingen doen zodat je kan blijven inloggen. En zodat je belangrijke informatie kan bewaren, zoals contracten en facturen", zo laat Odido verder weten.
Het bedrijf zegt opgeslagen e-mails van klanten na 31 maart te verwijderen. "Zorg daarom dat je vóór die tijd belangrijke e-mails doorstuurt naar je nieuwe e-mailadres, of opslaat op je eigen computer."
Je bent niet ingelogd en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.