Door [Account Verwijderd]: Door Anoniem: Door Studio incidenteel: Morgen is het zover: Zonder de Logius-app kun je niet meer weten of er storingen zijn in de dienstverlening van Logius. Te denken is dan aan inloggen m.b.v. Digid.
Tot en met vandaag kon je automatisch berichten over storingen bij Logius ontvangen via email, en dat vervalt dus met ingang van morgen.
Je moet vanaf morgen al of niet instellen in de noodzakelijke app of je per email bericht wilt ontvangen over storingen.
Conclusie: Zonder app is er geen mogelijkheid meer informatie te ontvangen over storingen bij Logius.
https://www.logius.nl/actueel/logius-app-vervangt-handmatig-verzonden-e-mails-bij-storing-onderhoud Dus? vergaat nu de wereld?
Ik wist niet eens dat er een app voor was.
Sommige zeuren om te zeuren, daar lijkt dit topic wel een beetje op.
Maar een URL gebruiken?
https://www.logius.nl/storing-en-onderhoud.
Soms is het zo simpel..... toch?
Waar suggereer ik dat de wereld vergaat? Als je er moeite mee hebt dat iemand hier iets post m.b.t. IT
daar lijkt jouw reactie wel op, zeur dan bij de redactie in plaats van hier, en dien een abuse-melding in bij security.nl. (Kun je van jezelf zeggen vandaag toch iets zinnigs te hebben gedaan)
Fijne baaldag verder.
Ik heb geen baal dag. Waarom zou ik? Het is prachtig weer en ik kan alleen maar lachen om dit soort reacties.
En als Logisch een storing heeft, zijn er dus voldoende alternatieven beschikbaar....
Dat jij hier problemen mee hebt, of niet mee wilt tja.....
Daarnaast als we even de website van Logius bekijken en het bericht er bij pakken:
https://www.logius.nl/actueel/logius-app-vervangt-handmatig-verzonden-e-mails-bij-storing-onderhoudIn de Logius-app kunt u zelf instellen welke specifieke diensten u wilt volgen en of u storings- of onderhoudsberichten ook via geautomatiseerde e-mail wilt ontvangen.
Dus blijkbaar kan je nog steeds e-mails ontvangen als prive persoon, je moet dit alleen vanuit de app instellen.
E-mails die onmisbaar zijn bij het gebruik van onze diensten ontvangen afnemers altijd. Deze sturen we naar de persoon die bij ons geregistreerd staat als algemeen-, technisch-, of financieel contactpersoon.
Kijken we nog iets verder op die site, waarin het allemaal heel gemakkelijk en duidelijk is uitgelegd, zien we dat ze ook nog mails sturen naar bepaalde reregistered contact personen bij Logius.
Er zijn voldoende alternatieven mogelijk.
Dus ja, je bent gewoon aan het zeuren als een klein kind.
Sorry kan er niets anders van maken. Grow-up.....