Waar en hoe heeft die communicatie plaatsgevonden? Ik ben klant bij Ziggo èn Vodafone (voor mijn mobieltje) en heb nooit enige informatie van Ziggo noch Vodafone ontvangen over een fusie o.i.d.. Niet in de brievenbus, niet per email.
Vreemd, ik heb er uitgebreid informatie over ontvangen. Krijg ook korting, sinds het een bedrijf is, omdat ik zowel Ziggo Internet als Vodafone mobiel heb.
Korting krijg je ook niet, of daar ben je je wel van bewust als Ziggo/Vodafone klant ?
Ziggo en Vodafone Nederland verder als één bedrijf
https://www.nu.nl/internet/4215362/ziggo-en-vodafone-nederland-verder-als-bedrijf.html
Zouden er ook mensen zijn die bijvoorbeeld geen idee hebben dat Xs4all onderdeel is van KPN ?
Telecomboeren doen per definitie exact het tegenovergestelde wat je van deze sector wiens product communicatie nu juist is mag verwachten: Grondig communiceren met de klant die als een minderwaardige soort wordt gezien.
Mij is het niet ontgaan. En ook heb ik er communicatie over ontvangen, als klant.
Zii weten dat zij vanwege de onmisbaarheid van hun produkten - denk aan water - een extreme macht kunnen uitoefenen in de maatschappij omdat de mens simpelweg niet zonder water, energie en nu in mindere mate: telecommunicatie kan leven.
Genoeg concurrenten, als het mij niet bevalt. Stap ik wel over naar een andere partij.