/dev/null - Overig

QR code vraag

01-12-2021, 14:33 door Anoniem, 37 reacties
Als ik nou geen QR code heb. Om wat voor reden dan ook.

Ben ik dan nog verplicht om voor de rechter te verschijnen als die dat eist maar ik gewoon geen aap heb met code en dus bij het poortje bij de deur juist weer weggestuurd word misschien?

Hoe zit dat eigenlijk?
Reacties (37)
01-12-2021, 15:54 door majortom
Ben ik dan nog verplicht om voor de rechter te verschijnen als die dat eist maar ik gewoon geen aap heb met code en dus bij het poortje bij de deur juist weer weggestuurd word misschien?
Ik mag hopen dat die code voor dit soort zaken niet verplicht wordt, maar ik hou mijn hart vast (ben dan zelf als niet-QR-code bezitter mooi in de aap gelogeerd). Er zijn al landen waar zelfs parlementatiers niet meer naar binnen mogen zonder 2G QR code zodat deze ook niet meer kunnen stemmen: een uitholling van de democratie waarbij geen ruimte voor tegengeluid meer is.
01-12-2021, 17:00 door Anoniem
Als je even op rechtspraak.nl kijkt kan je zien hoe ze met corona omgaan. Online zittingen, bij fysieke zittingen anderhalve meter afstand houden, mondkapjes en voor publiek geldt dat ze zich vooraf moeten aanmelden. Geen QR-codes. Zo makkelijk is het antwoord op je vragen te vinden.

Als de situatie dat vereist kan dat ongetwijfeld veranderen. Dan zal er nog steeds informatie op de website staan, en als je een probleem hebt met je aan de regels kunnen houden dan hebben ze ongetwijfeld een telefoonnummer dat je kan bellen om daar afstemming over te plegen.
01-12-2021, 17:11 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 01-12-2021, 17:13
@ TS, Anoniem,

Geen antwoord op je vraag, maar wel een opmerking n.a.v. je vraag; waarvoor dank.

Feitelijk wordt het hoog tijd dat de overheid m.n. bij monde van Hugo 'app' de Jonge eens van dat QR en App Holodeck (1) stapt i.p.v. aanmodderen met hun virtuele shitgolf ter mitigatie van deze ernstige mondiaal verspreide problematiek genaamd Covid-19.

Mijn suggestie, waarbij ik voorop stel dat ik bij lange na niet over de benodigde doelgerichte op werkelijke innovatie gerichte intelligentie beschik:
Aanstellen van adviseurs ter mitigatie van de administratieve rompslomp waar Covid-19 mee gepaard gaat uit het buitenland, waarmee ik bedoel géén Nederlanders!

Wij aan de Noordzee-oever voortmodderende kaaskoppen hebben al ruim 50 jaar niet meer het toegespitste intellect om ons gunstig te profileren ten dienste van een probleem. Wij zijn alleen nog goed in oeverloos debatteren. Bijvoorbeeld over - heel actueel (hrmpff!) een zwarte piet.

Wij voeren de wereldranglijst aan van zwetsen en kletsen (goed genoeg voor een eikeltrofee) tot er zich weer een feit voordoet dat een spaak in het wiel gooit aangaande datgene waar wij over hebben gekletst, gedebatteerd en gediscussieerd, om dan maar weer opnieuw aan te vangen: En ziedaar het Hollandse perpetuum 'debaté'... pardon debacle; uniek op deze aardbol.

Wanneer in deze pandemie hebben wij nu eens niet achteraan gehobbeld vergeleken met andere Europese landen betreffende diverse Covid-19 gerelateerde problemen? Of beter gesteld: wanneer zijn wij (kaaskoppen) vooruitstrevend geweest hierin?
Ik moet mijn hersens laten knarsen om dan spijtig genoeg te moeten concluderen: In die afgelopen 18 maanden: Geen enkele keer. Misschien zie ik iets over het hoofd? Gaarne een correctie dan!

(1) https://en.wikipedia.org/wiki/Holodeck
01-12-2021, 18:20 door Anoniem
Zo rond februari volgend jaar (als we tenminste allemaal zo slaapwandelend doorgaan
met deze psy-op als de meesten van onze burgers) komt de vaccinatieplicht.
Ons leger oefent al op 'urban warfare' in Weert.

Het zal heeeeeeel erg moeilijk worden voor mensen zonder de zoveelste booster-QR-code.
Wie niet een gehoorzaam burger wenst te zijn in dit opzicht, zal geen bestaan meer hebben of kennen.

De controle groep op de onwaarheden dient te verdwijnen.
Wel een hard lot voor de jonge mensen, die nog aan hun leven moeten gaan beginnen.

Dat oude spoken na tachtig jaar nooit weg blijken te zijn geweest is een verpletterende waarheid.

#corona-proxy
01-12-2021, 18:50 door Anoniem
Je bent nooit verplicht om voor een rechter te komen, als je geen QR code hebt.

Dat je zonder de QR code (op papier, of in de app) op bepaalde niet essentiële plekken niet meer binnenkomt staat natuurlijk los van enige rechtszaak. Tenzij je degene die aan de deur staat wellicht gaat bedreigen ofzo, maar dat is niet anders dan anders.
01-12-2021, 23:20 door Anoniem
Door Anoniem: Als je even op rechtspraak.nl kijkt kan je zien hoe ze met corona omgaan. Online zittingen, bij fysieke zittingen anderhalve meter afstand houden, mondkapjes en voor publiek geldt dat ze zich vooraf moeten aanmelden. Geen QR-codes. Zo makkelijk is het antwoord op je vragen te vinden.

Als de situatie dat vereist kan dat ongetwijfeld veranderen. Dan zal er nog steeds informatie op de website staan, en als je een probleem hebt met je aan de regels kunnen houden dan hebben ze ongetwijfeld een telefoonnummer dat je kan bellen om daar afstemming over te plegen.

Het ging mij eigenlijk niet zo zeer om het huishoudelijk reglement van de rechtbank. Maar meer om de vraag of als je niet meer binnen zou mogen of een vonnis dan nog geldig zou zijn.
02-12-2021, 14:18 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: Als ik nou geen QR code heb. Om wat voor reden dan ook.

Ben ik dan nog verplicht om voor de rechter te verschijnen als die dat eist maar ik gewoon geen aap heb met code en dus bij het poortje bij de deur juist weer weggestuurd word misschien?

Hoe zit dat eigenlijk?

Subiet in het gevang wegens minachting van de rechtbank! En die aap ook (naar het dierengevang).
02-12-2021, 15:11 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Als je even op rechtspraak.nl kijkt kan je zien hoe ze met corona omgaan. Online zittingen, bij fysieke zittingen anderhalve meter afstand houden, mondkapjes en voor publiek geldt dat ze zich vooraf moeten aanmelden. Geen QR-codes. Zo makkelijk is het antwoord op je vragen te vinden.

Als de situatie dat vereist kan dat ongetwijfeld veranderen. Dan zal er nog steeds informatie op de website staan, en als je een probleem hebt met je aan de regels kunnen houden dan hebben ze ongetwijfeld een telefoonnummer dat je kan bellen om daar afstemming over te plegen.

Het ging mij eigenlijk niet zo zeer om het huishoudelijk reglement van de rechtbank. Maar meer om de vraag of als je niet meer binnen zou mogen of een vonnis dan nog geldig zou zijn.

Je mag duss gewoon naar binnen. En anders on-line. Je wordt gewoon veroordeeld en je mag zonder QR-code gewoon de gevangenis in. Zo ingewikkeld is het leven niet, hoor.
02-12-2021, 16:40 door Anoniem
Door Anoniem:

Ons leger oefent al op 'urban warfare' in Weert.


#corona-proxy

Uit eigen ervaring (2001 tot 2017 bij de landmacht gezeten) kan ik je melden dat “ons leger” sowieso al sinds 2001 (en waarschijnlijk daarvoor ook al) oefent op ‘urban warfare’ in o.a. Marnewaard. Is zelf een heel oefendorp gebouwd, ik dacht zelfs het grootste van Europa.
In Harskamp op het schietterrein staat een ‘shooting house’ en nog een oefendorp, vergelijkbaar met Marnewaard.
Op vrijwel elke landmacht kazerne staat daarnaast een oefenhuis voor de meest elementaire zaken.

Dus ga lekker verder met je stemmingmakerij #corona-proxy
02-12-2021, 18:40 door Anoniem
Door Anoniem: Zo rond februari volgend jaar (als we tenminste allemaal zo slaapwandelend doorgaan
met deze psy-op als de meesten van onze burgers) komt de vaccinatieplicht.
Ons leger oefent al op 'urban warfare' in Weert.

Het zal heeeeeeel erg moeilijk worden voor mensen zonder de zoveelste booster-QR-code.
Wie niet een gehoorzaam burger wenst te zijn in dit opzicht, zal geen bestaan meer hebben of kennen.

De controle groep op de onwaarheden dient te verdwijnen.
Wel een hard lot voor de jonge mensen, die nog aan hun leven moeten gaan beginnen.

Dat oude spoken na tachtig jaar nooit weg blijken te zijn geweest is een verpletterende waarheid.

#corona-proxy

De Westerse zogenaamde "beschaving" laat haar ware gezicht zien, barbaren zijn we geworden!
Het individu wordt afgeschaft, vrijheid sowieso, het collectief bepaalt alles voor je.
Gezondheid? Een zaak voor de staat, zij bepaalt wat er met jouw lichaam gebeurt, het lichaam waar jij mee moet leven en denken.
Let wel: ik heb me laten vaccineren, maar ik wens bij elke 'booster'prik de vrijheid te hebben om die te nemen of niet.
03-12-2021, 04:26 door Anoniem
Ik herformuleer nog even en trek de vraag wat breder.

Als de staat je uitdrukkelijk buiten smijt, wegens gebrek aan QR alsmede gebrek aan het nemen van het recht om je gedwongen naalden ergens in te steken. Ongeacht motieven of redenen waarom je geen Marlborocode hebt of kunt tonen. Of wil tonen.

Ben je dan nog schatplichtig aan de staat? Zowel in het verantwoording afleggen aan autoriteiten zoals bijvoorbeeld een rechter. Of aan een belastingkantoor.

Je kunt wel zeggen dat het anders on line moet. Maar waar is dan die wet die iedereen verplicht om online te moeten bestaan. Voor als de rechter met je gaat zoomen (lekker veilig!) of de belastingdienst.

Voor de duidelijkheid, het zijn hypothetische vragen. Maar gaan over rechtsprincipes over consequenties van als van staatswege uitsluitingsmaatregelen worden ingevoerd. Als je bij wet en in Naam der Kooning niet meer binnen mag, kunnen er dan door je gedwongen afwezigheid nog sancties worden opgelegd wegens afwezigheid en zelf weggestuurd? Of ook andersom. Kun je van instanties eisen dat je pas komt als iedereen even zijn groene vinkje op een app komt tonen omdat je anders gewoon je beurt overslaat (ja ook de werkster!), en daarmee intrinsiek verschoningsrecht voor welke publieke of juridische plicht krijgt als dat niet gebeurt? In engere zin, kun je bijvoorbeeld een arrestatie weigeren zolang niet heel het bureau zijn groene vinkje heeft laten zien?

Wat zit er al in de wolters-kluwer database van de wetgever dat daar duidelijke opvolgende regels aan stelt? Eigenlijk? Of was er weer eens niet helemaal goed over nagedacht?
05-12-2021, 11:42 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 05-12-2021, 11:42
Door Anoniem: ...
Let wel: ik heb me laten vaccineren, maar ik wens bij elke 'booster'prik de vrijheid te hebben om die te nemen of niet.

Niet zeuren. Goed dat je gevaccineerd bent maar voor de boosters geldt hetzelfde als voor de vaccinatie. De bescherming van de volksgezondheid. Of het verplicht wordt of niet maakt niet uit. Effe de trots wegslikken en gewoon booster halen.
05-12-2021, 12:37 door Anoniem


De Westerse zogenaamde "beschaving" laat haar ware gezicht zien, barbaren zijn we geworden!
Het individu wordt afgeschaft, vrijheid sowieso, het collectief bepaalt alles voor je.

Vrijheid betekend niet dat je alles maar kunt doen wat in je bovenkamer omhoog borrelt......
Je hebt sowieso al te maken met zg. sociale regels, en daarnaast hebben we binnen de maatschappij regels en wetten.
Dus je 'vrijheid' is al beperkt binnen deze kader, en als je buiten deze kaders opereert, kom je al snel in aanraking met de consequenties van je gedrag.

Het woord 'vrijheid' wordt door zoveel mensen verkeerde begrepen, en in deze tijd als 'totaal argument' gebruikt in de corona discussies.
05-12-2021, 15:02 door Anoniem
Door Toje Fos:
Door Anoniem: ...
Let wel: ik heb me laten vaccineren, maar ik wens bij elke 'booster'prik de vrijheid te hebben om die te nemen of niet.

Niet zeuren. Goed dat je gevaccineerd bent maar voor de boosters geldt hetzelfde als voor de vaccinatie. De bescherming van de volksgezondheid. Of het verplicht wordt of niet maakt niet uit. Effe de trots wegslikken en gewoon booster halen.

En vooral: stoppen met nadenken en de staat niet voor de voeten gaan lopen wanneer ze, zoals elke organisatie, groter wil worden en meer macht wil krijgen. Als burger kun je je "abonnement" op de staat niet opzeggen.
05-12-2021, 15:51 door Anoniem
Door Anoniem:


De Westerse zogenaamde "beschaving" laat haar ware gezicht zien, barbaren zijn we geworden!
Het individu wordt afgeschaft, vrijheid sowieso, het collectief bepaalt alles voor je.

Vrijheid betekend niet dat je alles maar kunt doen wat in je bovenkamer omhoog borrelt......
Je hebt sowieso al te maken met zg. sociale regels, en daarnaast hebben we binnen de maatschappij regels en wetten.
Dus je 'vrijheid' is al beperkt binnen deze kader, en als je buiten deze kaders opereert, kom je al snel in aanraking met de consequenties van je gedrag..

Helemaal mee eens; zeker niet als mijn vrijheid betekent dat ik die van een ander bedreig of afschaf.
Maar hier gaat het om de vrijheid om te beslissen welke medicatie of prik in je lichaam gaat en sinds wanneer is dat een bedreiging voor anderen?
Normaliter wordt deze vrijheid je alleen afgepakt als je op een bepaalde manier ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, gedwongen medicatie in de geestelijke gezondheidszorg bijvoorbeeld.
De overheid heeft altijd de mond vol over de "eigen verantwoordelijkheid" voor je gezondheid en daar ben ik het mee eens. Waarom geldt dat nu opeens niet meer?
05-12-2021, 21:07 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 05-12-2021, 21:07
Door Anoniem:
Door Toje Fos:
Door Anoniem: ...
Let wel: ik heb me laten vaccineren, maar ik wens bij elke 'booster'prik de vrijheid te hebben om die te nemen of niet.

Niet zeuren. Goed dat je gevaccineerd bent maar voor de boosters geldt hetzelfde als voor de vaccinatie. De bescherming van de volksgezondheid. Of het verplicht wordt of niet maakt niet uit. Effe de trots wegslikken en gewoon booster halen.

En vooral: stoppen met nadenken en de staat niet voor de voeten gaan lopen wanneer ze, zoals elke organisatie, groter wil worden en meer macht wil krijgen. Als burger kun je je "abonnement" op de staat niet opzeggen.

Wat een ongefundeerd wantrouwen richting 'de staat'. Nederland is toch geen bananenrepubliek!
06-12-2021, 08:56 door Anoniem


Helemaal mee eens; zeker niet als mijn vrijheid betekent dat ik die van een ander bedreig of afschaf.
Maar hier gaat het om de vrijheid om te beslissen welke medicatie of prik in je lichaam gaat en sinds wanneer is dat een bedreiging voor anderen?
Normaliter wordt deze vrijheid je alleen afgepakt als je op een bepaalde manier ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, gedwongen medicatie in de geestelijke gezondheidszorg bijvoorbeeld.
De overheid heeft altijd de mond vol over de "eigen verantwoordelijkheid" voor je gezondheid en daar ben ik het mee eens. Waarom geldt dat nu opeens niet meer?

Je geeft antwoord op je vraag in de eerste zin. Het is allemaal niet zo moeilijk wat de pandemie betreft. ;)
07-12-2021, 01:38 door Anoniem
Door Anoniem:


Helemaal mee eens; zeker niet als mijn vrijheid betekent dat ik die van een ander bedreig of afschaf.
Maar hier gaat het om de vrijheid om te beslissen welke medicatie of prik in je lichaam gaat en sinds wanneer is dat een bedreiging voor anderen?
Normaliter wordt deze vrijheid je alleen afgepakt als je op een bepaalde manier ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, gedwongen medicatie in de geestelijke gezondheidszorg bijvoorbeeld.
De overheid heeft altijd de mond vol over de "eigen verantwoordelijkheid" voor je gezondheid en daar ben ik het mee eens. Waarom geldt dat nu opeens niet meer?

Je geeft antwoord op je vraag in de eerste zin. Het is allemaal niet zo moeilijk wat de pandemie betreft. ;)

Het is prettig werken met "de pandemie" voor een regering. Al haar falen in het verleden wat betreft het regelen van voldoende IC-capaciteit kan nu als aanleiding genomen worden om het grondrecht van een mens om te beslissen over wat er met zijn lichaam gebeurt buiten werking te stellen.
U dacht tijdelijk? Tot wanneer deze pandemie voorbij is? Of tot er mondiale groepsimmuniteit is? Illusie. De volgende pandemie staat in de steigers bij virusknutselaars die in hun onveilige laboratoria werken aan nog gevaarlijker virussen dan wat we nu hebben. Die komt dus.
Ondertussen kan een regering onder het mom van volksgezondheid regelen dat iedereen verplicht wordt om de door haar gewenste medicatie en/of medische behandeling te nemen. Ook als die wel érg experimenteel is (mRNA-vaccins). Ook kinderen en baby's.
Welke regering zal van deze volmacht om te beschikken over het lichaam van haar onderdanen ooit weer vrijwillig afstand doen? Het "regelen" van een permanente pandemie is in vergelijking hiermee makkelijker.
De tekortschietende IC-capaciteit wordt door de regering ingezet om ons ertoe te bewegen om de prik te nemen, met resultaat. De hulpvaardigheid van Nederlanders is zo groot, dat zelfs mensen die zelf geen enkele baat hebben bij het C.vaccin (50-minners) de prik nog nemen uit solidariteit (even afgezien van de vaccinatiedwang). Dat siert de Nederlanders, maar niet de regering.
Dat het hier om een pandemie gaat, die zou moeten rechtvaardigen dit grondrecht uit te schakelen, is des te meer reden om waakzaam te zijn. De grandiose normverschuiving die in de laatste anderhalf jaar heeft plaatsgevonden, in no time dus, aangevuurd door de regering, opent vergezichten naar een horizon waar elke staat van gaat watertanden.
Beware of the state!

Volgende prikgroep: kleuters, eerst testen uitproberen. Daarna baby's.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1652809064/omt-wil-ook-coronatests-voor-kleuters-de-jonge-wacht-af
07-12-2021, 17:50 door Anoniem
Door Anoniem:


Helemaal mee eens; zeker niet als mijn vrijheid betekent dat ik die van een ander bedreig of afschaf.
Maar hier gaat het om de vrijheid om te beslissen welke medicatie of prik in je lichaam gaat en sinds wanneer is dat een bedreiging voor anderen?
Normaliter wordt deze vrijheid je alleen afgepakt als je op een bepaalde manier ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, gedwongen medicatie in de geestelijke gezondheidszorg bijvoorbeeld.
De overheid heeft altijd de mond vol over de "eigen verantwoordelijkheid" voor je gezondheid en daar ben ik het mee eens. Waarom geldt dat nu opeens niet meer?

Je geeft antwoord op je vraag in de eerste zin. Het is allemaal niet zo moeilijk wat de pandemie betreft. ;)
Nee, maar wel heel onbetrouwbaar. En open met informatie zijn ze ook al niet (meer).
07-12-2021, 19:41 door Anoniem
De hulpvaardigheid van Nederlanders is zo groot, dat zelfs mensen die zelf geen enkele baat hebben bij het C.vaccin (50-minners) de prik nog nemen uit solidariteit (even afgezien van de vaccinatiedwang). Dat siert de Nederlanders, maar niet de regering.
In de VS was het doodsoorzaak nummer een onder de groep 25-44, naast ongelukken en zelfmoord.
Uitleg van een arts: https://www.medscape.com/viewarticle/962960
11-12-2021, 15:24 door Anoniem
Door Anoniem: Ik herformuleer nog even en trek de vraag wat breder.

Als de staat je uitdrukkelijk buiten smijt, wegens gebrek aan QR alsmede gebrek aan het nemen van het recht om je gedwongen naalden ergens in te steken. Ongeacht motieven of redenen waarom je geen Marlborocode hebt of kunt tonen. Of wil tonen.

Ben je dan nog schatplichtig aan de staat? Zowel in het verantwoording afleggen aan autoriteiten zoals bijvoorbeeld een rechter. Of aan een belastingkantoor.

Je kunt wel zeggen dat het anders on line moet. Maar waar is dan die wet die iedereen verplicht om online te moeten bestaan. Voor als de rechter met je gaat zoomen (lekker veilig!) of de belastingdienst.

Voor de duidelijkheid, het zijn hypothetische vragen. Maar gaan over rechtsprincipes over consequenties van als van staatswege uitsluitingsmaatregelen worden ingevoerd. Als je bij wet en in Naam der Kooning niet meer binnen mag, kunnen er dan door je gedwongen afwezigheid nog sancties worden opgelegd wegens afwezigheid en zelf weggestuurd? Of ook andersom. Kun je van instanties eisen dat je pas komt als iedereen even zijn groene vinkje op een app komt tonen omdat je anders gewoon je beurt overslaat (ja ook de werkster!), en daarmee intrinsiek verschoningsrecht voor welke publieke of juridische plicht krijgt als dat niet gebeurt? In engere zin, kun je bijvoorbeeld een arrestatie weigeren zolang niet heel het bureau zijn groene vinkje heeft laten zien?

Wat zit er al in de wolters-kluwer database van de wetgever dat daar duidelijke opvolgende regels aan stelt? Eigenlijk? Of was er weer eens niet helemaal goed over nagedacht?

Jammer dat u geen antwoord hebt gekregen op deze boeiende en fundamentele vraag.
Natuurlijk is daar niet over nagedacht. Er wordt in dit land zo weinig mogelijk over rechtsprincipes nagedacht.
26-12-2021, 13:52 door Anoniem
Doe je er toch een chip in en je hoeft niet bang te zijn dat het later tegen je keert hoor.

zo zakkie chips erbij...

https://dsruptive.com/
27-12-2021, 07:48 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 27-12-2021, 08:00
Door Anoniem: Doe je er toch een chip in en je hoeft niet bang te zijn dat het later tegen je keert hoor. ...

Ik heb een klacht ingediend bij de dierenbescherming over deze oproep om een chip in die arme aap te doen! Waarom is dat beest er überhaupt bijgehaald (zie helemaal bovenaan in deze draad) en waarom moet de 'QR code vraag' van TS worden opgelost door die aap de zwarte piet toe te spelen? Daarbovenop lijkt de stelling dat je niet bang hoeft te zijn dat 'het' zich later tegen je keert een verkapte oproep om die aap ook nog eventjes te castreren? Nou zeg! Het moet echt niet gekker worden!
27-12-2021, 11:12 door Anoniem
Door Toje Fos:
Door Anoniem: Doe je er toch een chip in en je hoeft niet bang te zijn dat het later tegen je keert hoor. ...

Ik heb een klacht ingediend bij de dierenbescherming over deze oproep om een chip in die arme aap te doen! Waarom is dat beest er überhaupt bijgehaald (zie helemaal bovenaan in deze draad) en waarom moet de 'QR code vraag' van TS worden opgelost door die aap de zwarte piet toe te spelen? Daarbovenop lijkt de stelling dat je niet bang hoeft te zijn dat 'het' zich later tegen je keert een verkapte oproep om die aap ook nog eventjes te castreren? Nou zeg! Het moet echt niet gekker worden!

lol hier de anoniem van 13:52

Alles is relatief. bewijs jij maar dat die stoel bestaat zei mn filosofie leraar bij het afstuderen.

Ik gaf hem een briefje "hij bestaat niet"

Geslaagd.. maar ja wat is daar de waarde van? (gejat uit een film die filosfiefraag, ik hou van ff)

Beetje humor in houden..toch?
27-12-2021, 11:29 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:
Door Toje Fos:
Door Anoniem: Doe je er toch een chip in en je hoeft niet bang te zijn dat het later tegen je keert hoor. ...

Ik heb een klacht ingediend bij de dierenbescherming over deze oproep om een chip in die arme aap te doen! Waarom is dat beest er überhaupt bijgehaald (zie helemaal bovenaan in deze draad) en waarom moet de 'QR code vraag' van TS worden opgelost door die aap de zwarte piet toe te spelen? Daarbovenop lijkt de stelling dat je niet bang hoeft te zijn dat 'het' zich later tegen je keert een verkapte oproep om die aap ook nog eventjes te castreren? Nou zeg! Het moet echt niet gekker worden!

lol hier de anoniem van 13:52

Alles is relatief. bewijs jij maar dat die stoel bestaat zei mn filosofie leraar bij het afstuderen.

Ik gaf hem een briefje "hij bestaat niet"

Geslaagd.. maar ja wat is daar de waarde van? (gejat uit een film die filosfiefraag, ik hou van ff). ...

Gaaf :-)

Doet me denken aan "Ceci n'est pas une pipe" van Magritte.

https://kunstvensters.com/2016/02/13/dit-is-geen-pijp-dit-is-magrittes-claim-to-fame/
27-12-2021, 11:33 door Anoniem
Door Toje Fos:
Door Anoniem:
Door Toje Fos:
Door Anoniem: Doe je er toch een chip in en je hoeft niet bang te zijn dat het later tegen je keert hoor. ...

Ik heb een klacht ingediend bij de dierenbescherming over deze oproep om een chip in die arme aap te doen! Waarom is dat beest er überhaupt bijgehaald (zie helemaal bovenaan in deze draad) en waarom moet de 'QR code vraag' van TS worden opgelost door die aap de zwarte piet toe te spelen? Daarbovenop lijkt de stelling dat je niet bang hoeft te zijn dat 'het' zich later tegen je keert een verkapte oproep om die aap ook nog eventjes te castreren? Nou zeg! Het moet echt niet gekker worden!

lol hier de anoniem van 13:52

Alles is relatief. bewijs jij maar dat die stoel bestaat zei mn filosofie leraar bij het afstuderen.

Ik gaf hem een briefje "hij bestaat niet"

Geslaagd.. maar ja wat is daar de waarde van? (gejat uit een film die filosfiefraag, ik hou van ff). ...

Gaaf :-)

Doet me denken aan "Ceci n'est pas une pipe" van Magritte.

https://kunstvensters.com/2016/02/13/dit-is-geen-pijp-dit-is-magrittes-claim-to-fame/

Heerlijk man :) Humor is mijn drijffeer! Weer eens wat anders dan asijnseiken
27-12-2021, 18:16 door Anoniem
Uit eigen ervaring (2001 tot 2017 bij de landmacht gezeten) kan ik je melden dat “ons leger” sowieso al sinds 2001 (en waarschijnlijk daarvoor ook al) oefent op ‘urban warfare’ in o.a. Marnewaard. Is zelf een heel oefendorp gebouwd, ik dacht zelfs het grootste van Europa.
Zelf heb ik bij de Landmacht gezeten, maar heb nooit in de door u genoemde periode met Urban Warfare te maken gehad. In onze tijd hadden we namelijk heel andere oorlogsdoelen en oorlogsgebieden.
28-12-2021, 13:37 door Anoniem
Je kan je wel laten vaccineren in Nederland maar als je niet in nederland woonachtig ben kan je geen QR code krijgen, zowel digitaal als op papier. Het 'vraag een QR code aan' proces houdt hier kennelijk geen rekening mee.

'Men stuurt de papieren versie op', 'Het is opgestuurd' is het commentaar van de instanties. Het uiteindelijk antwoord is 'wij kunnen u niet helpen'.

En nu, hoe krijg ik een papieren qr code?
28-12-2021, 15:18 door Anoniem
Door Anoniem: Je kan je wel laten vaccineren in Nederland maar als je niet in nederland woonachtig ben kan je geen QR code krijgen, zowel digitaal als op papier. Het 'vraag een QR code aan' proces houdt hier kennelijk geen rekening mee.

'Men stuurt de papieren versie op', 'Het is opgestuurd' is het commentaar van de instanties. Het uiteindelijk antwoord is 'wij kunnen u niet helpen'.

En nu, hoe krijg ik een papieren qr code?

Je wilt antwoord op een vraag zonder veel gegevens ?

Je bent dus Nederlander, verblijft wel in Nederland, bent gevaccineerd, maar je staat niet ingeschreven in de basisadministratie met een Nederlands adres ?

Dat zal voor het proces "papieren QR wordt door het ministerie opgestuurd op basis van BRP adres" inderdaad niet kunnen.

Wat je dan kunt doen is zelf de papieren QR code uitprinten . Je kunt - mits je DigiD hebt - een printbare QR code (dus niet tijdsgebonden) downloaden en zelf uitprinten.

Dat zou moeten werken, lijkt me.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/vraag-en-antwoord/tijdelijk-in-nederland-coronavaccinatie-in-nederland

zie ook
https://werkgeverslijn.nl/nog-geen-oplossing-qr-code-voor-internationale-werknemers/


https://coronacheck.nl/nl/print/

De on-line code van de app varieert, dus het kopieren/uitprinten daarvan is niet zinvol.

De hoofdzaak lijkt te zijn dat je een DigiD (en BSN) moet hebben voor deze opties.

Ik geloof dat in de meeste landen "buitenlandse" vaccinaties wel kunt laten omzetten naar een nationale registratie, dus dat zou nog een oplossing zijn als je weer terug bent naar je primaire land - en dan krijg je van daar een QR code .
29-12-2021, 01:18 door Anoniem
Ik wil even reageren. Ik heb ook geen QR want ik heb geen digid. Digid kun je gewoon opzeggen en is niet verplicht.

Daarnaast ben ik ongevaccineerd en dit blijft zo. En mondkapje draag ik wel als het druk is. Maar dan wel FFP3. Vandaag was de super leeg en droeg ik er geen (net zoals sommige personeel).

De gevaxten krijgen druk op hun immuunsysteem en dit zorgt voor mutaties. Een mutatie is namelijk een variant op een virus die gewonnen heeft van een strijd in lichamen met allerlei vaxmixen net zoals mensen die eenmaal aan de griepprik beginnen ook bij elke nieuwe griepgolf ziek worden (tenzij ingespoten).

Helaas liegt de overheid en zijn mensen gebrainwashed door de media dat zij zelfs massaal leugens accepteren als waarheid. We leven in een omgekeerde wereld waar goed fout is en slecht goed is.

Wij hier worden gestigmatiseerd en als antivaxer of complotter betiteld. Het is heel triest om mee te maken maar ook triest voor diegenen die eraan meedoen.. Blijkbaar is zelf nadenken en controle op het eigen bewustzijn maar voor weinigen weggelegd.. Aan diegenen zeg ik: hou vol en geef niet toe aan de waanzin.

Verder heeft een QR code totaal niks met gezondheid te maken. De controle op onze kinderen zal de wereld kapot maken en dat alleen omdat een paar ouderen bang zijn... Het is zeer egoistisch allemaal


Houdt vol. Doe het voor de kinderen
29-12-2021, 01:38 door Anoniem
Door Anoniem: Zo rond februari volgend jaar (als we tenminste allemaal zo slaapwandelend doorgaan
met deze psy-op als de meesten van onze burgers) komt de vaccinatieplicht.
Ons leger oefent al op 'urban warfare' in Weert.

Het zal heeeeeeel erg moeilijk worden voor mensen zonder de zoveelste booster-QR-code.
Wie niet een gehoorzaam burger wenst te zijn in dit opzicht, zal geen bestaan meer hebben of kennen.

De controle groep op de onwaarheden dient te verdwijnen.
Wel een hard lot voor de jonge mensen, die nog aan hun leven moeten gaan beginnen.

Dat oude spoken na tachtig jaar nooit weg blijken te zijn geweest is een verpletterende waarheid.

#corona-proxy


Ja je doet het niet "voor een ander". Dat is psychologische dwang oftewel coersie. Wat mankeert een " democratie" als de demos gemanipuleerd moet worden via psyop agenten en psychologen om de gewenste uitkomt te krijgen, die is altijd ten nadele van de kleine groep zelfsdenkenden in een dictatuur of ander naargeestig bewind. Altijd.
Want de demos denkt niet, de meerderheid hoeft enkel in trance gebracht te worden door hebberige duivels in functie die eigenlijk gewoon het gedrag vertonen van kleine kinderen die hun zin niet krijgen maar dat terzijde.

De "wakkeren" snap ik ook niet. Die willen maar mensen wakker maken maar de demos wil dat helemaal niet. Ze willen hun oude zekerheid ook als die niet goed voor hun was in het verleden. Ze stemmen gewoon opnieuw VVD uit angst voor het onbekende. Dus op 'meer volk' wachten heeft weinig zin in dit stadium. Laat die wakkeren nu maar spreken ipv achter de schermen mensen prikkelen hopen dat een schaapje zich tot herder ontpopt en heel het volk op magische wijze komt redden.

Elders wordt de 4e booster al voorbereid. Dus bezint eer ge begint. De gevangenis wordt dicht getimmerd (voor altijd) en de tijd is kort. Het gaat wel om de kinderen en kleinkinderen nu wiens leven een ware virtuele hel zal worden zonder ontsnappingsmogelijkheden. Nog tien jaar en dan zijn het wandelende orgaanfabrieken voor de gevangenisbewakers die op hun technologische eigen manier eeuwig willen leven via allerlei synthese en nepperij.

Maar misschien is dit wel onze collectieve straf. Ik ga wel gedwee met de stroom mee maar ik vertik het om 1 dag niet te leven.
29-12-2021, 12:14 door Anoniem
Door Anoniem:
Door Anoniem: Zo rond februari volgend jaar (als we tenminste allemaal zo slaapwandelend doorgaan
met deze psy-op als de meesten van onze burgers) komt de vaccinatieplicht.
Ons leger oefent al op 'urban warfare' in Weert.

Het zal heeeeeeel erg moeilijk worden voor mensen zonder de zoveelste booster-QR-code.
Wie niet een gehoorzaam burger wenst te zijn in dit opzicht, zal geen bestaan meer hebben of kennen.

De controle groep op de onwaarheden dient te verdwijnen.
Wel een hard lot voor de jonge mensen, die nog aan hun leven moeten gaan beginnen.

Dat oude spoken na tachtig jaar nooit weg blijken te zijn geweest is een verpletterende waarheid.

#corona-proxy

De Westerse zogenaamde "beschaving" laat haar ware gezicht zien, barbaren zijn we geworden!
Het individu wordt afgeschaft, vrijheid sowieso, het collectief bepaalt alles voor je.
Gezondheid? Een zaak voor de staat, zij bepaalt wat er met jouw lichaam gebeurt, het lichaam waar jij mee moet leven en denken.
Let wel: ik heb me laten vaccineren, maar ik wens bij elke 'booster'prik de vrijheid te hebben om die te nemen of niet.

Dit is pertinent onwaar. Het collectief bepaalt niks, nada. Een kleine elite van technocraten (in dit seizoen is dat een OMT en een Rutte en De Jonge) bepaalt de agenda. Kritische artsen en wetenschappers worden de mond gesnoerd en mogen geen inspraak (er is dus geen wetenschappelijke democratie) want dat zou het beleid vertroebelen. Het gaat echt om beleid hier.

Het collectief wordt vervolgens top down aangestuurd en in Nederland kunnen de mensen heel goed luisteren ook al is het allemaal tegenstrijdig en leugenachtig wij zijn heel mak en tam. Via de Mainstream Media (allemaal in handen van een paar media magnaten) wordt dus een uniforme boodschap aangekondigd dus het maakt weinig uit of je NPO of RTL kijkt of Veronica het is allemaal hetzelfde. Eigenlijk een soort Russische situatie en dat land geloof wel in het collectief (ze pretenderen alleen van het communisme afgestapt te zijn en/of hebben een nieuwe variant namelijk een vorm van conservatief christelijk commune gedachtegoed . Het Westen waar jij het over hebt daarintegen is nog altijd gericht op de individu, de persoon, de ego enzovoort. Alleen het medisch OMT beleid in het kader van de volksgezondheid is voor iedereen gelijk en je ziet dat alleen egoistische 'wappers' zich daar aan storen. De weldenkende ongeentte individu die hoor je niet, die houdt zich gewoon stil tot het QR gedoe overgewaaid is (zal niet lang meer duren)
29-12-2021, 12:54 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 29-12-2021, 12:56
Door Anoniem:
Door Anoniem:
Door Anoniem: Zo rond februari volgend jaar (als we tenminste allemaal zo slaapwandelend doorgaan
met deze psy-op als de meesten van onze burgers) komt de vaccinatieplicht.
Ons leger oefent al op 'urban warfare' in Weert.

Het zal heeeeeeel erg moeilijk worden voor mensen zonder de zoveelste booster-QR-code.
Wie niet een gehoorzaam burger wenst te zijn in dit opzicht, zal geen bestaan meer hebben of kennen.

De controle groep op de onwaarheden dient te verdwijnen.
Wel een hard lot voor de jonge mensen, die nog aan hun leven moeten gaan beginnen.

Dat oude spoken na tachtig jaar nooit weg blijken te zijn geweest is een verpletterende waarheid.

#corona-proxy

De Westerse zogenaamde "beschaving" laat haar ware gezicht zien, barbaren zijn we geworden!
Het individu wordt afgeschaft, vrijheid sowieso, het collectief bepaalt alles voor je.
Gezondheid? Een zaak voor de staat, zij bepaalt wat er met jouw lichaam gebeurt, het lichaam waar jij mee moet leven en denken.
Let wel: ik heb me laten vaccineren, maar ik wens bij elke 'booster'prik de vrijheid te hebben om die te nemen of niet.

Dit is pertinent onwaar. Het collectief bepaalt niks, nada. Een kleine elite van technocraten (in dit seizoen is dat een OMT en een Rutte en De Jonge) bepaalt de agenda. Kritische artsen en wetenschappers worden de mond gesnoerd en mogen geen inspraak (er is dus geen wetenschappelijke democratie) want dat zou het beleid vertroebelen. Het gaat echt om beleid hier.

Er wordt helemaal niemand de mond gesnoerd maar idiote lulverhalen die niet op wetenschappelijke feiten zijn gebaseerd worden snel ontkracht.

Door Anoniem: Het collectief wordt vervolgens top down aangestuurd en in Nederland kunnen de mensen heel goed luisteren ook al is het allemaal tegenstrijdig en leugenachtig wij zijn heel mak en tam. Via de Mainstream Media (allemaal in handen van een paar media magnaten) wordt dus een uniforme boodschap aangekondigd dus het maakt weinig uit of je NPO of RTL kijkt of Veronica het is allemaal hetzelfde.

Mainstream media doen aan professionele nieuwsgaring en komen dus allemaal uit bij dezelfde niet te ontkennen feiten. Voor nepnieuws moet je ergens anders zijn.

Door Anoniem: Eigenlijk een soort Russische situatie en dat land geloof wel in het collectief (ze pretenderen alleen van het communisme afgestapt te zijn en/of hebben een nieuwe variant namelijk een vorm van conservatief christelijk commune gedachtegoed . Het Westen waar jij het over hebt daarintegen is nog altijd gericht op de individu, de persoon, de ego enzovoort. Alleen het medisch OMT beleid in het kader van de volksgezondheid is voor iedereen gelijk en je ziet dat alleen egoistische 'wappers' zich daar aan storen. De weldenkende ongeentte individu die hoor je niet, die houdt zich gewoon stil tot het QR gedoe overgewaaid is (zal niet lang meer duren)

Ik help je hopen dat de pandemie snel zal overwaaien maar ik vrees het ergste. De omikronvariant is achter de schermen bezig met een vijandelijke overname en zal binnenkort gaan zorgen voor een zorgelijke toename van het aantal besmettingen. Als je eenmaal uit de beginfase van een exponentiële toename bent dan explodeert het totaal en is het goed mis. En dan krijg je 2G en uiteindelijk verplichte vaccinaties. Ik help je hopen dat het meevalt.
29-12-2021, 15:07 door Anoniem
Door Anoniem: Ik wil even reageren. Ik heb ook geen QR want ik heb geen digid. Digid kun je gewoon opzeggen en is niet verplicht.

Daarnaast ben ik ongevaccineerd en dit blijft zo. En mondkapje draag ik wel als het druk is. Maar dan wel FFP3. Vandaag was de super leeg en droeg ik er geen (net zoals sommige personeel).

De gevaxten krijgen druk op hun immuunsysteem en dit zorgt voor mutaties. Een mutatie is namelijk een variant op een virus die gewonnen heeft van een strijd in lichamen met allerlei vaxmixen net zoals mensen die eenmaal aan de griepprik beginnen ook bij elke nieuwe griepgolf ziek worden (tenzij ingespoten).

... knip ...

Mutaties zijn niet te voorkomen, of er nu 100% gevaccineerd is of 50%.

Dieren kunnen besmet raken en daarbij ontstaan mutaties [1][2]. Het is niet realistisch om alle dieren in het wild met een FFP3 masker te laten lopen. De omicron mutatie zou bijvoorbeeld van een muis komen [3].

Door het dierlijke reservoir, zal het einde van het covid tijdperk dus niet zijn wanneer er geen covid meer is, maar wanneer de zorg niet omvalt. Met mutaties (mildere varaint), nieuwe medicijnen [4][5] komt die tijd hopelijk steeds dichterbij.

Een tijd waarbij een patient komt met een melding "ik heb corona" en medicijnen mee naar huis krijgt (net als met andere ziektes). Hoeveel jaar dat precies gaat duren weet ik niet, ik schat iets van 3-5 jaar.

[1] https://scitechdaily.com/emerging-mutations-viral-evolution-in-animals-could-reveal-future-of-covid-19/
[2] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8085470/
[3] https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34954396/
[4] https://www.jpost.com/health-science/covid-90-percent-of-patients-treated-with-new-israeli-drug-discharged-in-5-days-675961
[5] https://www.medscape.com/viewarticle/963785
29-12-2021, 18:44 door Anoniem
Achja uiteindelijk krijgt iedereen corona en zelfs elk jaar. Het wordt vanzelf een griepje voor de ingeentten en ook de ongevaxten met een sterke afweer.

De survivalrate is 99.98% en er is een onverklaarbaar hoge oversterfte. Het lijkt wel alsof mensen overlijden aan de vaccinaties. Of een boze globalistische kracht iedereen hartaanvallen aan het geven is.

Het valt op dat het vooral in het westen gebeurt. Van Afrikaanse landen zijn de cijfers anders ondanks mindere vax strategien.

We zien wel waar het klapt...dit zal voor de meeste van jullie de rest van je leven bezighouden, wel of geen speldenkussen.

Daarna zijn de kinderen aan de beurt, die hebben nu al psychische klachten. Er zijn er steeds meer die geen toekomst meer zien ook vanwege de huizrnmarkt etc

Ik ken er al die na de vax een blackout kregen en een verkeersongeluk veroorzaakten. Er is meer aan de hand maar daar mag niet over gepraat worden.

Hoe valt die oversterfte te verklaren? We hebben nu 90% dubbel gevaxt en de meeste antivaxers hebben al covid gehad. Als je die positieven bekijkt die steeds hoger worden kun je zelfs zeggen dat een groot deel van de bevolking ook nog natuulijke immuniteit heeft. Tel het aantal positieven van het RIVM maar eens bij elkaar op sinds maart 2000.

In landen als Egypte waar ze geen maatregelingen hebben ziet de siuatie er anders uit. Vreemd allemaal

Maar dit moet natuurlijk doorgevoerd worden teneinde dat Europees paspoort door te drukken zodat iedereen via dat Carbon paspoort moet inloggen op Meta, Facebook of je Google account


Elk half jaar je spuitje halen en wie ongewenst is krijgt "bijwerkingen".
30-12-2021, 00:05 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:

Ik ken er al die na de vax een blackout kregen en een verkeersongeluk veroorzaakten. Er is meer aan de hand maar daar mag niet over gepraat worden.

Hyperventilatie door vaccinatieangst...

https://xkcd.com/2557/
31-12-2021, 16:43 door Anoniem
Mutaties zijn niet te voorkomen, of er nu 100% gevaccineerd is of 50%.

Dieren kunnen besmet raken en daarbij ontstaan mutaties [1][2]. Het is niet realistisch om alle dieren in het wild met een FFP3 masker te laten lopen. De omicron mutatie zou bijvoorbeeld van een muis komen [3].

Door het dierlijke reservoir, zal het einde van het covid tijdperk dus niet zijn wanneer er geen covid meer is, maar wanneer...
Vlak ook het reservoir aan laboratoria niet uit.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.