Door Anoniem: Het is weer allemaal exemplarisch voor de faalstaat die Nederland ondertussen zo'n beetje begint te worden.
Vroeger hoefde je niet te twijfelen of je pakje wel aankwam.
Als je als tiener een bedrijf aanschreef, kreeg je een vaantje of een speldje.
Het kon natuurlijk verkeerd bezorgd worden, maar het verdween niet door onbetrouwbaar personeel,
in samenwerking met katvangers. Laten we hopen.
Een van de gevolgen van de doorgezette automatisering en digitaliseren.
Niemand wordt uiteindelijk nog verantwoordelijk gehouden.
Track- en trace en 1-2-tjes tussen bezorgorganisaties, die steeds naar elkaar wijzen,
Als er wat misgaat. U hoort nog een muziekje online, maar de echte antwoorden blijven uit.
Ga u maar eens realiseren, dat het oude betrouwbare Nederland voorgoed voltooid verleden tijd is geworden.
Zelfs de Landsadvocaat draait er omheen.
Kijk naar ransomware. Wordt voorlopig niet opgelost. 's Nachts sluiten van bank-automaten,
De plofkraken gaan gewoon door. Wel gemakkelijker om cash uit te faseren.
En de Minister-President snapt het nog steeds niet waar de ontevredenheid onder de burgers, boeren en buitenlui
vandaan komt. Trekt het gezicht in een grimas en gaat onverdroten voort met - ja met wat eigenlijk?
J.O.
Vroegha was alles beter. Of leek dit in zo te zijn. Dat dit niet het geval was, doet er dan even niet toe.
Vroegha had je geen track and trace, of zelfs een webwinkel. Toen was de kijkshop een mooi alternatief.
Vroegha was het best lastig om aan contact geld te komen. Overschrijvingen koste dagen.
En welke ontevredenheid onder de burgers? De meeste zijn juist heel blij met de huidige mogelijkheden en zeuren niet zo. De ontevredenheid komt voornamelijk van de zeikers, die gewoon alles zoals 1950 willen houden.