Door pgw
Hallo, ben niuew hier op het forum. Na veel zoeken op internet over mijn
problemen met norton, ben ik hier terecht gekomen. Ik hoop dat jullie me
kunnen helpen. Ik heb erg weinig verstand van Norton en tot nu toe werkte
het altijd perfect. We hebben een gekochte versie met firewall en alles
erop. Maar sinds kort hebben we een nieuwe provider (Wanadoo) en toen
kwamen de problemen. Ik krijg steeds uitbraakwaarschuwingen van o.a.
de volgende programma's: iexplorer.exe; svchost.exe;
LuComServer_2_6.exe; igomnu.exe
ik kan dan kiezen tussen eenmaal blokkeren of eenmaal toestaan.
Blokkeren wordt aanbevolen voor allemaal. Maar waar ik ook voor kies, de
meldingen blijven komen achter elkaar. Zelfs zo erg dat ik niet meer
internet kan gebruiken als ik Norton niet heb uitgeschakeld. ik heb al
gekeken in de helpdesk van Norton en norton zelf bij de instellingen, maar
het maken van firewallregesl werkt ook al niet.... Wie kan mij helpen? wat
doen we verkeerd?? Soms krijgen we ook opeens een inbelscherm
tevrooschijn en dan werkt het inbellen opeens niet meer.. Nogmaals ik
ben een leek op dit gebied, dsaar op sytel ik mijn vraag hier in de hoop dat
jullie kunnen helpen.
Ps. Ik heb hitman Pro ook al een paar keer laten controleren. Er kwamen
dan erg veel fouten tevoorschijn, maar ook dat loste het probleem niet op...
Vermoedelijk heb je een firewalconflikt, het beste is de firewall van
windows xp uit te zetten, ik ga er van uit dat je xp gebruikt, Hitman Pro is
goed, kun je altijd gebruiken.
Wat ook goed is om eventuele fouten te verhelpen is het gebuik van PC
BugDoctor, kun je opzoeken via google.
Ik gebruik al jaren Norton en het werkt goed, ook met Wanadoo.
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.