image

EFF: vpn's geen oplossing voor wetgeving die leeftijdsverificatie verplicht

maandag 20 januari 2025, 16:20 door Redactie, 21 reacties

Vpn's zijn geen oplossing voor wetgeving die online leeftijdsverificatie verplicht, zo stelt de Amerikaanse burgerrechtenbeweging EFF nadat in Florida dergelijke wetgeving voor pornografische websites van kracht werd. Naar aanleiding van de wetgeving besloten verschillende pornosites bezoekers uit Florida te weren. Eerder voerden verschillende andere staten soortgelijke wetgeving in.

"Door de verantwoordelijkheid bij de platforms te leggen die een gebruiker bezoekt, houdt dit in dat er talloze keren privé-informatie met online pornosites moet worden gedeeld, wat het delen van persoonlijke identificeerbare informatie op internet normaliseert. Dit is geen privacy-by-design aanpak", zo liet Aylo, een bedrijf dat allerlei pornosites exploiteert, eerder weten. "Het zorgt ook voor een aanzienlijk risico op identiteitsdiefstal. Aangezien leeftijdsverificatiesoftware vereist dat gebruikers zeer gevoelige informatie overhandigen, opent het de deur voor datalekken. Ongeacht of je intenties goed zijn of niet, hebben overheden in het verleden geregeld aangetoond dat ze deze data niet goed beschermen."

Uit cijfers van Google blijkt dat inwoners van Florida sinds de blokkade veel vaker naar vpn's zoeken. "Vpn's mogen dan de herkomst van je internetactiviteit verbergen, ze zijn niet zonder fouten, of zouden noodzakelijk moeten zijn om wettelijk beschermde uitingen te benaderen", aldus de EFF, die zich eerder al uitsprak over online leeftijdsverificatie en dit surveillance noemde.

De burgerrechtenbeweging waarschuwt dat onbetrouwbare vpn-providers opzettelijk persoonlijke informatie of andere waardevolle data kunnen verzamelen. Daarnaast zijn internetgebruikers ook bij gebruik van een vpn op allerlei manieren te tracken, bijvoorbeeld door middel van gps, cookies, advertentie ID's, trackingpixels en fingerprinting. Steeds meer landen kijken naar online leeftijdsverificatie, wat ervoor zal zorgen dat vpn-providers met steeds veranderende wetgeving rekening moeten houden. Ook verwacht de EFF dat er geavanceerdere detectiesystemen zullen komen om vpn-verkeer te blokkeren.

"Niemand zou voor het bezoeken van gratis websites moeten worden verplicht om zijn rijbewijs te overhandigen", stelt de burgerrechtenbeweging. "We moeten tegen dit soort wetgeving in verzet komen, niet alleen voor de vrijheid van meningsuiting, maar om de vrije stroom van informatie te beschermen die essentieel voor een vrije samenleving is." Vorige week werd bekend dat alle pornosites in het Verenigd Koninkrijk vanaf juli verplicht zijn om de leeftijd van hun bezoekers online te verifiëren.

Reacties (21)
20-01-2025, 17:11 door Anoniem
Ik blijf het herhalen, maar dit kan al zeker jaren veilig: https://yivi.app/ Die app kan gewoon ja of nee zeggen op de vraag ben je ouder dan 18/21 jaar.

Maar keer op keer lijkt de (r)overheid dit niet te willen gebruiken... Als de overheid nou gewoon zegt dat zo'n app moet worden gebruikt, is het probleem opgelost.

IT partijen hoeven het wiel niet weer opnieuw uit te vinden. Ze kunnen gebruik maken van een bestaand en werkend systeem. En voor burgers is het veilig, dus ik snap echt niet, waarom dit dan niet geimplementeerd wordt...

TheYOSH
20-01-2025, 17:50 door Anoniem
Straks heeft coolblue mergens verstopt een pagina met erotische content die je normaal niet ziet.
Maar wel een goed excuus om je identiteit te verifiëren!
Of een negeriaanse kronen verkopen natuurlijk ook.
20-01-2025, 20:12 door Anoniem
Waar komt toch die rare aandrang voor leeftijdsverificatie vandaan? Tot je 18 bent hebt je toch ouders die op je passen? Waarom maken ze anders kinderen? Dan heb je kinderen waar je beter op moet passen maar ook die niet in zeven sloten tegelijk lopen. Dat verschil kun je toch als website helemaal niet weten. Daar heb je ouders voor.

Dat hele moeten treden in familiesituaties is een enorme familieprivacyschending. Het is schandalig zelfs. Het is enkel voor ouders die zeggen, wij gaan effies de kroeg in dus iemand anders moet maar op de kleintjes passen. Die mentaliteit.

Zulke mensen moeten hun ogen uit hun kop schamen. Het is eigen verantwoordelijkheid verleggen. Maar owee als je daar wat over durft te zeggen!!!!!!!! Ga eens lekker buiten spelen!
20-01-2025, 20:43 door johanw
Een van de doelen van deze beweging is natuurlijk ook het wegpesten van volwassenen van pornosites. Een coalitie van preutse christenen en linkse feministen (bij de PvdA zitten er een stel) die gewoon tegen pornozijn,voor iedereen, maar ook wel weten dat ze een algemeen pornoverbod er toch niet doorkrijgen.
20-01-2025, 21:17 door Anoniem
Door johanw: Een van de doelen van deze beweging is natuurlijk ook het wegpesten van volwassenen van pornosites. Een coalitie van preutse christenen en linkse feministen (bij de PvdA zitten er een stel) die gewoon tegen pornozijn,voor iedereen, maar ook wel weten dat ze een algemeen pornoverbod er toch niet doorkrijgen.
De Amerikaanse massamoordenaar Ted Bundy erkende voor de televisie dat seriemoordenaars 1 ding gemeen hadden: ze waren allemaal intens verwikkeld in pornografie. Wat mij betreft mogen die christenen en linkse feministen wel vaker hun kritiek spuien.
20-01-2025, 23:20 door Anoniem
Door Anoniem: Ik blijf het herhalen, maar dit kan al zeker jaren veilig: https://yivi.app/ Die app kan gewoon ja of nee zeggen op de vraag ben je ouder dan 18/21 jaar.

Maar keer op keer lijkt de (r)overheid dit niet te willen gebruiken... Als de overheid nou gewoon zegt dat zo'n app moet worden gebruikt, is het probleem opgelost.

IT partijen hoeven het wiel niet weer opnieuw uit te vinden. Ze kunnen gebruik maken van een bestaand en werkend systeem. En voor burgers is het veilig, dus ik snap echt niet, waarom dit dan niet geimplementeerd wordt...

TheYOSH

Zolang er nergens bijgehouden wordt en kan worden dat persoon x site y bezocht heeft zou het goed kunnen zijn maar beter als dit helemaal niet nodig is om de reden die EFF geeft. Ja het blijft wel een ding.
20-01-2025, 23:29 door Anoniem
Seks was al taboe, nu wordt prive porno dat ook.
De meeste mannen hebben geen vrouw, en dan wordt ze dat broodnodige porno afgepakt tenzij ze zich blootgeven...
Lekker is dat.
Gelukkig heb ik 40TB aan porno liggen, en zodra die wet in Nederland komt verspreid ik deze anoniem.
Daarnaast zet ik een RPI-hotspot op zodat iedereen in de buurt het lekker kan afnemen.
Mannen zijn dan weer tevree.
En als ouders niet willen dat hun kinders porno afnemen... Dan moeten ze maar een keer op hun kinderen letten in plaats van ze te pas en te onpas online laten, er zijn namelijk wel meer valkuilen, en een stuk gevaarlijker voor ze zoals gokken, roken, chatten met vreemde mensen, etc. (Oh, wacht, gokreclames mag weer, das waar ook...)
Wat een idiote gecontroleerde samenleving.
Ome overheid zorgt maar goed voor ons en houd ons veilig van die kwaadaardige seks.
21-01-2025, 08:41 door Anoniem
Je kan het blijven herhalen maar yivi app is echt geen oplossing.

Je moet daar eerst al je gegevens invullen, dus mischien ziet de porno site niet wie je bent, maar yivi kan dus precies zien waar je wel of niet een account hebt.

En dan niet komen met dat ze die gegevens wissen, want er zijn zat voorbeeld waar uit blijkt dat je daar niet op kan vertrouwen.
21-01-2025, 09:07 door Anoniem
Door Anoniem: Waar komt toch die rare aandrang voor leeftijdsverificatie vandaan? Tot je 18 bent hebt je toch ouders die op je passen? Waarom maken ze anders kinderen? Dan heb je kinderen waar je beter op moet passen maar ook die niet in zeven sloten tegelijk lopen. Dat verschil kun je toch als website helemaal niet weten. Daar heb je ouders voor.

Dat hele moeten treden in familiesituaties is een enorme familieprivacyschending. Het is schandalig zelfs. Het is enkel voor ouders die zeggen, wij gaan effies de kroeg in dus iemand anders moet maar op de kleintjes passen. Die mentaliteit.

Zulke mensen moeten hun ogen uit hun kop schamen. Het is eigen verantwoordelijkheid verleggen. Maar owee als je daar wat over durft te zeggen!!!!!!!! Ga eens lekker buiten spelen!

Ben het hier wel deels mee eens.
Iedereen die opgegroeid is met internet toegang is uiteindelijk dingen gaan zoeken en ontdekken, dat is toch niet meer als normaal?
Vroeger had je de vieze boekjes onder je matras liggen, nu heb je vieze linkjes ergens in een notepadje opgeslagen.
Laat mensen toch een beetje vrij en ontdekken wat er te zien valt in de legale hoeken van het internet.

Daar tegen is wel te benoemen dat het weerhouden van dergelijke content op jonge leeftijd bereikbaar te maken ervoor kan zorgen dat bepaalde denkwijzen niet worden aangewakkerd en dat kinderen mogelijk minder snel ermee in aanraking komen.

Blijft een lastige kwestie waar je de lijn wilt trekken tussen wat kunnen ouders wel beheren, en wat niet want keer op keer blijkt maar weer dat vertrouwen geven aan een van de kanten in dit verhaal (ouders of overheid) vaak te wensen overlaat.

~FF
21-01-2025, 10:03 door waterlelie
Linkse bewegingen zoals de EFF proberen chaos en rechteloosheid als wapen tegen het in hun ogen verderfelijke kapitalisme te stimuleren c.q. creëren, door elke voorstel van de overheid die de veiligheid van de samenleving vergroot te ondermijnen met horror toekomstvoorspellingen.
21-01-2025, 12:08 door Anoniem
Door waterlelie: Linkse bewegingen zoals de EFF proberen chaos en rechteloosheid als wapen tegen het in hun ogen verderfelijke kapitalisme te stimuleren c.q. creëren, door elke voorstel van de overheid die de veiligheid van de samenleving vergroot te ondermijnen met horror toekomstvoorspellingen.
Ik zie weer en knuppel die met grote snelheid door de lucht zwaait en niets kan raken. Dit soort uitingen zijn er alleen maar voor het onderbuikgevoel. Kom eens met voorbeelden, niet met uit de lucht gegrepen kreten!

En vrijwel niemand in west Europese linkse bewegingen stelt dat kapitalisme verderfelijk is. Je moet alleen niet blind staren op de voordelen van het kapitalisme of het communisme aan de andere kant. Geen van beide zijn de oplossing voor alles. Zoek het in het midden en volg niet de schreeuwers in het nieuws en de social media. Dat is heel lastig voor veel mensen.
21-01-2025, 12:13 door johanw
Door Anoniem: Ik blijf het herhalen, maar dit kan al zeker jaren veilig: https://yivi.app/ Die app kan gewoon ja of nee zeggen op de vraag ben je ouder dan 18/21 jaar.

Dat kun je wel blijven herhalen maar daar gaat het hier niet echt om, ik wil een site kunnen bezoeken zonder me bij zo'n club te moeten aanmelden, ook als ik jonger ben en gewoon op de knop "Ik ben 18+" wil drukken. Dus een VPN of Tor.
21-01-2025, 13:45 door Briolet
Door johanw: … ook als ik jonger ben en gewoon op de knop "Ik ben 18+" wil drukken. Dus een VPN of Tor.

Sommige sites maken het nog gekker. Ik had laatst een site met sterke drank en daar mocht je ook niet op als je 19+ was.

Ik heb het echt nog eens goed nagelezen nadat ik geblokkeerd werd. Er werd gevraagd of je 18 jaar oud was. Dat ben ik niet en heb dus naar waarheid 'nee' geklikt.
21-01-2025, 14:17 door waterlelie - Bijgewerkt: 21-01-2025, 14:18
Door Anoniem:
Door waterlelie: Linkse bewegingen zoals de EFF proberen chaos en rechteloosheid als wapen tegen het in hun ogen verderfelijke kapitalisme te stimuleren c.q. creëren, door elke voorstel van de overheid die de veiligheid van de samenleving vergroot te ondermijnen met horror toekomstvoorspellingen.
Ik zie weer en knuppel die met grote snelheid door de lucht zwaait en niets kan raken. Dit soort uitingen zijn er alleen maar voor het onderbuikgevoel. Kom eens met voorbeelden, niet met uit de lucht gegrepen kreten!

En vrijwel niemand in west Europese linkse bewegingen stelt dat kapitalisme verderfelijk is. Je moet alleen niet blind staren op de voordelen van het kapitalisme of het communisme aan de andere kant. Geen van beide zijn de oplossing voor alles. Zoek het in het midden en volg niet de schreeuwers in het nieuws en de social media. Dat is heel lastig voor veel mensen.

Feiten van algemene bekendheid behoeven niet meer te worden bewezen, Propaganda en agitatie zijn nog steeds de geëigende middelen die links als methode en doel hanteren.
21-01-2025, 16:31 door Anoniem
Door Anoniem: Je kan het blijven herhalen maar yivi app is echt geen oplossing.

Je moet daar eerst al je gegevens invullen, dus mischien ziet de porno site niet wie je bent, maar yivi kan dus precies zien waar je wel of niet een account hebt.

En dan niet komen met dat ze die gegevens wissen, want er zijn zat voorbeeld waar uit blijkt dat je daar niet op kan vertrouwen.

Verdiep je dan ook even in de app. Ze slaan zelf geen gegevens op. Deze staan alleen in je app!

https://www.yivi.app/faq/


Waar staan mijn gegevens opgeslagen?
Alle gegevens die je in de Yivi app zet, staan alleen daar. Er is geen centraal opslagpunt zoals een cloud. Zo ben jij de enige die bij je eigen gegevens kan. Verwijder je gegevens uit de app? Dan zijn ze ook echt weg. Jij bent volledig in controle over je gegevens. Alleen jij bepaalt wat je deelt. En met wie.
21-01-2025, 16:51 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Waar komt toch die rare aandrang voor leeftijdsverificatie vandaan? Tot je 18 bent hebt je toch ouders die op je passen? Waarom maken ze anders kinderen? Dan heb je kinderen waar je beter op moet passen maar ook die niet in zeven sloten tegelijk lopen. Dat verschil kun je toch als website helemaal niet weten. Daar heb je ouders voor.

Dat hele moeten treden in familiesituaties is een enorme familieprivacyschending. Het is schandalig zelfs. Het is enkel voor ouders die zeggen, wij gaan effies de kroeg in dus iemand anders moet maar op de kleintjes passen. Die mentaliteit.

Zulke mensen moeten hun ogen uit hun kop schamen. Het is eigen verantwoordelijkheid verleggen. Maar owee als je daar wat over durft te zeggen!!!!!!!! Ga eens lekker buiten spelen!

Ben het hier wel deels mee eens.
Iedereen die opgegroeid is met internet toegang is uiteindelijk dingen gaan zoeken en ontdekken, dat is toch niet meer als normaal?
Vroeger had je de vieze boekjes onder je matras liggen, nu heb je vieze linkjes ergens in een notepadje opgeslagen.
Laat mensen toch een beetje vrij en ontdekken wat er te zien valt in de legale hoeken van het internet.

Daar tegen is wel te benoemen dat het weerhouden van dergelijke content op jonge leeftijd bereikbaar te maken ervoor kan zorgen dat bepaalde denkwijzen niet worden aangewakkerd en dat kinderen mogelijk minder snel ermee in aanraking komen.

Blijft een lastige kwestie waar je de lijn wilt trekken tussen wat kunnen ouders wel beheren, en wat niet want keer op keer blijkt maar weer dat vertrouwen geven aan een van de kanten in dit verhaal (ouders of overheid) vaak te wensen overlaat.

~FF
Onder de matras liggen? Ik kan me nog goed de tijd herinneren dat ik met mijn moeder en vader als jonkie op pad ging en mijn vader sigaretten ging halen bij de plaatselijke boekenwinkel en deze bladen in vol ornaat in de stelling lagen van moment dat je de deur in kwam tot je bij de balie was naast religieuze en sport tijschriften en dat waren de grote ketens.

Het heeft mij niks opgeleverd aan traumas, raar wereldbeeld enkel verdraagzaamheid voor andermans hobbies, interesses en het niet serieus nemen van onnodig censuur. Menig album cover art van mijn muziek smaak heeft meer wansmaak en neem ik ook voor geen seconde serieus net als de songteksten maar ik luister wel de muziek maakt me ook nog steeds geen axe murderer of iemand die het aanmoedigd.

Zie, hoor je iets dat je niet aanstaat dan kun je altijd nog je er niks van aantrekken dat is altijd gratis en kost geen moeite. Maar daar zijn veel mensen allemaal tegenwoordig zogenaamd te belangrijk en te egoistisch voor en helaas luistert men naar de gene die het hardt schreewt terwijl je in mijn tijd dan een pets kreeg en normaal moest doen.

Als ouder heb je een zekere verantwoordelijkheid en dat is ook uitleggen dat bepaalde dingen leeftijd gebonden zijn niet ieder zijn ding hoeven te zijn en tenzij het de wet overtreedt ook gewoon er mag zijn in de wereld ongeacht of je het wel of niet zelf wat vind. Er bestaat zo iets als praten over onderwerpen zodra een kind ermee in aanraken komt en een kind kan dondersgoed zelf wel opmaken waar hun interesse ligt vaak in kortere zinnen en eerlijker dan menig ouder.
21-01-2025, 17:08 door Anoniem
Door Anoniem: Waar komt toch die rare aandrang voor leeftijdsverificatie vandaan? Tot je 18 bent hebt je toch ouders die op je passen? Waarom maken ze anders kinderen? Dan heb je kinderen waar je beter op moet passen maar ook die niet in zeven sloten tegelijk lopen. Dat verschil kun je toch als website helemaal niet weten. Daar heb je ouders voor.

Dat hele moeten treden in familiesituaties is een enorme familieprivacyschending. Het is schandalig zelfs. Het is enkel voor ouders die zeggen, wij gaan effies de kroeg in dus iemand anders moet maar op de kleintjes passen. Die mentaliteit.

Zulke mensen moeten hun ogen uit hun kop schamen. Het is eigen verantwoordelijkheid verleggen. Maar owee als je daar wat over durft te zeggen!!!!!!!! Ga eens lekker buiten spelen!

Volgens mij heb jij geen kinderen. Geeft niet, ik doe aan voorlichting.

Oudere broers (zelden zussen) of vriendjes van jonge kinderen die oudere broers of neven en nalatige ouders hebben, willen ook nog wel eens aan heel erg jonge kinderen iets laten zien wat ze zelf ook nog heel erg spannend en stiekem vinden.

In de tijd dat pornografie in de kruipruimte onder de mat in huis verstopt werd zodat de kinderen er niet bij konden, die is voorbij. Je kunt van die kruipruimte natuurlijk nog wel gewoon een valkuil maken voor je moeder als je een hekel aan haar hebt.
21-01-2025, 17:12 door Anoniem
Door Anoniem:
Door johanw: Een van de doelen van deze beweging is natuurlijk ook het wegpesten van volwassenen van pornosites. Een coalitie van preutse christenen en linkse feministen (bij de PvdA zitten er een stel) die gewoon tegen pornozijn,voor iedereen, maar ook wel weten dat ze een algemeen pornoverbod er toch niet doorkrijgen.
De Amerikaanse massamoordenaar Ted Bundy erkende voor de televisie dat seriemoordenaars 1 ding gemeen hadden: ze waren allemaal intens verwikkeld in pornografie. Wat mij betreft mogen die christenen en linkse feministen wel vaker hun kritiek spuien.

Eens.
Ik was ooit een lidmaatschapskaart van een videotheek in de buurt kwijtgeraakt, en de vinder had er alleen maar 18+ video's op geleend, met voorkeur voor het minder softe genre.

Ik en mijn gezin kwamen meteen in aanraking met een heel ander type buurtbewoner, en een heleboel andere narigheid is hier uit voortgekomen. Bleek bij een keten te horen, die videotheek.
21-01-2025, 17:23 door Anoniem
Door Anoniem: Seks was al taboe, nu wordt prive porno dat ook.
De meeste mannen hebben geen vrouw, en dan wordt ze dat broodnodige porno afgepakt tenzij ze zich blootgeven...
Lekker is dat.
Gelukkig heb ik 40TB aan porno liggen, en zodra die wet in Nederland komt verspreid ik deze anoniem.
Daarnaast zet ik een RPI-hotspot op zodat iedereen in de buurt het lekker kan afnemen.
Mannen zijn dan weer tevree.
En als ouders niet willen dat hun kinders porno afnemen... Dan moeten ze maar een keer op hun kinderen letten in plaats van ze te pas en te onpas online laten, er zijn namelijk wel meer valkuilen, en een stuk gevaarlijker voor ze zoals gokken, roken, chatten met vreemde mensen, etc. (Oh, wacht, gokreclames mag weer, das waar ook...)
Wat een idiote gecontroleerde samenleving.
Ome overheid zorgt maar goed voor ons en houd ons veilig van die kwaadaardige seks.

Wraakporno in de echte zin van het woord, zijn gefilmde verkrachtingen, al dan niet van een bewusteloos slachtoffer, via hotelroom keycard hacking en het ophangen van camera's slaapkamers. Het vraagtekens plaatsen bij de online verkrijgbaarheid van alle soorten porno, heeft in de praktijk tot deze wraakporno geleidt, en niet door anti-KP activisten, al noemen ze zich graag zo.

Het heeft zo zijn kwaadaardige trekjes, de pornoindustrie (kan je vaak al zien aan de deelnemende actrices)

Dit minder fraaie kant van de porno industrie. Maar dat zal dan wel weer met het Ted Bundy soort te maken hebben.

Was toch wel opvallend in de coco-zaak van Dominque Pelicot dat alle mannen zo dicht bij het slachtoffer in de buurt woonden.....
21-01-2025, 17:39 door Anoniem
Door waterlelie:
Door Anoniem:
Door waterlelie: Linkse bewegingen zoals de EFF proberen chaos en rechteloosheid als wapen tegen het in hun ogen verderfelijke kapitalisme te stimuleren c.q. creëren, door elke voorstel van de overheid die de veiligheid van de samenleving vergroot te ondermijnen met horror toekomstvoorspellingen.
Ik zie weer en knuppel die met grote snelheid door de lucht zwaait en niets kan raken. Dit soort uitingen zijn er alleen maar voor het onderbuikgevoel. Kom eens met voorbeelden, niet met uit de lucht gegrepen kreten!

En vrijwel niemand in west Europese linkse bewegingen stelt dat kapitalisme verderfelijk is. Je moet alleen niet blind staren op de voordelen van het kapitalisme of het communisme aan de andere kant. Geen van beide zijn de oplossing voor alles. Zoek het in het midden en volg niet de schreeuwers in het nieuws en de social media. Dat is heel lastig voor veel mensen.

Feiten van algemene bekendheid behoeven niet meer te worden bewezen, Propaganda en agitatie zijn nog steeds de geëigende middelen die links als methode en doel hanteren.

Ernstige denkfout te veronderstellen dit van "links" komt.

Als je goed opgelet had de afgelopen twintig jaar, en ook nog wel eens andere internetwebsites waar mensen hun ongenuanceerde mening mogen geven bezoekt, dan had je kunnen lezen dat rechtsextremisten boordevol verwijten zit.

Laten we het maar extremisme noemen, dat kan van twee kanten een beetje rottig uit de vingers (Twitter! Facebook! LinkedIn! en ook hier) komen.
Vrouwenhaat hoort daar ook bij, al jaren. Incel cultuur is een internetfenomeen, en je hoeft geen tiener te zijn om er aan deel te nemen. Ruimte genoeg.
Propaganda en agitatie zien deze lieden als geëigende middelen om hun politieke doelen te behalen.
22-01-2025, 10:30 door Anoniem
Je ziet dat dit weer een stap richting totale controle en registratie van al jou internet gebruik gekoppeld aan een digitaal id.

Het is makkelijk om het onder het mom de kinderen te brengen het is gewoon een wasse neus. Adult sites hebbrn bovendien zelf hun eigen content moderatie dus als er dingen op staan die niet ok zijn lossen ze dat na een claim of van zelf wel op.

Het gaat hier natuurlijk om een identiteit aan de zoekgeschiedenjs te koppelen en dit te registreren Youtube is hier ook al erg aggresief mee bezig om leeftijdsbeperkte videos te mogen bekijken mag je al sinds 2jaar een kopie van jou id bewijs aan hun uploaden en inloggen met een account wat gekoppeld zit aan jou telefoon nummer dus jou identiteit. Ze weten dus alles van je. By 2030 You will have no privacy zoals klaus schwab het zou zeggen.

ze hebben anti leeftijds verificatie scripts geblokt zelfs 3e partij video spelers als newpipe en freetube worden actief blockt.

En please sign in to prove youre not a bot als je een vpn of tor gebruikt.

Dus de volgende stap is dat jij om videos op youtube te mogen kijken verplicht bent een door google geaccepteerde browser te gebruiken want manifest 2 werkt niet meer, waarin je dus geen privacy meer hebt en verplicht bent met kopie van je digitale id en telefoon nummer gekoppeld moet inloggen om nog videos op youtube te mogen kijken zodat ze alles wat jij kijkt aan jou identiteit kunnen koppelen en de overheid alles van jou weet en jou in een hokje kan categorieseren. He die meneer kijkt videos die kritisch zijn op ons beleid die komt op het lijstje van nctv baas meneer schoof. Die gaan we extra bekijken of we zetten zijn digitale rechten uit

Dit is dus waar het naar toe gaat mensen. By 2030 You vill have no privacy.
Reageren
Ondersteunde bbcodes
Bold: [b]bold text[/b]
Italic: [i]italic text[/i]
Underline: [u]underlined text[/u]
Quote: [quote]quoted text[/quote]
URL: [url]https://www.security.nl[/url]
Config: [config]config text[/config]
Code: [code]code text[/code]

Je bent niet en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.