Door Anoniem
ik krijg hetzelfde bericht, maar ik heb helemaal geen antivirusscanner
van
Wanadoo, ik krijg dit bericht van pc antivirus monitor van @home. Ik heb
het bestand AVFilemon.exe wel opnieuw gedownload, maar dit heeft
geen
invloed. Wat kan ik doen?
gr m siebers
Beste M. Siebers,
Ook hier heeft het probleem per afgelopen woensdag of donderdag
voorgedaan. Ook @home antivirus. Afgelopen week is een
beveiligingsupdate van Microsoft Windows geïnstalleerd. Mogelijk had dit
er iets mee te maken.
De volgende oplossing heeft het probleem kunnen verhelpen op het
WIN98 systeem:
1. Verwijder de Antivirus software via het configuratiescherm en daar voor
Software te kiezen. Mocht dit niet opstarten (hier het geval) zoeken naar
het bestand Appwiz.cpl op de C-schijf (waarschijnlijk in
C:windowssysteem). Dit bestand vervolgens openen.
2. Opnieuw opstarten van het systeem
3. Opnieuw downloaden & installeren van de @home PC-antivirus.
Succes!
MvG,
Sander