Door Anoniem: Topicstarter.
aan 11.56
U reageert tenminste normaal.
Als je dit normaal vind? Het is meer een klein kind wat zijn zin niet kreeg.
[quote[ING kwam mij al veel eerder de neus uit. Die belachelijke salarisvoorstellen aan de directeur bijv. Maar ook de manier waarop dat bedrijf aanstuurt op gebruik van privé-gegevens, waarschijnlijk om nog meer aan ons te verdienen.[/quote]Wat de rabobank ook aan het onderzoeken was, en de ABN Amro al doet? je bedoelt dat soort prive informatie?
Vergeet je niet dat de andere banken ook regelmatig in witwas praktijken zitten?
Tegelijk wordt de service steeds slechter, en was ook de klantenservice nauwelijks een service, maar een beledigende manier van klanten aanspreken.
Het is anders hier nog maar 1 van de 2 banken die in het dorp zitten met een locatie waar je even binnen kunt lopen. Bij alle andere banken mag je naar een ander stad gaan voor je zaken. Daarnaast bied de ING veel voordelen tov andere banken met de internet bankieren app of website.
Maar ik heb begrepen, dat een flink aantal van de reageerders hier dat al heel normaal vinden.
Haal ik niet uit de posts hier. Maar ze reageren voornamelijk op een klein kind wat zijn zin niet krijgt en daarna niet meer reageert. Reageert het wel, is het nog steeds een verwend kind.
Ik ben niet zo jong meer, en ik ken nog de tijd dat de klant echt 'een beetje koning was'.
Was dat niet de tijd dat de klant zich ook koninklijk gedroeg? En niet meteen een grote mond opgeeft en daarna ergens zijn klaag zang gaat doen, omdat hij het er niet mee eens is?
Tegenwoordig schreeuwt men maar, beledigt men maar, en snauwt men maar.
Je bedoelt nu TS zelf neem ik aan?
[quote[Google is een schandelijk bedrijf, dat graait, gegevens verkoopt die privé zijn.
De meeste mensen schijnen daar niets om te geven. Totdat het te laat is. En dat moment gaat komen.
Net zoals de atmosfeer letterlijk naar de kloten gaat. Hee=t kan niemand wat schelen, totdat blijkt dat je alleen nog maar gifdampen inademt.
En dat, beste mensen, gaat gebeuren, tenzij het beleid radicaal omgaat.[/quote]En dat heeft wat met ING te maken?
Daarom reageerde ik stevig, maar niet onhebbelijk tegen de dame van klantenservice... Maar service gaf ze dus niet.
Ze gaf bevel, en dat pik ik niet.
Je hoort nu maar 1 kant van het verhaal, waarin TS niet echt mee wilt werken om zijn probleem op te lossen. Wat verwacht je dan van een klantenservice? Het is geen IT bedrijf servicedesk. Probleem zat hem duidelijk bij TS, dus als je dan niet wilt helpen om je eigen probleem op te lossen, wat verwacht je dan van een servicedesk medewerk?
Sorry maar TS reageert als een klein verwend kind dat zijn snoepje (zin) niet kreeg. Reageert nergens op, en geeft daarna alleen nog commentaar omdat hij het niet met de antwoorden eens was.
Dit is juist precies het probleem van tegenwoordig..... Men verwacht dat alles maar voor hun gedaan wordt, verwende kinderen....