Door Anoniem
Hij heeft niets te zoeken bij een ISP.
Die leveren 24/7 services.
Je moet weten dat als je daar iets uitschakeld En zeker als
het eenrouter is dat de isp of klanten daar last van zullen
hebben.
voordat je het uitschakeld. kon hij beter naar de throughput
kijken.
en bij een isp router zou je hdaar best hooge cijfers zien.
iets in de trand van 2 jaar waarvan 1 jaar voorwaardelijk.
of zoiets.
dat zou een wake up call voor hem zijn en goed kan na denken
over wat de nut van zijn acties waren.
Tja...straf die jongen, zodat die ISP vooral niks leert van hun eigen
nalatigheid, want tja..men zal redeneren, als we gehacked worden, dan is
iemand anders schuldig en niet wij als ISP.
Waneer leert het bedrijfsleven nou eens, dat waneer je gehacked wordt, de
schuld toch echt bij jouw als bedrijf ligt en niet de hacker. Wat het hacken
betreft....de hacker is uiteraard wel schuldig aan de eventuele schade die
hij/zij creeert en dat de schade op de hacker wordt verhaalt is terecht.
Die hacker had namelijk die ISP moeten waarschuwen dat 1 hun
beveiliging niet goed genoeg was en dat men risico liep omdat de
stroomtoevoer van de routers niet redundant zijn uitgevoerd.
Maar het gehacked worden opzich is enkel het bedrijf aan te rekenen....dat
lijkt me gewoon logisch...een ISP hoort gewoon verder te kijken dan hun
neus lang is wat beveiliging betreft.
De opmerking "Hij heeft niets te zoeken bij een ISP.
Die leveren 24/7 services." slaat uiteraard nergens op. JUIST omdat die ISP
een 24/7 service heeft, houd in dat deze ISP hun zaakjes goed op orde
moet hebben, ze zijn nalatig geweest..Klaar! En ik mag hopen dat dat een
"wake-up" call is voor die ISP. Stelletje Prutsers!