image

Trage Internet provider geeft schuld aan virussen

vrijdag 3 oktober 2003, 11:29 door Redactie, 2 reacties

Boze klanten van de Zuid-Afrikaanse Internet Service Provider Telkom hebben een antwoord gekregen waarom het soms uren duurt voordat hun mail wordt afgeleverd. De grote schuldige zouden namelijk virussen zijn. Telkom biedt een gratis e-mail virusscan dienst aan, die voor elke besmette e-mail een waarschuwings e-mail naar de oorspronkelijke geadresseerde stuurt. Door de virussen en de waarschuwing e-mails ontstaat er echter een gigantische stroom van e-mail, waardoor de e-mail soms later aankomt, aldus de ISP. (ITweb)

Reacties (2)
05-10-2003, 08:35 door Anoniem
Hmm ja ik kan me daar wel iets van bij voorstellen... Telkom is niet de enige provider die door alle spam en virussen wel eens problemen heeft met het op tijd afleveren van e-mail.. Natuurlijk is het wel op te lossen door tijd en geld te steken in het uitbreiden van je mail platform.
05-10-2003, 12:42 door Anoniem

Telkom biedt een gratis e-mail virusscan dienst aan, die voor elke besmette e-mail een waarschuwings e-mail naar de oorspronkelijke geadresseerde stuurt.

En dat *helpt* met de laatste serie mailvirussen die de afzender _faken_ ?

Gut, dat wist ik niet ;)
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.